Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-07-31, 00:29
  #13
Medlem
Payyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heson
Kolla på lite olika simracing riggar, vissa går att fälla ihop och ha under sängen andra går att ställa upp och ha på högkant, men är det en DD ratt du är ute efter är det kört med en diskret rigg, styrkan till det finns bara i en rigg som tar plats.

Kikade på en aluminiumrigg med dd men kände precis som du säger att det inte blir särskilt diskret. Nu har jag köpt playseat f1 med bältdriven fanatec-bas. Det kommer bli så diskret som det kan bli eftersom det kommer in långt under snedtaket i min vindsvåning. Känns som en bra kompromiss när det både ska va en inredningsdetalj och ge relativt bra körupplevelse. Jag kommer ändå bara köra på hobbynivå.
Citera
2020-07-31, 00:35
  #14
Medlem
Payyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saso
Gör det som gör dig glad.
Strunta i vad folk tycker om dig.

Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Det är lugnt så länge du inte visar tecken på att skämmas för dina prylar. Kvinnofolk plockar upp direkt på sådant och ser det som ett tecken på svaghet.

Jag håller med er. Självklart köper jag det som gör mig glad och jag kommer absolut inte skämmas för mina prylar. Snarare tvärt om Tänkter mest att det är intressant att höra folks spontana grundinställningar.
Citera
2020-07-31, 08:23
  #15
Medlem
godhetsapostelns avatar
Verkar snarare var socialt handikappad. Hemma gym under studenttiden i studentstad? Det är nu han kan skaffa vänner...sedan går tåget.

Räkna med ett antal trådar på temat "kvinnor har det så lätt" i framtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback