2020-07-25, 14:50
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Det går väl iallafall att vara mer eller mindre politisk?
Om man varje dag börjar dagen med sektliknande uppläsning ur en ideologisk text är det mer politiskt och om man inte gör det är det mindre politiskt.
Citera
2020-07-25, 14:57
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Haha NMR fjäskar för muslimer och invandrare genom att dra judekortet varje gång det uppstår en konflikt. NMR har en bild av att judekortet funkar på alla med utländsk härkomst och slår verkligen inte tillbaka varje gång de hamnar i sammandrabbningar med folk. De skulle aldrig våga konfrontera en utländsk person pga att de likt den genomsnittliga rassesvensken är livrädda för att få folk efter sig. Även hemsidan nordfront har ju flertal fjäskartiklar för Iran för att på något vis höja sin status bland invandrare och därmed undvika konflikter. NMR är ett gäng fega nötter med sådana idioter som Malvå i spetsen, som fegar ur i varje konflikt han ger sig in i. Ibland önskar jag att massmedia inte lyfte NMR som så farliga som de verkar vara, då folk behöver allmänbildas om vilka fega töntar de är. Finns folk som fortfarande är lika rädda för dem som om de vore Hells Angels. Läs detta gott folk, ni kan ge er på dem hur mycket ni vill, inget kommer hända er ändå.

Ytterligare ett nytt konto med några få inlägg i posthistorik som ondgör sig över att NMR inte tar öppen konflikt med babbarna och negrerna som regimen importerat. Jag förstår att besvikelsen måste vara stor bland psy-op agenter och vänstertroll.
Citera
2020-07-25, 17:02
Medlem
Hej, jag undrar hur det går för Palmblad. Inget skvaller, jag vill bara veta om någon vet att han mår bra.
Citera
2020-07-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Varför står han inte för det och slåss i stället för "föreningsprincipen" så som du skriver?

Men tänker du i så fall att stödja hans argumentation?

Vi vill förstås veta ditt principiella ställningstagande i frågan innan vi binder oss för det ena eller andra.

Avser du att stödja oss i så fall eller har du några invändningar i frågan.
Citera
2020-07-25, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ytterligare ett nytt konto med några få inlägg i posthistorik som ondgör sig över att NMR inte tar öppen konflikt med babbarna och negrerna som regimen importerat. Jag förstår att besvikelsen måste vara stor bland psy-op agenter och vänstertroll.

Kanske det är så att folk som inte yttrat sig förutom bestämmer sig för att skapa ett konto för att kunna skriva inlägg? Du har väl också ett första inlägg någon gång i tiden? Eller är NMR emot yttrandefrihet kanske?
Citera
2020-07-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Hej, jag undrar hur det går för Palmblad. Inget skvaller, jag vill bara veta om någon vet att han mår bra.

Robin kan ev. Dma mig direkt.
Citera
2020-07-26, 03:18
Medlem
11433.08s avatar
Min spåkula säger. .. att supporten kommer öka med 250 procent när skåningen utan jobb avgår.

ÖBERG for president.
Citera
2020-07-26, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Min spåkula säger. .. att supporten kommer öka med 250 procent när skåningen utan jobb avgår.

ÖBERG for president.
Du får vara mer specifik. Du beskrev precis hela det södra nästet...
Citera
2020-07-26, 15:04
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Men tänker du i så fall att stödja hans argumentation?

Vi vill förstås veta ditt principiella ställningstagande i frågan innan vi binder oss för det ena eller andra.

Avser du att stödja oss i så fall eller har du några invändningar i frågan.

Jag kan isåfall skriva att han är rakryggad samt solidarisk med sina kamrater i vapenfrågan om du vill?

Nu är jag ju tvungen att skriva att André Karlsson saknar ryggrad och beter sig råttaktigt då han kastar NMR under bussen för att öka sina chanser att vinna i rätten.
Citera
2020-07-26, 15:48
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Klassiskt klipp där Jan Scherman försöker ställa en dåvarande NMR-aktiviskt mot väggen i Almedalen och blir själv helt dominerad.

https://streamable.com/b1yge4

Passande citat om Jan Schermans person och reaktion:
Vilken jävla tönt! Hela tiden säger nynazisterrna; -Ta debatten! Men det enda den där pajasen får ur sig är typ; -Äckliga jude! Vad heter nazisten? Anders Rydberg tror jag. Han har lite tomt i ordförrådet... Så han måste kalla in en av NMR's profeter, Per Öberg för att kunna göra sig förstådd!

O du! Tycker du det är coolt att citera Goebbels? Varför gör du det på engelska? Goebbels var tysk o då hade man citerat honom på tyska i Tyskland. Men för att göra sig förstådd på ett svenskt forum, där inte alla kanske kan tyska, så citerar man lämpligen Goebbels på svenska. Det finns inte en enda anledning att citera Goebbels eller nån annan tysk eller t.o.m. någon annan från ett icke-engelsktalande nation på engelska på ett svenskt diskussionsforum. Gör man det har man troligen bara klippt och klistrat!
Senast redigerad av TillTalandeTalmud 2020-07-26 kl. 15:56.
Citera
2020-07-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Eller kanske är det så att man jobbar åt KSI/MUST/FRA och blir tillsagd att skapa ett konto på flashback för att smutskasta NMR.

Åh just det. Hur FAN kunde jag inte tänka mig för? Ni brukar vara så bra på att avslöja folk och skylla på att... man... är köpt av myndigheter

Jag har insyn i organisationen. Finns ingen av dårmedlemmarna som utgör ett sådant hot att militären snokar i rörelsen.

Så, Aegishjalmr, varför vågar inte NMR stå på sig mot folk med utländsk härkomst? Varför gör de inte något mot gäng som säljer droger vilket NMR påstår sig vara emot? I aktivisthandboken står det att en NMR-medlem måste alltid försvara sig till varje pris och för inte så längesedan publicerades en artikel om att man ALDRIG får ge vika m.m. Har sett flertal gånger hur NMR-medlemmar backat undan strider. Vad hände när Zacharias åkte till Malmö och fick träffa "Frida" a.k.a AFA Malmö? Är det anledningen att näste3 aldrig åker in till Malmö, för att Zacharias gjorde bedömningen att AFA-folk och antifascister från Malmö är av den rang att näste3 skulle få stryk på typ mindre än 15 min om de visade sig i stan? I både Stockholm och Göteborg har nassarna hållit flertal offentliga aktiviteter, så varför inte i den mycket mindre staden Malmö?
Citera
2020-07-26, 17:55
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumpsleague
Åh just det. Hur FAN kunde jag inte tänka mig för? Ni brukar vara så bra på att avslöja folk och skylla på att... man... är köpt av myndigheter

Jag har insyn i organisationen. Finns ingen av dårmedlemmarna som utgör ett sådant hot att militären snokar i rörelsen.

Så, Aegishjalmr, varför vågar inte NMR stå på sig mot folk med utländsk härkomst? Varför gör de inte något mot gäng som säljer droger vilket NMR påstår sig vara emot? I aktivisthandboken står det att en NMR-medlem måste alltid försvara sig till varje pris och för inte så längesedan publicerades en artikel om att man ALDRIG får ge vika m.m. Har sett flertal gånger hur NMR-medlemmar backat undan strider. Vad hände när Zacharias åkte till Malmö och fick träffa "Frida" a.k.a AFA Malmö? Är det anledningen att näste3 aldrig åker in till Malmö, för att Zacharias gjorde bedömningen att AFA-folk och antifascister från Malmö är av den rang att näste3 skulle få stryk på typ mindre än 15 min om de visade sig i stan? I både Stockholm och Göteborg har nassarna hållit flertal offentliga aktiviteter, så varför inte i den mycket mindre staden Malmö?

Anonym mupp på flashback med nystartat konto påstår sig ha insyn i NMR. Så originellt. Not. Men jag vet ju hur förbannade systemråttor är för att NMR inte gör som systemet tänkt sig. Fast varför skulle NMR hindra babbar och negrer från att förstöra det samhälle som NMR ändå inte vill ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in