Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Uppenbarligen var det för milt hanterat då hon efteråt erkände att hon fortfarande saknar respekt för polisen, de borde ha gjort en mer kraftfull insats.
Det är väl
klart att man tappar
förtroendet
(det du kallar för "respekt")
när man ser hur dessa behandlar hennes vän
och misshandlar henne.
Det är ju
inte motiverat!
Man måste väl lära sig att skilja på farliga personer som brukar våld och ofarliga som inte gör det.
Man ska inte slå ned någon som inte är farlig och där det finns andra lösningar som är bättre....