Zzzznacka om monumental insats från Ibrabimbobitch mot regerande mästarna Sampdoria! Han gjorde ju zzzzlarvzylta av Vierchowod och Pagliuca. Motståndaranfallarna Vialli och Mancini framstod som juniorer i jämförelse! Ännu en gång kliver Zopan Ibrabimbobitch fram och visar att han är de STORA matchernas man!
Eller nej, just ja… Det var ju inte
det Sampdoria-laget han mötte, utan bottenlaget Samp som inte hade något att spela för, eftersom de redan säkrat kontraktet med några poäng, och vars trupp härjats hårt av coronaviruset under våren, och det var inte backgiganten Pietro Vierchowod i motståndarnas mittlås, utan djurgårdaren Omar Colley, som håller ungefär allsvensk klass. Ärligt talat, vad fan håller Colley på med vid första målet, inte en tillstymmelse till markeringsspel. Och på det tredje går han bort sig helt när han ska upp och stötbryta vid mittlinjen.
Allt som allt: prefekta förutsättningar för att Ibrabimbobitch ska "glänzzzza" lite, och få ännu mer hybris.
Om han vore smart skulle Zopan lägga av nu, och låta denna sejour med några mål i ett coronazzzzegt Serie A blir det sista han gör på en fotbollsplan. Några skulle säkert låta sig luras av det uppsminkade liket.
Men smart, det har ju Zopan aldrig varit.
Det ska bli underhållande nästa säsong, när Ibrabimbobitch ska backa upp det här uttalandet.
Citat:
– Jag är president, spelare och tränare! Det enda negativa är att jag bara får betalt för att vara spelare. Om jag hade varit här från början av säsongen hade vi vunnit scudetton.
https://www.fotbollskanalen.se/italien/ibrahimovics-kryptiska-besked-om-framtiden-vet-inte-om-supportrarna-sett-mig-l/
Det blir alltså inte tio raka scudetti för Juventus.
Det ska Ibrabimbobitch se till
Det finns ingenting i Ibrabimbobitchs förflutna som talar för att sejouren i Milan kommer sluta på ett värdigt sätt. Men hey, han kanske har mognat... hahahaha. Nej, tror snarare att vi kommer få bevittna den mest patetiska 40-årskrisen i mannaminne.
Och Europa League-platsen kan ställa till det för Milan. Om de inte gör en riktigt bra mercato, har de knappast trupp för både ligaspel och europaspel. Zopan kommer definitivt inte hålla för sådan matchning, samtidigt som han ego kommer vägra någon rotation. Skulle inte förvåna mig om det blir haveri både i ligan och i Europa. Poli får sparken innan jul. Zopan skämmer ut sig, det blir en orgie i pinsamheter och ofrivillig humor från hans sida, innan "Lejonet" vrålar vaffanculo till allt och alla, och linkar till Zödermalm för att avsluta karriären med att karatesparka Bojanic i kalaskulan på träning och ge Babbe Khalili onda ögat när han tar ett dåligt skott i bra läge på konstgräset hemma mot Häcken, istället för att passa en stillastående Zopan Ibrabimbobitch, som står mycket sämre placerad.