Citat:
Ursprungligen postat av
Bambambi
Nej han är inte muslim, nu har inte ev tro med mordet på Wilma att göra ens så varför skulle hennes Exman vara Muslim?
Tishko var ju fram till strax före mordet inte troende..
Ja, styvmamman arbetade med flyktingar, afganer..även andra utsatta personer hjälpte hon.
Vilket inte heller är relevant i fallet eftersom den som mördade Wilma var Tishko.
Ok det var styvmamman, tak.
Det har relevans så vidt, at om familien generelt er sugna på dom stackars flygtninge, då var det jo ganske troligen at även systern havde sprunget på en sån😉
Som jeg har skrevet før, så giver jeg intet for at en person som kommer hit från mellemøsten og hedder ahmed, påstår at han inte er muslim.
Min erfaring, privat og yrkesmässigt gennem rundt 3 decennier, med dom mennesker er, at dom siger ALT for at komme ind her, koranen siger direkt: ljug om at du er muslim, om det sen kommer at gynna islam.
Her i Danmark er der talrige eksempler på at dom, når asylsagen afvises, vips-vups blir kristne alternativt homoseksuelle, hvilket vores batiksegment äter up direkt og då ger dom uphold og forsørgelse.
Jeg kan inte tro at “jeres” flygtninge er annorlunda.
Eller som Churchill udtalte for rundt 70 år sen: islam i en mand er som rabies i en hund, galskaben kommer at syns för eller sen!