2020-07-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
David Icke har varnat för rymdödlor och Illuminati sedan tidernas begynnelse. Karln är spritt språngande galen och du är förmodligen en av hans omyndigförklarade lärljungar. Bege dig till konspirationsforumet, enkel biljett!

Knappa in valfritt tresiffrigt tal, följt av "new cases", i Googles search box. Repetera.
Citera
2020-07-30, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Knappa in valfritt tresiffrigt tal, följt av "new cases", i Googles search box. Repetera.
Skrämde du bort alla alarmister?
Citera
2020-07-30, 23:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tack för påpekandet. Ja, det skulle ha stått att 2018 dog det 92 185 personer i Sverige och året efter ca 3400 färre.
Jag har aldrig påstått att fler döda per definition ger förkortad livslängd.
Titta igen. Kurvan över medellivslängd har hack, precis som jag säger. SCB:s grafer visar utvecklingen 50 år tillbaka. Trenden är stigande medellivslängd men kurvan är inte rak utan den har tydliga hack.
http://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/medellivslangd-i-sverige/

Vilken intervall är "normalintervallet" för antal döda per år? Vilka år räknar du med?

Om du med hack i kurvan menar att den inte är helt linjär så tycker jag att det i sig är oväsentligt eftersom den är stigande och det inte finns en otvetydig korrelation mellan antal döda och medellivslängden.

Normalintervallet är 90000-93000.
Citera
2020-07-30, 23:41
Medlem
Citat:
Som sagt - missa inte Brian Rose's live-intervju med David Icke, nu på söndag, 2 aug, på YouTube. Han kommer få dig att vilja utforska YouTube och Bitchute efter fler vittnesmål. Det finns massor av inlägg från forskare, läkare, agenter som inte blir publicerade i mainstreammedia ("fake news", du vet...).

Det handlar i stort om NWO, the New World Order, eller the 4th Industrial Revolution, eller Agenda 21, eller Agenda 2030, kärt barn har många namn...

Det svarar inte direkt på mina frågor. Jag kan garanterat hitta "belägg" för det mesta på Youtube.

Eftersom att du tar upp fake news och mainstream media så förutsätter jag, Iom att du inte gav något svar på frågorna att det handlar om alternativa fakta, kanske t o m konspirationsteorier.

Källkritisk ska man vara, det lär sig alla i skolan så jag hoppas du är lika kritisk till dessa källor som du är mot "mainstream media".

Jag blir ju bra nyfiken på vad dessa röster säger, förmodligen syftet med ditt svar såklart men det är nog inget för mig.

Trevlig kväll!
Citera
2020-07-30, 23:41
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Om du med hack i kurvan menar att den inte är helt linjär så tycker jag att det i sig är oväsentligt eftersom den är stigande och det inte finns en otvetydig korrelation mellan antal döda och medellivslängden.

Normalintervallet är 90000-93000.

Vilka år har du räknat med och varför?
Citera
2020-07-30, 23:44
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Vilka år har du räknat med och varför?

Från millennieskiftet.
Citera
2020-07-30, 23:44
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
David Icke har varnat för rymdödlor och Illuminati sedan tidernas begynnelse. Karln är spritt språngande galen och du är förmodligen en av hans omyndigförklarade lärljungar. Bege dig till konspirationsforumet, enkel biljett!

ja david icke är galen i skallen men denna video och organisation bör du ändå kolla upp för det här är verkligen något annat..

Citat:
Fel och bullshit? Tänk om allt som Expressen, Aftonbladet, Dagens Nyheter, Svenska Dagbladet, SVT och FHM är fel och bullshit? Tänk om... Tänk om!

jag säger inte att jag tror på det som står i tidningarna, men jag tror inte heller på knasbollen david icke

däremot tycker jag den där videon var klart intressant och den verkar väl underbyggd
Citera
2020-07-30, 23:48
Medlem
Att överviktiga får större problem kan bero på att nedre delen av lungorna inte får "plats" i kroppen. Denna typ av övervikt som sätter sig med hög mage, precis under lungorna, drabbar mest män. Man ser sällan hög mage på kvinnor( snackar inte om graviditet nu). Ett tråkigt exempel var Adam Alsing, frid över hans minne. Det är ju mest män som drabbas, det vet ni.

Ni förstår väl att stor mage trycker upp lungorna??? Och då blir det konkurrens om utrymmet, syreupptagningsförmågan blir lidande.

Vad säger ni här riktiga flashback-experter om mina teorier?
Citera
2020-07-30, 23:49
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Från millennieskiftet.
Varför har du valt att räkna just från millennieskiftet?
Citera
2020-07-30, 23:51
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Varför har du valt att räkna just från millennieskiftet?

Därför att det är en representativ period på nästan 20 år.
Citera
2020-07-30, 23:57
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Därför att det är en representativ period på nästan 20 år.
Vilka parametrar använder du för att dra den slutsatsen?

Den svenska befolkningen har ju förändrats en hel sedan millenieskiftet.
Citera
2020-07-30, 23:59
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParMobil
Och resten av världen då förstås..
Jag svarade santos-dille som skrev att nu får svenskarna åka till Danmark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in