2020-07-24, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det har ju betydelse, om barnet i fup:en säger att pappan kissat i hans mun eller inte. Nu har ju inte barnet sagt detta.
Hade barnet sagt det, så hade det ju varit viktigt för barnens säkerhet.
JA det har betydelse om pappan kissat i hans mun ! Men läser man förhöret är det väldigt luddigt och osammanhängande , av förklarliga skäl. Och eftersom pojken vatt utsatt för mkt Kiss lekar , kan det va så att det blandas ihop meningar här. Nu säger han ju inte att pappan kissat. Och jag hoppas verkligen inte pappan älskar Kiss sex lika mkt som övriga inblandade och utöva det på samma sätt CL gjorde ! Vilket ja inte tror . Men jag tycker det däremot är suspekt, om han nu är så normal som vissa säger , hur han kunnat umgås med dessa tre inavlade sjuka människor och varit bästis me CA och fd sambo med CL , och inte veta någonting!
Citera
2020-07-24, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det har ju betydelse, om barnet i fup:en säger att pappan kissat i hans mun eller inte. Nu har ju inte barnet sagt detta.
Hade barnet sagt det, så hade det ju varit viktigt för barnens säkerhet.

Men att han ens säger att han kissat på någon, sin pappa i detta fallet, kollas säkert upp. Allt barnen säger som låter skumt kollas nog upp efter allt som kommit fram.
Citera
2020-07-24, 22:23
Medlem
pirimiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Nä jag vet att det står så . Mina funderingar va bara vf han prata om Kiss o föräldrar i samma mening . Men i sammanhanget diskuterar vi ju, hur vi spekulerar i vad mer som skett när inte kameran är igång . Kisseriet är inte i fokus , inte för mig iaf.

Just då, när han behövde kissa (Kalle sa det) pga. urinprov, kan det väl ha varit så att han i samband med det (eller strax efteråt), råkade kissa på sin pappa (som eventuellt hjälpte till?).

Däremot är det oroväckande (men förenligt med vad CL verkar ha gjort mot honom) att han säger att han ”djickte” kisset.
Citera
2020-07-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirimiri
Just då, när han behövde kissa (Kalle sa det) pga. urinprov, kan det väl ha varit så att han i samband med det (eller strax efteråt), råkade kissa på sin pappa (som eventuellt hjälpte till?).

Däremot är det oroväckande (men förenligt med vad CL verkar ha gjort mot honom) att han säger att han ”djickte” kisset.
Så kan det ha varit. Ja det är ännu värre att han säger så, men det var ju precis vad han gjorde enligt CLs beskrivning till CA, vad det nu va hon skrev typ , "det kom så mycket , han svalde allt älskling"
Citera
2020-07-24, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Vi tar det en gång till, eftersom vissa inte är läskunniga.
Ur förhöret som ägde rum på barnahus. Alltså förhör med äldste sonen:

~~~~~~~~
Först frågar pojken vid ett antal tillfällen ”kan vi gå nu?”
Sedan tar de en paus i förhöret.
Tillbaka i rummet:
FL: och nu har det nästan hunnit bli lite... Jag ska se om vi kan... Så ska det ju vara.
Pojken: Jag kissade.
FL: Vad bra
Pojken: Jättemycket.
FL: Jaha.
Pojken: Jag fick mycket kiss.
FL: Vad bra.
Pojken: Jag djickte kisset.
FL: Gjorde du det?
Pojken: Mmmm

Sedan pratar de lite om zombies, klistermärken och om Kalle som säger att pojken måste kissa;
Pojken: Mmmmm det är väl nu när ni men Kalle men kallade sa att jag skulle kissa igen nu.
FL: Vem sa det?
Pojken: Kalle.
FL: Just det.
Pojken: Då måste jag göra jämt för att Kalle sa det nu igen.

Sedan blir det lite prat om varför FL har på sig skor, pojken vill skriva sitt namn o lite annat. Pojken tycks även lägga sig ned i fåtöljen.

FL: ”Ska du ligga ner? Mmmm. Då vill jag ju också veta” XXXX =en bit censur
Pojken: Jag kissar på min pappa.
FL: Du kissar på din pappa.
Pojken: Mmm mmm. Bara kissar på pappa.
FL: Mhm
Pojken: Der var bara det. Nu är det slut.
FL: Vad menar du nu?

Pojken: Nu är det slut.
FL: Vad är det som är slut?
Pojken: Det sagan är slut.
FL: Vad sa du?
Pojken: Jag vill inte prata mer. Vi kan väl jag vill ha en paus.
FL: Mmm. Jag ska bara fråga när du berättar att du har kissat på din pappa hur kommer det sig att du gjorde det?
Pojken: Det bara kom kiss där på pappa.

FL: Jaha.
Pojken: Nu... Jag vill pausa nu.
~~~~~~~

Är alla med? INGENSTANS I FÖRUNDERSÖKNINGEN STÅR DET ATT AB HAR KISSAT I SONENS MUN.
Jag har läst skiten från första till sista sidan. Den meningen finns inte med. Punkt jävla slut.
Hoppas barnen får allt stöd och hjälp dom kan få i framtiden riktigt tragisk läsning man få ta del av
Citera
2020-07-24, 22:58
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Nä jag vet att det står så . Mina funderingar va bara vf han prata om Kiss o föräldrar i samma mening . Men i sammanhanget diskuterar vi ju, hur vi spekulerar i vad mer som skett när inte kameran är igång . Kisseriet är inte i fokus , inte för mig iaf.

Varför han pratade om kiss och föräldrar i samma mening? Ja, det är verkligen en svårknäckt nöt.
Citera
2020-07-24, 23:20
Medlem
Citat:
Varför han pratade om kiss och föräldrar i samma mening? Ja, det är verkligen en svårknäckt nöt.

Sarcasm där antar jag med tanke på vad vi vet CL gjort
Citera
2020-07-24, 23:21
Medlem
Citat:
Suck
Citera
2020-07-24, 23:25
Medlem
Citat:
Så kan det ha varit. Ja det är ännu värre att han säger så, men det var ju precis vad han gjorde enligt CLs beskrivning till CA, vad det nu va hon skrev typ , "det kom så mycket , han svalde allt älskling"

Ja fyy så sjukt alltså. Han ifrågasätter det hela med "ser ut som det kom jämte" va han rädd hon lurade honom..?? Att det ej va på riktigt.
Citera
2020-07-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Ja fyy så sjukt alltså. Han ifrågasätter det hela med "ser ut som det kom jämte" va han rädd hon lurade honom..?? Att det ej va på riktigt.
Jaa han va inte riktigt nöjd, med om hon prickat rätt eller inte , och hon skyndar sig att säga det han vill höra ! Det är så jävla sjukt allting , helt bortom allt annat ! Deras konversationer är så äckligt naturliga och bara flyter på som om det va vanligt "vardags snack" ! Fy fan vad de kände sig hemma och bekväma med detta ämne , tyder bara på att det är djupt rotade övergrepp antagligen till vardags och det har hållit på länge och mycket !
Citera
2020-07-24, 23:51
Medlem
Citat:
Jaa han va inte riktigt nöjd, med om hon prickat rätt eller inte , och hon skyndar sig att säga det han vill höra ! Det är så jävla sjukt allting , helt bortom allt annat ! Deras konversationer är så äckligt naturliga och bara flyter på som om det va vanligt "vardags snack" ! Fy fan vad de kände sig hemma och bekväma med detta ämne , tyder bara på att det är djupt rotade övergrepp antagligen till vardags och det har hållit på länge och mycket !

Ja verkligen vardagsmat för dom.

Undrar hur de har reagerat nu efter fup alla CAs "nära och kära" som trodde CA va så oskyldig
Citera
2020-07-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Ja verkligen vardagsmat för dom.

Undrar hur de har reagerat nu efter fup alla CAs "nära och kära" som trodde CA va så oskyldig
Ja han var ju konungen i kretsen. Ställde alltid upp, hade god ekonomi, gick till jobbet varje dag och skötte hushållet! (Detta va stort i denna underpresterade grupp av människor) Vilken härlig kille dessa stolpskott sett upp till! En blek fet äcklig pedofil sen minst 11 år tbx. Dessutom 3 barns pappa på det, usch rysningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in