2020-02-21, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Eller så ser du vad du vill se, om du har tänket att det "alltid" är en invandrare så kommer du också bara se invandrares fel och ignorera de så kallade "helsvenskarna" per automatik

Precis så är det.
När jag jobbade som fängelsevakt så tittade jag bara på svenskarna.
Och tänkte fan så mycket svenskar det sitter i fängelse.
Trots att statistiken säger 87% invandrare.

Och när jag jobbade som vakt så kastade vi ut 85% invandrare.
Men jag fokuserade på svenskarna och norrmännen.
Tänkte att fan vilka svin dom är.

Och när ... orkar inte ens fortsätta
Det är alltid en svensk iaf. Det är det jag vill komma fram till.
Aldrig invandrarnas fel
Citera
2020-02-21, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Och jag gav min bedömning av din gissning.
Om du växer upp lite och tittar dig runt så kommer du också att inse att merparten av de personer som bryter mot våra regler har invandrarbakgrund.
Om du inte observerar det är endera blind eller extremt färgad av din övertygelse.

Så du menar att du tex aldrig har sett en sk "helsvensk" person felparkera med flit för att de vill hinna in på bolaget innan de stänger?

Du är dum i huvudet., skjut dig själv.

PS: Bemöda dig inte med att svara mig, du åker direkt in på min ignorerarlista som den trångsynte idiot du är.
Senast redigerad av uttrakad90 2020-02-21 kl. 21:02.
Citera
2020-02-21, 21:14
Medlem
Citat:
Så du menar att du tex aldrig har sett en sk "helsvensk" person felparkera med flit för att de vill hinna in på bolaget innan de stänger?

Du är uppenbarligen förståndshandikappad.
Naturligtvis finns svenskar som bryter mot vår regler, men ser man lite mer generellt så är det 90% av regel brotten som vi ser görs av invandrare. Kan du inte ta till dig det så bör du klassas som förstådshandikappad.
Nu är det inte 90% av invandrarna som beter sig så men av de som beter sig så är invandrare i majoritet.
Även mina bekanta med invandrarbamgrund har gjort likartade iaktagelser, bla. en ensamkommande somalier.
Så vill du behandlas som en vuxen tänkande människa så ta till dig fakta, annars så kryp tillbaka under din sten och älska med dina kära kriminella kompisar.
Senast redigerad av SkogsSaab 2020-02-21 kl. 21:27.
Citera
2020-02-23, 20:47
Medlem
Citat:
Eller så ser du vad du vill se, om du har tänket att det "alltid" är en invandrare så kommer du också bara se invandrares fel och ignorera de så kallade "helsvenskarna" per automatik

Knappast. I många av fallen jag blivit irriterad har jag inte ens vetat vem "förövaren" var, förrän senare. Viss bias finns alltid, men inte något som överbryggar 9-1-förhållande..
Citera
2020-02-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Vad är meningen med den här tråden? Varför inte konfrontera personen i verklighet istället för att skapa massa drama och sitta och skylla på andra invånare? De enda hederliga svenskarna som finns kvar är kärringar och gamla svenne gubbar, de säger alltid emot när man gör fel.
Hur vet du att jag inte säger ifrån?

Haha vi ska inte diskutera de fakta du inte gillar med andra ord. Heja Sovjet!!
Citera
2020-02-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Precis så är det.
När jag jobbade som fängelsevakt så tittade jag bara på svenskarna.
Och tänkte fan så mycket svenskar det sitter i fängelse.
Trots att statistiken säger 87% invandrare.

Och när jag jobbade som vakt så kastade vi ut 85% invandrare.
Men jag fokuserade på svenskarna och norrmännen.
Tänkte att fan vilka svin dom är.

Och när ... orkar inte ens fortsätta
Det är alltid en svensk iaf. Det är det jag vill komma fram till.
Aldrig invandrarnas fel
Logik har ju lämnat dig varje fall, det är en sak som är säker
Citera
2020-02-24, 17:41
Avslutad
Citat:

PS: Bemöda dig inte med att svara mig, du åker direkt in på min ignorerarlista som den trångsynte idiot du är.

Du tycker en pizza består av kryddor va?
Degen och osten ignorerar vi.

Köp ett tält innan det är försent
Citera
2020-07-22, 10:13
Medlem
3% av våra lägenheter i BRFen är nu tveksamma otillåtna andrahandsuthyrningar. 100% är invandrare, kan jag fråga er varför jag inte ska spendera hela livet bete mig halv-rasistiskt?
Citera
2020-07-22, 10:53
Medlem
Nu är det inte alltid invandrare som bryter mot regler. Jag är svensk och har haft mycket problem med narkotika i mitt liv. Jag har då i berusat tillstånd stulit i butiker och begått inbrott i kolonistugor och förråd.

Men en av anledningarna till att så pass många invandrare faktiskt bryter mot lagar väldigt ofta, kan bero på att de inte känner någon som helst lojalitet mot det land de befinner sig i. Låt oss säga att jag skulle komma över ett tillfälle att lura mig till 10 miljoner kronor av skattebetalarnas pengar. OM jag hade gjort det, hade jag mått väldigt dåligt över det då jag hade stulit från mitt eget folk. Men många invandrare känner nog inte på samma sätt, då de ser oss som rasister eller otrogna.

Sedan är det också viktigt att komma ihåg att de som tar sig till Sverige, är i många fall inte de bästa medborgarna som deras hemländer har att erbjuda. Många av dem har kanske varit kriminella i sina hemländer och därför flytt när de har fått för många fiender. Vi får aldrig reda på den riktiga anledningen till att de lämnar sina hemländer, då våra myndigheter inte bryr sig. Med tanke på att jag ofta hör om fall där invandrare som arbetar i Sverige blir utvisade, och invandrare som begår våldtäkter får stanna, får jag lite känslan av att makthavarna av någon konstig anledning vill ha de som skapar problem, och inte de som bidrar. Detta beror kanske på att de vill förstöra Sverige, för att kunna införa marxistisk diktatur. Hur som helst leder detta till att vi får hit de värsta människorna som MENA har att erbjuda.
Citera
2020-07-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatisma
Nu är det inte alltid invandrare som bryter mot regler. Jag är svensk och har haft mycket problem med narkotika i mitt liv. Jag har då i berusat tillstånd stulit i butiker och begått inbrott i kolonistugor och förråd.

Men en av anledningarna till att så pass många invandrare faktiskt bryter mot lagar väldigt ofta, kan bero på att de inte känner någon som helst lojalitet mot det land de befinner sig i. Låt oss säga att jag skulle komma över ett tillfälle att lura mig till 10 miljoner kronor av skattebetalarnas pengar. OM jag hade gjort det, hade jag mått väldigt dåligt över det då jag hade stulit från mitt eget folk. Men många invandrare känner nog inte på samma sätt, då de ser oss som rasister eller otrogna.

Sedan är det också viktigt att komma ihåg att de som tar sig till Sverige, är i många fall inte de bästa medborgarna som deras hemländer har att erbjuda. Många av dem har kanske varit kriminella i sina hemländer och därför flytt när de har fått för många fiender. Vi får aldrig reda på den riktiga anledningen till att de lämnar sina hemländer, då våra myndigheter inte bryr sig. Med tanke på att jag ofta hör om fall där invandrare som arbetar i Sverige blir utvisade, och invandrare som begår våldtäkter får stanna, får jag lite känslan av att makthavarna av någon konstig anledning vill ha de som skapar problem, och inte de som bidrar. Detta beror kanske på att de vill förstöra Sverige, för att kunna införa marxistisk diktatur. Hur som helst leder detta till att vi får hit de värsta människorna som MENA har att erbjuda.
Är med dig, alltså borde vi ha strikta krav på folk om de ska få stanna, och övergripande integration, och nationalism. Eller kan de dra!
Citera
2020-07-27, 17:29
Medlem
maxorrs avatar
Jag antar att det finns stora tendenser för invandrare av visst ursprung att alltid gå emot strömmen, Speciellt om de är allmänt stökiga.. Tex att skräpa ner, spela hög volym, att inte slänga skräp på rätt sätt, att grilla med ved i en kolgrill i tätbebyggt område, att tränga sig före i kön, att prata på ett oaktat sätt och betee sig illa osv.. Jag antar att dom vill inte följa sk svenska moraliska, ordning och reda regler samt oskrivna regler... Deras beteende är ochså troligen oacceptabelt i deras länder men här straffas man inte..
Citera
2020-07-28, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Jag antar att det finns stora tendenser för invandrare av visst ursprung att alltid gå emot strömmen, Speciellt om de är allmänt stökiga.. Tex att skräpa ner, spela hög volym, att inte slänga skräp på rätt sätt, att grilla med ved i en kolgrill i tätbebyggt område, att tränga sig före i kön, att prata på ett oaktat sätt och betee sig illa osv.. Jag antar att dom vill inte följa sk svenska moraliska, ordning och reda regler samt oskrivna regler... Deras beteende är ochså troligen oacceptabelt i deras länder men här straffas man inte..
Ja precis och jag fattar inte grejen, vill man så gärna synas och sticka ut att man hellre gör det av dåliga anledningar, än inte alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in