2020-07-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dmaniok11
Ja.. Men det var droppen för hassan när de sköt mot hans bil. Familjen kunde sitta i den, hade de inte gjort det så hade det inte triggat honom lika mycket.

För min del är en sprängning värre än en skjutning... Oavsett verkar den här H*ss*n lite väl triggerhappy. Det här med att han skulle vara i Sverige igen - hur säker är den uppgiften?
Citera
2020-07-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truestories
För min del är en sprängning värre än en skjutning... Oavsett verkar den här H*ss*n lite väl triggerhappy. Det här med att han skulle vara i Sverige igen - hur säker är den uppgiften?

Uppgifter från personer som känner hassan. Sen att hans bror har blivit mördad.. klart att han kommer tillbaka till Sverige
Citera
2020-07-26, 21:48
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Uppgifter från personer som känner hassan. Sen att hans bror har blivit mördad.. klart att han kommer tillbaka till Sverige
Ett sätt att locka hit honom? Jag förstår inte hur man vill leva och veta att man kommer bli skjuten förr eller senare.
Citera
2020-07-26, 22:00
Medlem
karlinges avatar
Citat:
BO bror Hassan malla och shahin Armani (NS) är fiender sedan shahin sköt mot Hassan mallas bil. Som tur var satt inte hans barn i bilen, barnstolarna träffades av flera skott. Detta var starten på kriget mellan de två rivaliserande gängen.

Jamal Malla var ingen ängel heller. Men han tillhörde sin brors Falang. Som är en del av "Vivalla". Stött på familjen malla flera gånger och de är till skillnad från shahin och co trevliga. Frågade alltid om man behövde hjälp med något etc.

Många av shahins springpojkar från Black Cobra tiden har istället joinat Hassan och co. Många har flytt örebro på grund av shahin. Så Shahin har inte alls många kvar i örebro, medans hassan som befinner sig i Spanien blir större, både ekonomiskt och gängmässigt.

Hassan är en person som inte viker ner från sitt ord. Väldigt aggressiv, ingen jag skulle vilja hamna i konflikt. Pungade ut en rejäl summa för att avrätta Ali från NS.

Shahin är en orm i Örebro. Han har vänt ryggen på många människor som varit hans spring pojkar.

Det är en rörig historia. Då båda sidorna känner varandra, nu kommer hassan att svara med ännu mer våld. Han är tillbaka i Sverige och detta kommer att sluta med kaos

Ska man googla dom här ens? Nä, snart är alla döda eller i fängelse. Snipp snapp snut.
Citera
2020-07-26, 22:01
Medlem
Citat:

Dmaniok11 vad tror du kommer hända härnäst? Vet du vem det var som höll i pistolen när man sköt mot hassan i bilen ?
Citera
2020-07-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombye
Dmaniok11 vad tror du kommer hända härnäst? Vet du vem det var som höll i pistolen när man sköt mot hassan i bilen ?

Vet inte vem som sköt... Har sett NS medlemmar åka runt i varberga/oxhagen/vivalla. Men väldigt få, sanning så tror jag att hassan o co kommer att klippa shahin eller så kommer shahin att lämna örebro..

Som jag sa innan så har många av shahins springpojkar lämnat örebro. En av tidigare shahins pojkar var misstänkt för mordet på ali. Så många vänder ryggen mot honom
Citera
2020-07-26, 22:28
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Vet inte vem som sköt... Har sett NS medlemmar åka runt i varberga/oxhagen/vivalla. Men väldigt få, sanning så tror jag att hassan o co kommer att klippa shahin eller så kommer shahin att lämna örebro..

Som jag sa innan så har många av shahins springpojkar lämnat örebro. En av tidigare shahins pojkar var misstänkt för mordet på ali. Så många vänder ryggen mot honom

Vart har alla flytt? Karlstad?
Citera
2020-07-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vart har alla flytt? Karlstad?

Skåne och Malmö bland annat
Citera
2020-07-26, 22:58
Medlem
Citat:
Skåne och Malmö bland annat

Någon skrev om att Harris, Kongo och att även Hassan tidigare kört med Shahin. Hassan har troligen inte varit i Sverige på ett tag, så han har nog inte deltagit aktivt (typ) vad gäller de senaste våldsamheterna, ingen kan tordas anlita Kongo (om det inte finns fler Kongo än den jag har hört om) han är helt enkelt för korkad.

Så - vem är då den där Harris, vad är han känd för och var brukar han hålla till?
Citera
2020-07-26, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truestories
Någon skrev om att Harris, Kongo och att även Hassan tidigare kört med Shahin. Hassan har troligen inte varit i Sverige på ett tag, så han har nog inte deltagit aktivt (typ) vad gäller de senaste våldsamheterna, ingen kan tordas anlita Kongo (om det inte finns fler Kongo än den jag har hört om) han är helt enkelt för korkad.

Så - vem är då den där Harris, vad är han känd för och var brukar han hålla till?

Harris är ingen som kan styra. Pundare på heltid. Kapabel nog till att utföra mord etc. Men inte styra.. kan väll tänka att jamal kanske styrde lite när hans bror inte befann sig i Sverige.
Citera
2020-07-26, 23:10
Medlem
Citat:
Harris är ingen som kan styra. Pundare på heltid. Kapabel nog till att utföra mord etc. Men inte styra.. kan väll tänka att jamal kanske styrde lite när hans bror inte befann sig i Sverige.

Tack! Jag tolkar det som att J*m*l varit kapabel att agera med "kraft" och målmedvetenhet, men vilka kunde han lita på som kunde vara med på "dåd"?
Senast redigerad av Truestories 2020-07-26 kl. 23:22. Anledning: Tillägg.
Citera
2020-07-27, 00:23
Medlem
No surrender kommer ta över örebro!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här