2020-07-30, 21:13
Medlem
Payyas avatar
Flyttade in i en etta i en studentstad för att börja plugga förra året. Jag satte tidigt upp ett hemmagym med chinsställning, dipsställning och gymgolv mm. Utöver det har jag en hel del elektronik som tar upp ganska mycket plats. En påföljd blev att det knappt blev plats över till matbord så det fick bli väldigt litet.

Nu har jag fått upp ögonen för bilsimulatorer. Finns en yta i lägenheten där jag tror att en sådan går att tränga in. Min vän menar att min lägenhet redan har gått överstyr inredningsmässigt. Han berättar att tjejer klagar på hans prioriteringar med mycket elektronik och brist på tavlor osv. Utöver en fet dator, mycket rgb-ljus och bra ljudsystem är hans lägenhet ganska normal enligt mig. Har han bara haft griniga tjejer över eller är det en vanlig inställning hos dem? Tror ni det är lugnt att sätta upp en bilsimulator eller kommer besökare tycka att det ser dumt ut?
Citera
2020-07-30, 21:17
Medlem
FiniteLifes avatar
Vad ska du med besökare till? Dom stör ju bara när du är inne i depån för däckbyte.

Du får liksom välja, ligga i kurvan eller ligga överhuvudtaget.
Citera
2020-07-30, 21:19
Medlem
kobents avatar
Kör bara din lgh ditt val, men du kan ju fortf ha tavlor och blommor för det.
Citera
2020-07-30, 21:20
Medlem
Amazon-mannens avatar
Säg till damerna att ska det knullas så är det hemma hos dem, inte hos dig..
Citera
2020-07-30, 21:20
Medlem
sasos avatar
Gör det som gör dig glad.
Strunta i vad folk tycker om dig.
Citera
2020-07-30, 21:21
Medlem
supremanics avatar
Det är lugnt så länge du inte visar tecken på att skämmas för dina prylar. Kvinnofolk plockar upp direkt på sådant och ser det som ett tecken på svaghet.
Citera
2020-07-30, 21:33
Medlem
Speedy25Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payya
Flyttade in i en etta i en studentstad för att börja plugga förra året. Jag satte tidigt upp ett hemmagym med chinsställning, dipsställning och gymgolv mm. Utöver det har jag en hel del elektronik som tar upp ganska mycket plats. En påföljd blev att det knappt blev plats över till matbord så det fick bli väldigt litet.

Nu har jag fått upp ögonen för bilsimulatorer. Finns en yta i lägenheten där jag tror att en sådan går att tränga in. Min vän menar att min lägenhet redan har gått överstyr inredningsmässigt. Han berättar att tjejer klagar på hans prioriteringar med mycket elektronik och brist på tavlor osv. Utöver en fet dator, mycket rgb-ljus och bra ljudsystem är hans lägenhet ganska normal enligt mig. Har han bara haft griniga tjejer över eller är det en vanlig inställning hos dem? Tror ni det är lugnt att sätta upp en bilsimulator eller kommer besökare tycka att det ser dumt ut?

Det är väl bara att hänga tjejerna över dipställningen? Det kommer ordna sig, prioritera det du vill.
Citera
2020-07-30, 21:44
Medlem
pellepistols avatar
Du verkar leva rena drömmen ju! Gym, bilsimulator och en fet dator - vad mer kan man behöva????
Citera
2020-07-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payya

Har en liten etta på söder och väger allt på guldvåg innan det kommer över tröskeln, se upp!
Citera
2020-07-30, 22:26
Medlem
Smaska in det bara. Din lägenhet låter riktigt rolig faktiskt, som en liten nöjespark, så ska man ha det!
Citera
2020-07-30, 22:37
Medlem
En relativt stor Youtuber inom simracing bor i en liten friggebod på sin mammas tomt. Han har säng och sin racingrig och får det att fungera. Prioritera det du gillar men håll ordning.

En lägenhet med ordning och reda är så viktigt om man bor trångt för att inte fått ett skitigt råttbo.
Citera
2020-07-30, 23:35
Medlem
hesons avatar
Kolla på lite olika simracing riggar, vissa går att fälla ihop och ha under sängen andra går att ställa upp och ha på högkant, men är det en DD ratt du är ute efter är det kört med en diskret rigg, styrkan till det finns bara i en rigg som tar plats.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in