2020-07-22, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fyra?? Allt det där är en chimär, vi vet alla att Harris är den enda tänkbara i slutänden. Bara att läsa hennes Tweets, hon pratar som om hon kampanjar som en "running mate" alla redan. Självklart har hon och Biden redan köpslagit om detta.

Harris?

Jag tror också det blir henne. Men är verkligen hon populär?

Jag menar, det är ju verkligen ett fruntimmer av karriär!
Citera
2020-07-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Harris?

"Populär"? Det blir man om medierna gillar dig och enbart skriviier gulligull artiklar om dig, och mörkar allt det dåliga om dig (som de gjorde med Hillary ). Sen är hon ju en bonanza bland de "intersektionella" eftersom hon är BÅDE svart och indier OCH kvinna, så PK-världen kommer avguda henne, så du kan vara säker på att hon kommer dra på världens värste snyfthistorier om hur hemsk hennes barndom var och hur hon fick uppleva detta "systematiska förtryck av POCs" (som hennes presidenkandidat för övrigt var med och byggde upp, men det är något de människorna inte gärna pratar högt om ).

Karriär? Nja, hon låg sig till toppen, det är välkänt. (Men det får man inte heller tala högt om, för då kommer vänstermobben farandes och kräver att du avplattformeras )

https://www.harpersbazaar.com/culture/politics/a26077919/kamala-harris-willie-brown-dating-explained

I övrigt är hon en oppurtinist med grunda värderingar. Hon rasade mot Biden och kallade honom "rasist" i debatterna för att nu helt plötsligt gulla och svassa för honom som en värsta "Onkel Tom" när hon ska bli vicepresident. När honsynas om detta så börjar hon bara asflabba och säger att det bara var "en debatt" och att hon bara skojade, att hon egentligen inte meande något av det hon sa.

https://www.youtube.com/watch?v=Yswh1nW_wOs
Citera
2020-07-22, 19:06
Medlem
Utopiantoss avatar
Joe Biden växte upp i en katolsk familj. Men tydligen är alla hans tre barn gifta med judar. Hans ena son har hebreiska tatuerat på armen. Läs mer här:

(FB) Länk till mitt inlägg med mer info
Citera
2020-07-22, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Joe Biden växte upp i en katolsk familj. Men tydligen är alla hans tre barn gifta med judar. Hans ena son har hebreiska tatuerat på armen. Läs mer här:

(FB) Länk till mitt inlägg med mer info
Verkar vara vanligt med presidenter vars barn är gifta med judar. Detsamma gäller Bill Clinton och Donald Trump.

Men tre barn? Joe har väl numera endast två barn? Naomi och Beau är sedan länge döda (och räknar man med dem så hade han fyra barn).

Hunter var tidigare gift med Kathleen Buhle (mor till de flesta hav hans barn), som han träffade i kyrkan, så hon lär knappast vara judinna (inte utövande sådan i alla fall).
Senast redigerad av scrollock 2020-07-22 kl. 19:43.
Citera
2020-07-22, 20:11
Medlem
Utopiantoss avatar
Citat:
Verkar vara vanligt med presidenter vars barn är gifta med judar. Detsamma gäller Bill Clinton och Donald Trump. Men tre barn? Joe har väl numera endast två barn? Naomi och Beau är sedan länge döda (och räknar man med dem så hade han fyra barn). Hunter var tidigare gift med Kathleen Buhle (mor till de flesta hav hans barn), som han träffade i kyrkan, så hon lär knappast vara judinna (inte utövande sådan i alla fall).
Ja, jag nämner det i inlägget som jag länkade till att ett dog i bilolycka och ett i cancer. Det första som dog tror jag inte var gift. Nej, inte Kathleen, men hans nuvarande fru är jude.

Joe Biden ville förresten efter bilolyckan först avsäga sig vårdnaden av sina barn (Beau och Hunter), men övertalades av en kollega (och vän?) att inte göra det.

Just ja, även Chelsea Clinton är gift med en jude, Marc Mezvinsky. Föräldrarna var visst hängivna judar, vet om om Marc är det. Och Donald Trumps bror, Fred, gick tydligen med i ett judiskt broderskap, Sigma Alpha Mu. Han dog 42 år gammal av alkoholism. Och Ivanka är gift med en jude, och har även själv konverterat till ortodox judendom, och äter även kosher.
Citera
2020-07-22, 22:01
Medlem
Har Biden och Obama skapat en kampanjvideo för att trolla Trump?
I så fall så förstår jag att Trump svettas och Biden gläds då ju Obama fortfarande är en oerhört populär f.d president vars röst fortfarande väger tungt i politiken då inte minst som vallokomotiv.
För även om Biden nu leder stort över Trump så kan ju Obama bara genom att synas i kampanjen öka eller cementera Bidens försprång. Trump ses ju trots allt alltmer som en förlorare allt medan Biden vinner mark.
Men Biden vill nog ändå visa sina allt fler väljarna att han fortfarande har en politiska styrka, flexibilitet och ansvarstagande som presumtiv president för trots allt så är han ju precis som Trump verkligen gammal och då givetvis ifrågasatt. Och vad är då bättre bidrag än att då visa videor där Biden samtalar med den respekterade förre presidenten och betydligt yngre Obama om ett USA:s med en ljusare framtid efter det att den förhoppningsvis korade förloraren i nov blir den tragiske och svage Trump.

Kör hårt gubbar så fixar ni det.
Citera
2020-07-23, 01:49
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Harris?

Nej hon är verkligen inte populär bland vanliga Amerikaner i swingstates och framstår som en rökande California vänstermupp vilket kommer vara spiken k kistan för Biden.
Citera
2020-07-23, 01:51
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
https://mobile.twitter.com/TrumpWarRoom/status/1286020299276857345

Det är sånt här som säkrar Trumps omval. Det är förvisso en attack-ad men vi vet att Bidens styrande dvs AOC och Omar sympatiserar med dessa terrorister i ANTIFA och liknande.

Hur trötta är inte Amerikanerna som vill ha lag och ordning på sånt här?
Citera
2020-07-23, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Nej hon är verkligen inte populär bland vanliga Amerikaner i swingstates och framstår som en rökande California vänstermupp vilket kommer vara spiken k kistan för Biden.
Fast du vet att MSM kommer göra henne till ett ofelbart helgon va? Blir nog hon som drar det tyngsta kampanjlasset medan Biden sitter förvirrad hemma i källaren och undrar var han är någonstans.
Citera
2020-07-23, 01:55
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Fast du vet att MSM kommer göra henne till ett ofelbart helgon va? Blir nog hon som drar det tyngsta kampanjlasset medan Biden sitter förvirrad hemma i källaren och undrar var han är någonstans.
Fast vad media säger och vad folket tycker är två olika saker nuförtiden! Folk har internet och kan ta reda på sanningen

Harris är en omogen haschrökare som med hjälp av sexuella tjänster tagit sig framåt i karriären
Citera
2020-07-23, 02:01
Avslutad
Citat:
https://mobile.twitter.com/TrumpWarRoom/status/1286020299276857345

Det är sånt här som säkrar Trumps omval. Det är förvisso en attack-ad men vi vet att Bidens styrande dvs AOC och Omar sympatiserar med dessa terrorister i ANTIFA och liknande.

Hur trötta är inte Amerikanerna som vill ha lag och ordning på sånt här?

Ja. Men Trump måste fixa coronakaoset.
Citera
2020-07-23, 02:01
Avslutad
Citat:

Tror du Michelle Obama kommer ställa upp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in