2020-07-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Så vidt jeg vet så er det ikke bakhon på de nyere modellene av BMW X3.
Mener du at det finnes noen modeller som leveres med bakhon?
Citera
2020-07-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Flakket med blikket?? At vitnene identifiserer seg med navn og bilde, er vel uproblematisk. At gjerningspersonene skal true disse til taushet ville, være litt dumt, da ville gjerningspersonene lagt igjen spor. "Bilen hadde sidevinduer", har ikke alle x3 sidevinduer?

Nei jeg veit ikke. Du sier politiet har mye de ikke vil fortelle. Ok, men de har åpenbart ikke så veldig mye. For da hadde TH sittet varetektsfengslet nå.

Tror det er strategisk at TH går fri nå. Huset får han ikke tilbake med det første heller.
Citera
2020-07-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Mener du at det finnes noen modeller som leveres med bakhon?

Definitivt

https://www.youtube.com/watch?v=0hmZfF4Mt0g
Citera
2020-07-23, 22:40
Bannlyst
Citat:
Så vidt jeg vet så er det ikke bakhon på de nyere modellene av BMW X3.

Stor, flott og prangende grill, laget av...bakhon
Citera
2020-07-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArizonaDale
Stor, flott og prangende grill, laget av...bakhon
Bacon-grill?
Citera
2020-07-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Bacon-grill?

De selger det på Cirkle K
Citera
2020-07-23, 23:12
Medlem
Citat:
Er ikke du jurist da eller var det bare skryt ?

Alle med litt sirkulasjon i toppen skjønner at politiet nå bygger en indisiesak mot TH, og alle skjønner at forsvaret til TH vil bruke opplysninger som politiet ikke har etterforsket mot dem.

Hvem skulle tro at norske jurister ikke skjønner det som alle andre har forstått.

Han er bare barnslig og leker fortsatt med legoklosser og ikke forstår alvoret
Citera
2020-07-24, 00:58
Medlem
Hei 😊 Vet vi med säkerhet att polisen har några bevis på vad som hände AEH?

Hur tror ni att polisen skulle agera efter 1,5 år om de inte hade någon aning om vad som hade hänt AEH? Vilka möjligheter kan polisen ha i fallet efter 1,5 år om de har så få ledtrådar och bevis?

Kan man tänka sig att en sådan situation för polisen, är vad som är fallet i detta fall? Vilka möjligheter har polisen då?

Vad borde polisen ha gjort för att försöka lösa brottmål efter 1,5 år, om de inte hade någon aning om vilka förövarna var eller vad som hände AEH?
Citera
2020-07-24, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Har skrevet om dette før, man kan se bort fra motiv, ektemann, blodspor, dna, og det er allikevel umulig å ikke tro at TH er involvert bare ved å se på tidspunktene for anrop han gjorde til AE 31.10.18.

1006
1007

1113
1114

1118

1306
1308

1318

Mønsteret taler sitt tydelige språk, som gjør at alle teorier som inneholder TH som uskyldig kan skrotes en gang for alle.

Jeg ser det ikke som unaturlig en systematiker som TH finner det naturlig å ringe hver time om han ikke får svar og er bekymret. Den timen han ikke ringer er han mest sannsynlig opptatt i et møte. Det at noen tidspunkt blir nøyaktig det samme kan være tilfeldigheter.
Jeg tror ikke vi skal ta det som en selvfølge TH har mulighet til å reise fra jobb når han vil uten det går utover dagens arbeidsplan.
Citera
2020-07-24, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norgesjenta

Hur tror ni att polisen skulle agera efter 1,5 år om de inte hade någon aning om vad som hade hänt AEH? Vilka möjligheter kan polisen ha i fallet efter 1,5 år om de har så få ledtrådar och bevis?

Kan man tänka sig att en sådan situation för polisen, är vad som är fallet i detta fall? Vilka möjligheter har polisen då?

Vad borde polisen ha gjort för att försöka lösa brottmål efter 1,5 år, om de inte hade någon aning om vilka förövarna var eller vad som hände AEH?
Ingen vet hva som hendte. Politiet har nok en idé, men ikke noe særlig fysiske bevis. Mange tror Tom tok seg av det. Mens andre tror hun har rømt og gjemt seg i halvannet år ca nå...
Jeg tror TH kommer til å bli siktet og med påfølgende full rettssak dømt for overlagt drap, men senere bli frikjent i høyere instanser. Jeg tror han har gjort det, og jeg er redd han slipper unna. Etter at han er blitt frikjent kommer etterforskingen mer eller mindre til å stoppe opp er jeg redd.
Citera
2020-07-24, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norgesjenta

Hvor kan kroppen være? Og hva kan kroppen fortelle etter så lang tid. Selvfølgelig, hvordan den har vært oppbevart betyr mye for hva teknikerne kan finne. Men jeg tenker politiet har ikke så mange muligheter til å finne bevis, om de ikke finner kroppen. De har sagt lite om letingen. Den må jo ha pågått side om side med etterforskningen. Bør i allefall. Har TH gjort dette og vet hvor hun er, så virker han ikke engstelig for at hun dukker opp og avslører han. Så da er gjemmestedet bombesikkert. Innestengt i en tett og luktfri boks, sylinder etc. Laget av materialer som vil holde i svært mange år. Og på en plass som ingen snubler over. Det ligger ikke tilfeldig i naturen, for da kan det være fare både for salg og gravemaskiner en vakker dag. TH ønsker jo å leve ubesværet i frihet all sin tid. Ikke på sjøbunnen der det kan komme dykkere. Ingen har kommet over kroppen og TH synes like ubesværet. Om det nå er han da. Ikke tror jeg det er langt vekk, for det er en risiko å kjøre med en dopet og bundet dame eller et lik. Hadde noen ville kjørt i timer med det? De kunne aldri vite om det startet en landsdekkende larm mens de kjørte. Kanskje elektrikeren slo alarm. Så hvor kan hun være plassert
Citera
2020-07-24, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Flakket med blikket?? At vitnene identifiserer seg med navn og bilde, er vel uproblematisk. At gjerningspersonene skal true disse til taushet ville, være litt dumt, da ville gjerningspersonene lagt igjen spor. "Bilen hadde sidevinduer", har ikke alle x3 sidevinduer?

Nei jeg veit ikke. Du sier politiet har mye de ikke vil fortelle. Ok, men de har åpenbart ikke så veldig mye. For da hadde TH sittet varetektsfengslet nå.

Ja, flakket med blikket, så veldig mye nedover og til sidene, noe som er typisk for løgnere. Store problemer med å holde øyekontakt. Som sagt, hvis hun hadde vært sikker i sin sak, så hadde hun kontaktet politiet omgående, og ikke 3 mnd etterpå.

Hvis GM hadde blitt identifisert p.ga. henne, så ville de kunne fått status som mistenkt, og da kunne hun trues til å forandre forklaring, derfor er det problematisk hvis et vitne står frem med fjes på den måten. Det tok meg veldig kort tid å finne ut at hun het Irene, og bor 150 meter unna stedet.

Hvis man kan se inn i bilen, så vil den være ubrukelig til å frakte en kidnappet person, og spesielt hvis personen er naken, slik det har blitt konstatert at hun var.
Politiet har mye som de ikke vil fortelle, som gjør at de lett kunne utelukke denne BMW`en.
Eller mener du det er noen annen grunn til at de har utelukket denne BMW`en? Misunnelse? Tunnelsyn?
De har mye informasjon ellers også, men som de ikke har benyttet seg av. Det er jo hemmelig etterforskning, og man er avhengig av å legge frem så lite som mulig.
Senast redigerad av ArizonaDale 2020-07-24 kl. 03:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in