2020-07-31, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvisionaire
Undra om någon tar livet av honom på kåken?

Det är nog sällsynt. Inget man hör varje dag att folk har ihjäl varandra i svenska fängelse.
Citera
2020-07-31, 10:30
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playstation5
Det är nog sällsynt. Inget man hör varje dag att folk har ihjäl varandra i svenska fängelse.

Kommer ihåg han som döda fångvakttjejen för några år sen men detta hör ju inte hit.

T kommer få det bra ska vi se, ingen behöver vara oroliga.
Citera
2020-07-31, 10:32
Medlem
Rastades avatar
Citat:
Vanför tror gw att hon finns i havet? Ligger inte de ganska långt bort från Uddevalla, då är väl värnen lr Vättern närmare?

Havet ligger rätt närma om man kollar kartan vilket du inte har gjort men visst värnen är inte långt bort fan.
Citera
2020-07-31, 10:35
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Är det någon som vet vilken hovrätt han hamnar i?
Jönköping tror jag.
Nej, Uddevalla tingsrätt ligger inom domkretsen för Hovrätten för Västra Sverige i Göteborg. Det hade kunnat vara problematiskt för tio år sedan, då den hovrätten hade ett rykte om sig att vara den som gav lindrigast straff, men jag tror inte att det är så längre.
Citera
2020-07-31, 10:44
Medlem
Citat:
Havet ligger rätt närma om man kollar kartan vilket du inte har gjort men visst värnen är inte långt bort fan.

Citat:
Vanför tror gw att hon finns i havet? Ligger inte de ganska långt bort från Uddevalla, då är väl värnen lr Vättern närmare?

Uddevalla är en hamnstad på västkusten..
sen troligtvis Inte Jönköping utan snarare Göteborgs Hovrätt..!
Citera
2020-07-31, 10:49
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westerluma
Tror jag lyckats ladda upp T:s förhör på forumfiles... ifall ni inte orkar vänta till YT släpper,

https://forumfiles.com/fcGdq7Jdof/TRUDDEV_B3280-19_ST_NGDA_D_RRAR_Tishko_Ahmed_Tilltalad_Inspelnin g_1_30208789_mp3
Tack! Det är nått annat att själv höra honom. Jag är övertygad att ”självmordet” på vinden var ett mordförsök! Det krävs nyckel för vindsdörren. Tjejer brukar inte hänga sig. Varför tar nån av dem med skärpet tillbaka till lägenheten? Varför finns det inte kvar? Varför rusar han inte till vinden nästa gång hon försvinner? Varför deltar han inte i sökandet med uppgiften att hon försökt ta sitt liv förut? Och, tungt: på åkl frågor är det första T tänker på att skärpet är mjukt och gör inga märken!
Citera
2020-07-31, 10:49
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Tror jag lyckats ladda upp T:s förhör på forumfiles... ifall ni inte orkar vänta till YT släpper,

https://forumfiles.com/fcGdq7Jdof/TRUDDEV_B3280-19_ST_NGDA_D_RRAR_Tishko_Ahmed_Tilltalad_Inspelnin g_1_30208789_mp3
Tackar, lyssnat igenom och vilket odjur T är.
Intressant att få lite detaljer om t.ex. hur T beter sig i häktet och hur synd det är om T (enligt T).
Ts förklaring kring olika SMS är så vidrig.
Citera
2020-07-31, 10:50
Medlem
Citat:
Kommer ihåg han som döda fångvakttjejen för några år sen men detta hör ju inte hit.

T kommer få det bra ska vi se, ingen behöver vara oroliga.
Det mordet skedde i ett häkte t o m. Inte i ett fängelse. GM skulle ledas ut till rastgården om jag minns rätt.

Ang T så riskerar han misshandel. Sånt sker varje dag inne bland internerna. Men det skrivs aldrig om, förutom när det gäller högprofilerade fångar. Om det händer T så lär vi få veta.
Citera
2020-07-31, 10:55
Medlem
Citat:
Uddevalla är en hamnstad vid en fjord som sticker in från Skagerak och har tidigare haft ett stort skeppsvarv för båtar upp till 500 000 dwt.

Att bli av med någit insvept i ett nät, så fisk och bottendjur kommer åt, med lite tyngder i är ett enkelt och näst intill idiotsäkert sätt om man slänger i det från motorvägsbron. Polisen har gjort försök med, tror det var en väska med en yxa i, för att kolla vart den tog vägen men var i princip omöjligt att förutsäga.
Citera
2020-07-31, 10:59
Medlem
Rastades avatar
Citat:

Det ska ju komma upp ikväll så väntar nog. Denna forumfiles har gett mig virus flertal gånger och virusprogrammet skriker hej villt för mig och kommer upp massa porrreklam med scamlänkar. Tack ändå
Citera
2020-07-31, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thehawk88
Det kanske bara är så enkelt som att pappan bor på landet, hon ville vara mer i staden. Behöver inte betyda att han har skadat Wilma på något sätt. Hon kanske bara inte gillade området av bostaden.
Varför skulle det vara maskat?
Citera
2020-07-31, 11:16
Medlem
Citat:
Det ska ju komma upp ikväll så väntar nog. Denna forumfiles har gett mig virus flertal gånger och virusprogrammet skriker hej villt för mig och kommer upp massa porrreklam med scamlänkar. Tack ändå
Om du klickar på länken, och HÖGERklickar vid "ladda ner" så händer absolut inget alls. Men förstår er som är lite försiktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in