Citat:
Ursprungligen postat av
burzi
Som sagt - missa inte Brian Rose's live-intervju med David Icke, nu på söndag, 2 aug, på YouTube. Han kommer få dig att vilja utforska YouTube och Bitchute efter fler vittnesmål. Det finns massor av inlägg från forskare, läkare, agenter som inte blir publicerade i mainstreammedia ("fake news", du vet...).
Det handlar i stort om NWO, the New World Order, eller the 4th Industrial Revolution, eller Agenda 21, eller Agenda 2030, kärt barn har många namn...
Det svarar inte direkt på mina frågor. Jag kan garanterat hitta "belägg" för det mesta på Youtube.
Eftersom att du tar upp fake news och mainstream media så förutsätter jag, Iom att du inte gav något svar på frågorna att det handlar om alternativa fakta, kanske t o m konspirationsteorier.
Källkritisk ska man vara, det lär sig alla i skolan så jag hoppas du är lika kritisk till dessa källor som du är mot "mainstream media".
Jag blir ju bra nyfiken på vad dessa röster säger, förmodligen syftet med ditt svar såklart men det är nog inget för mig.
Trevlig kväll!