Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Eller kanske är det så att man jobbar åt KSI/MUST/FRA och blir tillsagd att skapa ett konto på flashback för att smutskasta NMR.

Åh just det. Hur FAN kunde jag inte tänka mig för? Ni brukar vara så bra på att avslöja folk och skylla på att... man... är köpt av myndigheter
Jag har insyn i organisationen. Finns ingen av dårmedlemmarna som utgör ett sådant hot att militären snokar i rörelsen.
Så, Aegishjalmr, varför vågar inte NMR stå på sig mot folk med utländsk härkomst? Varför gör de inte något mot gäng som säljer droger vilket NMR påstår sig vara emot? I aktivisthandboken står det att en NMR-medlem måste alltid försvara sig till varje pris och för inte så längesedan publicerades en artikel om att man ALDRIG får ge vika m.m. Har sett flertal gånger hur NMR-medlemmar backat undan strider. Vad hände när Zacharias åkte till Malmö och fick träffa "Frida" a.k.a AFA Malmö? Är det anledningen att näste3 aldrig åker in till Malmö, för att Zacharias gjorde bedömningen att AFA-folk och antifascister från Malmö är av den rang att näste3 skulle få stryk på typ mindre än 15 min om de visade sig i stan? I både Stockholm och Göteborg har nassarna hållit flertal offentliga aktiviteter, så varför inte i den mycket mindre staden Malmö?