Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Du är hopplös men nu handlade det om den enligt WHO värsta hälsokrisen hittills under deras historia så rikta dina frågor till dom. Själv har jag svårt att se detta förkylningvirus som det med tanke på att det dör betydligt fler varje dag av andra tråkiga orsaker.
Njaej, nu var det inte alls det du avsåg när de skrev att 3,000 döda per dag var värst hittills.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Så ungefär 3000 döda per dag är alltså värst hittills, men alla de betydligt fler som dagligen dör av dåligt vatten, näringsbrist etc. räknas alltså inte? Sen så får man ju påpeka att utav de ca 3000 som dött dagligen så var många svårt sjuka och många dog inte ens av C19 utan av annat och felbehandling i sjukvården.
Det finns dessutom ingenting som hindrar dig att klargöra vad du menade, däremot ställer jag mig fråga till ditt påstående att andra menade någonting som de INTE skrev (samtidigt som de var behjälpliga med att tillhandahålla empirisk fakta som visar att så faktiskt var fallet).
Kort sagt: du har alltid rätt även när du inte tillhandahåller några empiriska fakta samt säger fel och ändrar dig i efterhand, medan alla andra som uttrycker sig i klartext och tillhandahåller empirisk fakta till stöd för sitt argument menade något helt annat och hade fel alldeles oavsett? Är det så? Nibiru2011-faktorn?
Herregud...