2020-07-23, 06:05
Medlem
11433.08s avatar
Hahahaha jävla Ida... aka jewels. Helt sjukt hur allt utvecklat sig. Hon e ju så glad nu.

Så länge sociala medier finns nu så kommer issy aldrig få en mamma igen. Jewels behöver inte henne längre, hon skapar egna views nu.

Ps. Hon verkar tro att hon är tonåring nu. Vem fan annars som e nära 40 gör så här.
Cosplay passar inte henne.
Senast redigerad av 11433.08 2020-07-23 kl. 06:07.
Citera
2020-07-23, 20:06
Medlem
Vad är det för filter hon använder i videon
Öppnar paket från tittare | Blir chockad
21 juli 2020
https://youtu.be/x-4DNRc8jU4
Citera
2020-07-26, 13:09
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad är det för filter hon använder i videon
Öppnar paket från tittare | Blir chockad
21 juli 2020
https://youtu.be/x-4DNRc8jU4

Ingen aning men kvinnan ser helt sinnessjuk ut.
Citera
2020-07-26, 13:13
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Tänk om hennes följare på TikTok ändå fick veta hennes sanna personlighet... Hon ska tydligen till Stockholm i 10 dar o vlogga med sina ”bästa kompisar” också, hon lever verkligen life nu när hon är barnledig.

Vad ska hon göra där i huvudstaden i 10 dagar iom corona? Hade hon tänkt besöka grönan tro? Undrar vilka dessa bästa vänner är. Min gissning är att det är ett gäng tonåringar hon träffat på tiktok.
Citera
2020-07-27, 20:20
Medlem
esetts avatar
Jewels har anmält Rask för förtal, och nu har det gått till åtal. Rättegång i november.
Citera
2020-07-27, 20:40
Medlem
Inte helt säkert, men nu kan det kanske trilla in ganska betydande belopp på Jewels konto, om det är så att Rask blir dömd för grovt förtal.
Citera
2020-07-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Inte helt säkert, men nu kan det kanske trilla in ganska betydande belopp på Jewels konto, om det är så att Rask blir dömd för grovt förtal.

Nej, några betydande belopp lär det inte bli. Vi är i Sverige.
Citera
2020-07-27, 21:58
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Första gången jag ser människan och tänker inte gå igenom 300 sidor. Vad lider hon utav?

// PoK
Citera
2020-07-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Första gången jag ser människan och tänker inte gå igenom 300 sidor. Vad lider hon utav?

// PoK

Står ju i trådstarten men du kanske inte orkade läsa den
Citera
2020-07-27, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jewels har anmält Rask för förtal, och nu har det gått till åtal. Rättegång i november.
Jag hoppas inte hon får en enda jävla krona! För det är bara det hon är ute efter. Diagnoser och pengar är det enda som betyder något för henne.
Citera
2020-07-28, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Nej, några betydande belopp lär det inte bli. Vi är i Sverige.

Fredrik Virtanen fick 90K, det lär ju inte Jewels få, men säg mellan 20-30K kanske, ändå ganska mycket för en person som har knappt 15 varje månad.

En sak att tänka på, är att åklagare sällan åtalar för förtal eller grovt förtal, så det här fallet är något ganska ovanligt. Kanske påverkar det även skadeståndet också. Jaja, blir han dömd, så hoppas jag att det kommer bli ett okej skadestånd i varje fall, känns ju tråkigt om det är staten som ska ta stålarna.
Citera
2020-07-28, 04:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Fredrik Virtanen fick 90K, det lär ju inte Jewels få, men säg mellan 20-30K kanske, ändå ganska mycket för en person som har knappt 15 varje månad.

En sak att tänka på, är att åklagare sällan åtalar för förtal eller grovt förtal, så det här fallet är något ganska ovanligt. Kanske påverkar det även skadeståndet också. Jaja, blir han dömd, så hoppas jag att det kommer bli ett okej skadestånd i varje fall, känns ju tråkigt om det är staten som ska ta stålarna.
Jag håller inte med. Jag hoppas tvärtom att Rask klarar sig ur detta helskinnad och då tillhör jag ändå inte Raskens beundrare direkt. Rask är ett monumentalt rövhål men Jewels/Ida är betydligt värre på alla plan. Inte bara horar hon ut sin dotters psykiska ohälsa genom att spela på hennes tillfälliga könsförvirring eftersom det ju ligger i tiden nu och att en tranny på kanalen kommer att dra clout. När hela skiten brakar samman och myndigheterna tvångsomhändertar flickan tar Jewels/Ida alltihop med en klackspark och lever upp som om hon vore sjutton på nytt. Hon tar över kanalen, ljuger för sina tittare och riktar om fokus till sig själv. Helt plötsligt byter hon hårfärg, sminkar sig och gör en personlig helomvandling, som om hon nu fått en andra chans när hon blivit av med kvarnstenen runt halsen.

Rasken är en jävla typ men han är ljusår bättre än Jewels. Han verkar dessutom vara en närvarande pappa, trots alla sina brister. Det kan man inte ta ifrån honom. Jag hoppas att han slingrar sig ur detta och att ormen Jewels landar på röven. Ursch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in