2020-07-26, 20:11
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Anonym mupp på flashback med nystartat konto påstår sig ha insyn i NMR. Så originellt. Not. Men jag vet ju hur förbannade systemråttor är för att NMR inte gör som systemet tänkt sig. Fast varför skulle NMR hindra babbar och negrer från att förstöra det samhälle som NMR ändå inte vill ha?
NMR-anhängare borde väl i.a.f. föregå med gott exempel!?
Citera
2020-07-26, 20:17
Medlem
Tråden startade 2008, hur många fler har ni blivit, hur många har lämnat?
Samma sorts wt, lite olika namn.
Vi har full koll på er, ni har ett möte, vi fotograferar och registrerar, sedan försurar vi allt i era liv.
Citera
2020-07-26, 20:34
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
NMR-anhängare borde väl i.a.f. föregå med gott exempel!?

Så klart du tycker att NMR ska lyssna på råd från concerntroll som du.
Citera
2020-07-26, 20:37
Medlem
Citat:
Så klart du tycker att NMR ska lyssna på råd från concerntroll som du.
Det var inte svar på min fråga, kan du inte svara seriöst på frågan, så låt någon som är lite mer begåvad göra det.
Citera
2020-07-26, 20:46
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det var inte svar på min fråga, kan du inte svara seriöst på frågan, så låt någon som är lite mer begåvad göra det.

Gör dig inte dummare än vad du är. Att du är ett fientligt inställt troll är knappast någon hemlighet. Följaktligen skiter nog NMR fullständigt i vad du finner vara föredömligt.
Citera
2020-07-26, 21:26
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Så, Aegishjalmr, varför vågar inte NMR stå på sig mot folk med utländsk härkomst? Varför gör de inte något mot gäng som säljer droger vilket NMR påstår sig vara emot?
Hej!

Revolutionära organisationer stoppar inte droghandel, eftersom droghandel underminerar regimen.

Tvärtom deltar revolutionära organisationer ofta själva i logistiken, eller beskattar produktionen.

Det är reaktionära organisationer som ställer in sig genom i princip olika former av kväkeri, som "soppkök åt hemlösa" och "göra gatorna tryggare". Vilket motverkar systemkollaps.
Citera
2020-07-26, 21:39
Medlem
Citat:
Anonym mupp på flashback med nystartat konto påstår sig ha insyn i NMR. Så originellt. Not. Men jag vet ju hur förbannade systemråttor är för att NMR inte gör som systemet tänkt sig. Fast varför skulle NMR hindra babbar och negrer från att förstöra det samhälle som NMR ändå inte vill ha?

Du undviker frågan. Varför går NMR aldrig in i Malmö? Varför vågar de inte synas där på en offentlig aktivitet?
Citera
2020-07-26, 22:20
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Hej!

Revolutionära organisationer stoppar inte droghandel, eftersom droghandel underminerar regimen.

Tvärtom deltar revolutionära organisationer ofta själva i logistiken, eller beskattar produktionen.

Det är reaktionära organisationer som ställer in sig genom i princip olika former av kväkeri, som "soppkök åt hemlösa" och "göra gatorna tryggare". Vilket motverkar systemkollaps.
Både och har ju NMR gjort. På rak arm kommer jag på soppkök i Göteborg och någon trygghetsvandring i Dalarna(?).
Citera
2020-07-26, 22:26
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Du undviker frågan. Varför går NMR aldrig in i Malmö? Varför vågar de inte synas där på en offentlig aktivitet?
Om det du skriver är korrekt är väl ekvationen rätt lätt att lösa?
- Personalbrist.

Nationella i södra Sverige har ju historiskt sett stått "anarkismen" närmare än just NMR. Helsingborgskampanjen, Fria Nationalister Skåne och Svoboda som exempel på preferenser.
Citera
2020-07-26, 22:34
Medlem
Vad är då grejen med "aktivism"? Att demonstrera och sätta upp klistermärken?

När jag tänker på revolutionära, så låter det lite som att typ göra en statskupp?
Citera
2020-07-26, 22:34
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Både och har ju NMR gjort. På rak arm kommer jag på soppkök i Göteborg och någon trygghetsvandring i Dalarna(?).
Därför att NMR inte är ett subjekt utan flera. Plus noll erfarenhet av kväkare som lär barnen att bli tiggare.
Citera
2020-07-26, 22:36
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Vad är då grejen med "aktivism"? Att demonstrera och sätta upp klistermärken?

När jag tänker på revolutionära, så låter det lite som att typ göra en statskupp?
"Aktivism" = revolutionär gymnastik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in