2020-07-26, 15:23
Medlem
Otroligt nog så viker Peking ned sig i guldstriden snabbare än bajen.
Citera
2020-07-26, 15:24
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix

Jag var tidig med att förutspå de i tråden. Så ingen vidare chock för undertecknad.

Efter deras match mot DIF i höstas så förstod jag att de aldrig kommer palla att ha ett favoritskap och förväntningar som tynger ner deras axlar.
Citera
2020-07-26, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag var tidig med att förutspå de i tråden. Så ingen vidare chock för undertecknad.

Efter deras match mot DIF i höstas så förstod jag att de aldrig kommer palla att ha ett favoritskap och förväntningar som tynger ner deras axlar.
Man borde fattat att de är klena mentalt redan efter att de tappade 2-0 mot oss i sista matchen förra hösten. Blir eriksgata för Malmö. Vidrigt.

Edit: såg din edit. Great minds osv
Citera
2020-07-26, 15:43
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Du är ganska dåligt påläst. Miiko var ett svin men ingen pedofil. Sarfo gjorde sina svinaktiga grejer under tiden han var under kontrakt med Sirius.

Miiko och hans polare Hamad gillar minderåriga tjejer. Peddos.
Sarfo gillar minderåriga tjejer. Peddo.

Vill du vara en sådan som brölar om hebefili och annat nonsens så kan du hänga i den delen av forumet.

Ryktena gick om Sarfo i Sirius och MFF hade garanterat hört dom men MFF är ju MFF.
Citera
2020-07-26, 15:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff

Vill du vara en sådan som brölar om hebefili och annat nonsens så kan du hänga i den delen av forumet.

Ryktena gick om Sarfo i Sirius och MFF hade garanterat hört dom men MFF är ju MFF.

Ditt tjat hör hemma i en helt annan tråd. Som sagt läs på om du vill fortsätta så håll dig till fakta.
Citera
2020-07-26, 15:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Stone Roses, Oasis, Cock Sparrer, The Streets och Audio Bulleys. Det är musik som jag kopplar till fotboll. Saknar HIF:s traditionella supporterkultur.
Håller med, även om det är väldigt mycket tidigt och mitten av 00-talet för mig (min generation?).
Citera
2020-07-26, 16:11
Medlem
Engelsk-Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff

Du måste ju vara helt pantad om du tror MFF med vilje köper in pedofiler.
Citera
2020-07-26, 16:25
Medlem
Korders avatar
Första halvlek är så pinsam att det gör ont, haha. Så jävla dåligt. I andra är vi i alla fall bättre men herrejävlar...

När spelet funkar är vi jävligt vassa, men vi har så sjuuuukt låg lägstanivå. Jämför för all del med Malmö.
Citera
2020-07-26, 16:30
Medlem
Ovcharkas avatar
Sjukt hur det där mittenlaget som nån IFK Gbg-supporter pratade om kunde ta poäng av dom.

IFK var ju faktiskt bra så sent som för blott 25 år sedan. Märkligt.

-

Det andra IFK-gänget hade tur där i slutet att de fick en straff. En straff som såklart Haksabanovic får slå. Måste ha fina siffror så han kan säljas med vinst.

Känns som att det börjar svettas i Norrköping...
Citera
2020-07-26, 16:32
Avslutad
Vi gör en dålig första halvlek där vi ändå borde gjort ett par mål. Framförallt Tuominen har två fina lägen att göra mål. En tänkande människa borde välja att ta ut Tuominen i halvtid och sätta in en Gustaf Nilsson som ser bättre och bättre ut och dessutom fick känna på att näta i förra matchen och därför borde ha en go känsla.

Men nej, inga byten i halvtid.

Andra halvlek och Wålemark som var ganska blyg i första börjar ta för sig och kommer loss några gånger. Då skall han bytas ut för Yasin måste såklart in! Och Tuominen byts också ut men inte mot den enda anfallaren vi har på bänken i Gustaf Nilsson utan vi sätter in Youseff istället.

Efter detta skapar vi knappt en enda chans till. Men för att vara på den riktigt säkra sidan så gör vi vårat standardbyte med Leo Bengtsson mot Adam Andersson också.

Alm är efterbliven.

Glömde Irandust. Var knappt inblandad i något under hela matchen men efteråt kan man gå och skratta ihop med motståndarna. Det är klart att det är gött att den här tråkiga regniga kalla matchen är slut? Inte skall man behöva spela om det inte är roligt?
Senast redigerad av trazke 2020-07-26 kl. 16:34.
Citera
2020-07-26, 16:32
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Det där var väl ändå att ta i lite?
Citera
2020-07-26, 16:37
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Det där var väl ändå att ta i lite?

Ja, Norrköping har ändå varit bättre än vad Bajen var när de tryckte upp sina "serieledare"-tröjor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in