2020-07-21, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Biden får göra samma test som Trump. Donald menar ju att de fem sista är riktigt svåra frågor som Donald menar att Chris Wallace skulle ha svårt att svara på. De är riktigt svåra sa Donaldo.

https://twitter.com/briantylercohen/status/1285279346077229057
Fast frågan är om Biden ens skulle pricka rätt på den med elefanten.

"It's a... it's a...you know... eh.... it's a.... umm... it's a THING, you know that thing.... uhh..."
Citera
2020-07-21, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Fast frågan är om Biden ens skulle pricka rätt på den med elefanten.

"It's a... it's a...you know... eh.... it's a.... umm... it's a THING, you know that thing.... uhh..."

Det är frågan om det, han kanske skulle säga "åsna".

Det hela är både tragiskt och lustig. Och lite Kanye och peppar på det. Vad fan är det för fel? Det hela ser ut att bli väldigt konstigt hur det än blir det här.
Citera
2020-07-21, 20:53
Avslutad
Citat:
Vad jag menar är att Trump toppstyr. Han kickar alla som inte gör exakt som han vill eller som andra kan tycka är bra. Biden har inte den stilen helt enkelt.

Biden är ingen ledare. Han är globalismens tjänare.
Citera
2020-07-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden är ingen ledare. Han är globalismens tjänare.

Har inte yttrat ett ord om Biden i det inlägget. Sluta anta så mycket och läs vad man skriver är du snäll.
Citera
2020-07-21, 22:34
Medlem
Biden har återigen vägrat svara på reportrarnas frågor:

https://twitter.com/kaitlancollins/status/1285646362541989888

Biden har för övrigt redan börjat lova bort ministerplatser åt muselmaner och förespråkar koranundervisning i skolorna samt en "hets mot folkgrupp" lag:

Citat:
"One of the things that I think is important: I wish, I wish we taught more in our schools about the Islamic faith," Biden said.

Citat:
Biden, who also quoted a saying from the Prophet Muhammad, promised that if he's elected in November, he'll have Muslims in his administration and said he intends to work with Congress to pass hate crimes legislation.

https://www.npr.org/2020/07/20/893066503/presidential-nominees-rarely-speak-to-muslim-audiences-biden-did-monday
Citera
2020-07-21, 22:35
Avslutad
Citat:
Har inte yttrat ett ord om Biden i det inlägget. Sluta anta så mycket och läs vad man skriver är du snäll.

Han har varit VP i 8 år. Biden är beprövad. Dessutom lobbat för D under 40 år.

Biden är nyliberal globalist. Precis som Rothshild och Reinfeldt. Dom vill bara ha din röst och sedan får du betala massa skatt.

Lita på Karl Marx när det kommer till kapitalism.
Citera
2020-07-21, 22:38
Medlem
Citat:
Han har varit VP i 8 år. Biden är beprövad. Dessutom lobbat för D under 40 år.

Biden är nyliberal globalist. Precis som Rothshild och Reinfeldt. Dom vill bara ha din röst och sedan får du betala massa skatt.

Lita på Karl Marx när det kommer till kapitalism.

Jag har inte pratat om Biden. Varför pratar du med mig om Biden för? Sa inte ett ord om Biden. Är du dement?
Citera
2020-07-21, 22:44
Avslutad
Citat:
Jag har inte pratat om Biden. Varför pratar du med mig om Biden för? Sa inte ett ord om Biden. Är du dement?

Du skrev(eller sket)
Citat:
Vad jag menar är att Trump toppstyr. Han kickar alla som inte gör exakt som han vill eller som andra kan tycka är bra. Biden har inte den stilen helt enkelt.

Trump = Boss = Ledare = Farlig

Biden = Mjukis = Böjer sig = Hund = Globalismens tjänare = Ingen ledare
Citera
2020-07-21, 22:47
Avslutad
Fyra negresser står på VP lista hos Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=HnwmP0qE_PE

Michell Obama?
Citera
2020-07-22, 00:10
Medlem
Tarstans avatar
Citat:

Michell Obama?
Alltså hur ställer sig Latinos till detta?
Jag är förvånad att inte allihopa röstar på Trump, han skulle vinna enkelt då dessutom.
Latinos är nu fler än de svarta.

Ser Latinos de svartas och BLM:s attack mot vita som att det gynnar dem med eller vad, mycket märkligt.
Man har ju bara lust att avbryta dem och fråga men Latinos då? Har ni glömt dem?
Senast redigerad av Tarstan 2020-07-22 kl. 00:17.
Citera
2020-07-22, 02:48
Medlem
Citat:

Michell Obama?
Fyra?? Allt det där är en chimär, vi vet alla att Harris är den enda tänkbara i slutänden. Bara att läsa hennes Tweets, hon pratar som om hon kampanjar som en "running mate" alla redan. Självklart har hon och Biden redan köpslagit om detta.
Citera
2020-07-22, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Alltså hur ställer sig Latinos till detta?
Jag är förvånad att inte allihopa röstar på Trump, han skulle vinna enkelt då dessutom.
Latinos är nu fler än de svarta.

Ser Latinos de svartas och BLM:s attack mot vita som att det gynnar dem med eller vad, mycket märkligt.
Man har ju bara lust att avbryta dem och fråga men Latinos då? Har ni glömt dem?
Finns många olika chateringar av latinos (fast så får man inte säga längre, det är nämligen "sexistiskt", enligt tokvänstern Man måste säga "latinx" ). Det finns "vita" kubaner. De är nästan alltid tre steg höger om Trump. Argetinare är också oftast vita, men det finns inte jättemånga av dem i USA. Sedan finns det många latinos som är svarta som kolgruvor (ta fotbollspelare Pelé t.ex.). De röstar i princip som de flesta andra svarta, dvs. på Biden. Dessa ser definitivt BLMs sak som sin egen. Sedan har vi latinos av "indianblod", typ mexikaner m.fl. Jättemånga av desa är illegala och saknar rösträtt. Dock är nästan alla dessa Demokrater så det är fan inte konstigt att Biden vill kyssa röv för den gruppen och se till att de blir medborgare med rösträtt. De stöttar BLM eftersom de stöttar allt som djävlas med "makten", eftersom de tycker att makten "djävlas" med dem, så därför blir det naturligt för dem att stödja BLM.

Det är min analys av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in