2020-07-30, 21:37
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Varje måndag töms soptunnor som är för brännbara påsar i sopbilar och körs direkt till värmestation. Kroppsdelarna kördes den 18/11 på morgonen. Blodiga kuddarna skulle köras den 25/11 men hittades av sopkillarna. Det betyder att mördaren kastade dem (blodiga kuddar) i soptunnan nån gång på måndagen den 18/11 efter att soptunnorna hade tömts och körts bort. Han kastade inte både likdelarna och blodiga kuddar tillsammans.
Möjligt! Visst.
Citera
2020-07-30, 21:41
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Om liket legat bland sängkläderna markerar hunden. Står utförligt i fupen om hur lång tid en död person måste ligga för att hunden skall markera.
Hunden markerar väl i sovrummet men inte i vardagsrummet tex.
Jag tänkte på vinden där den också markerade. Den borde markerat vid garderoberna i sovrummet... samtidigt tror man att hon legat på sängen död Enl mig, då T gick av vid Ljungskile.
Citera
2020-07-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Klockan är över 20:30, inget förhör ute än :-(
Ja, ser det.
Det kom upp en text att det skulle lomma upp ikväll, men tyvärr har det inte gjort det ännu :-(
Det verkar gå segt.
Citera
2020-07-30, 22:03
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Ta det lugnt "picasso2" Det blir mycket komplicerade om man tror att BOs kropp kördes och dumpades långt ifrån bostaden.

En del gick säkert att spola ner i toaletten. Kanske bara det som inte gick att spola ner som bars från lägenheten och det behöver inte varit tungt.
Citera
2020-07-30, 22:23
Medlem
Horrorgrams avatar
Fattar fan inte vad som gör att rättegångspodden är nere i flera timmar. Väldigt konstigt och smått irriterande att dom skriver att det skulle läggas upp ikväll sen är de strul.
Citera
2020-07-30, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Fattar fan inte vad som gör att rättegångspodden är nere i flera timmar. Väldigt konstigt och smått irriterande att dom skriver att det skulle läggas upp ikväll sen är de strul.
Rättegångspodden - har de också Wilmas ljudfiler från rättegången eller hur funkar det? Annorlunda än youtube?
Citera
2020-07-30, 22:50
Medlem
Citat:
Är det rättegångspodden du menar eller rättegången på YT?
Citera
2020-07-30, 23:36
Medlem
Rättegången
2 hours ago (edited)
Citat:
@melanie montin Gulligt, men inte är jag en mask inte!

Det tar mer tid än ni tror.
Materialet kom till mig (redigerare) IDAG runt 15.00 & redigering + rendering tar tid. Vi förbättrar normalt sett alltid ljudkvalitén m.m.

Förutom bearbetningen där så kommer också uppladdningstider & annat som tar tid.

Vi hoppas det ska ha löst sig tills imorgon.

Angående uppdateringar om att vi "jobbar på det" meddelar vi för att ni ALLA ska vara insatta i vad som sker så de inte känns som kanalen dör mitt i allt.
Att vi "jobbar" innebär bland annat kontakter med tingsrätt, diverse hanteringstider, filhantering fram & tillbaka & sån där tråkig skit 👍

Ha gärna lite tålamod med oss ❤
🤟
Citera
2020-07-30, 23:41
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Rättegångspodden - har de också Wilmas ljudfiler från rättegången eller hur funkar det? Annorlunda än youtube?

Syftar på Youtube kanalen
Citera
2020-07-30, 23:42
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treshar111
Rättegången
2 hours ago (edited)

Ser inte den uppdateringen på deras sida?
Citera
2020-07-30, 23:44
Medlem
Citat:
Syftar på Youtube kanalen
Ah. Ok. Tack. Blev förvirrad där.
Citera
2020-07-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ser inte den uppdateringen på deras sida?
det är ett svar på en kommentar i senaste uppdateringen, det var därför jag postade den här för alla ser den antagligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in