2020-07-22, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Akkurat dette kan tyde på at hun ikke er i Australia
Men i Norge er sted
Så barna skjuler henne i Norge da? "Innelåst" regner jeg med (bortsett fra kanskje en handletur til Ås for å kjøpe forsyninger?) Hun ville jo blitt gjenkjent hvor som helst i Norge om hun stakk nesa ut av døra... I snart 2 år???
Citera
2020-07-22, 15:04
Medlem
Citat:
At AEH kommer tilbake er det beste - uansett hvordan

Absolut, inte minst för henne själv! Och att hon inte redan gjort det tycker jag är det som starkast talar mot att hon skulle hålla sig undan frivilligt! Några fler utbetalningar kan hon knappast hoppas på, och att maken blir dömd för mord -- i den mån detta ingått i planen -- ser inte heller ut att lyckas. Så varför inte bara iscensätta ett "frisläppande" på någon enslig väg långt ute på landsbygden?
Citera
2020-07-22, 15:07
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Så barna skjuler henne i Norge da? "Innelåst" regner jeg med (bortsett fra kanskje en handletur til Ås for å kjøpe forsyninger?) Hun ville jo blitt gjenkjent hvor som helst i Norge om hun stakk nesa ut av døra... I snart 2 år???
AEH flyktet - har ikke hevdet at hun er "innelåst"
Brorskap av prester er basert på tillit

Løsningen er basert på all kritisk informasjon om saken

Har ikke nevnt hendelsen på ÅS i teorien - er uvisst om den har tilknytning til saken
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-22 kl. 15:32.
Citera
2020-07-22, 15:34
Medlem
Citat:
AEH flyktet - har ikke hevdet at hun er "innelåst"
Brorskap av prester er basert på tillit

Løsningen er basert på all kritisk informasjon om saken

Om hendelsen på Ås har tilknytning til saken er veldig uvisst
Hun må da være "innelåst" (legg merke til hermetegn...) i den forstand at hun ikke kan forlate lokalet hun oppholder seg i. Uten å bli oppdaget.

Kommentaren om hendelsen i ås kan ha vært en smule sarkastisk

PS: ang "Løsningen er basert på all kritisk informasjon om saken" så må du ikke glemme at politiet har lagt bort hypotesen om at hun har forsvunnet av egen vilje. Det svekker kraftig i mot din teori basert på kjent kritisk informasjon
Senast redigerad av Lurenskog 2020-07-22 kl. 15:46.
Citera
2020-07-22, 15:39
Medlem
[quote=Legokatt|72340855]Eneste logiske svar basert på kritisk informasjon
Hvor AEH er nå kan jeg ikke svare på - ingen kan heller si hvor et lik er

Et brorskap mellom prester er basert på tillit. "Kidnappere" har blant annet nevnt at de skulle benytte en "fersk norsk avis" med bilde av AEH - litt spesielt[/QUOTE
När har kidnapparna nämnt det? Kan inte minnas att jag har läst nåt sånt.
Citera
2020-07-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
När har kidnapparna nämnt det? Kan inte minnas att jag har läst nåt sånt.
I den krypterte mailen foreslår de antatte kidnapperne også hvordan de skal bevise at de har Anne-Elisabeth og at hun er i live.

«Beviset på at hun er i live vil være bilde av Anne-Elisabeth med en dagsfersk avis fra Norge i ulike vinkler. Det skal ikke brukes Photoshop. Når du har fått beviset vil vi ha resten av pengene», skriver de påståtte kidnapperne på gebrokkent norsk.

https://www.nettavisen.no/nyheter/antatte-kidnappere-ville-bruke-ferske-aviser-som-bevis-pa-at-anne-elisabeth-lever/3423991494.html
Citera
2020-07-22, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Om AE är i livet och inte hålls fången finns det väl inget som hindrar henne från att när som helst dyka upp och leverera en historia om att hon blivit överfallen av maskerade män och bortförd från hemmet, samt därefter hållits inlåst på okänd plats? Ingen anledning att nämna att hon själv eller hennes barn legat bakom försvinnandet!

Hon kan också vägra sig mot att förhöras. Det ligger i familjen.
Citera
2020-07-22, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
I den krypterte mailen foreslår de antatte kidnapperne også hvordan de skal bevise at de har Anne-Elisabeth og at hun er i live.

«Beviset på at hun er i live vil være bilde av Anne-Elisabeth med en dagsfersk avis fra Norge i ulike vinkler. Det skal ikke brukes Photoshop. Når du har fått beviset vil vi ha resten av pengene», skriver de påståtte kidnapperne på gebrokkent norsk.

https://www.nettavisen.no/nyheter/antatte-kidnappere-ville-bruke-ferske-aviser-som-bevis-pa-at-anne-elisabeth-lever/3423991494.html

Aha, det hade jag missat. Då borde det vara på tiden att komma med en sån bild.
Citera
2020-07-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Hon kan också vägra sig mot att förhöras. Det ligger i familjen.
Hehe, skulle tatt seg ut om hun dukket opp i fremtiden, og alt hun hadde å uttale var "ingen kommentar".
Citera
2020-07-22, 16:00
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Hun må da være "innelåst" (legg merke til hermetegn...) i den forstand at hun ikke kan forlate lokalet hun oppholder seg i. Uten å bli oppdaget.

Kommentaren om hendelsen i ås kan ha vært en smule sarkastisk

PS: ang "Løsningen er basert på all kritisk informasjon om saken" så må du ikke glemme at politiet har lagt bort hypotesen om at hun har forsvunnet av egen vilje. Det svekker kraftig i mot din teori basert på kjent kritisk informasjon
Sarkasme er veldig morsomt

Hvor AEH er nå vet jeg ikke, på samme måte som ingen kan si hvor et lik er

Retten mente TH hadde alibi - det er gått 1 år og 9 måneder siden hendelsen - ingen nye arrestasjoner.

At politiet ikke nevner til media at de jobber med denne hypotesen er av taktiske årsaker

Dette er hva som hendte - AEH flyktet ved hjelp av sine tre voksne barn.
(siste post for i dag )
Citera
2020-07-22, 16:34
Medlem
Citat:
Sarkasme er veldig morsomt

Retten mente TH hadde alibi - det er gått 1 år og 9 måneder siden hendelsen - ingen nye arrestasjoner.

At politiet ikke nevner til media at de jobber med denne hypotesen er av taktiske årsaker

(siste post for i dag )

Det du skisserer ville ført til at hun ga lyd fra seg med en gang hun var i sikkerhet, antakelig sammen med en anmeldelse mot TH ang hva enn hun flyktet fra. Men det har gått aaaaalt for lang tid i mine øyne til at det i hele tatt er sannsynlig.

Jeg vil ikke si at politiet har gitt inntrykk av at THs alibi er vanntett. Men ok, la oss si at han hadde vanntett alibi. Han har selv lagt frem teorien om at "en bestiller, og andre utfører" (fritt fra minnet), en teori som politiet ser som hovedhypotese, sammen med at han har utført alt alene. Så TH kan ikke utelukkes som betaler av oppdraget. Hvis du kan utelukke ham som oppdragsgiver basert på "all kritisk informasjon" så er jeg meget interessert i å høre det! (Jeg er ikke låst til noe, men jeg har vanskelig for å tro at TH ikke er innblandet, og du må gjerne overbevise meg
Men har jeg forstått det riktig, at du er "hellbendt" på at TH er uskyldig?

PS: Sarkasme skriftlig i ett nettforum kan fort misforstås, og er egentlig en uting. Beklager det.
Citera
2020-07-22, 18:19
Medlem

Din teori er ganske ille.du har vridd på hele bildet hvor en ubeskyttet offer fremstår som en forbryter.Og den som egentlig står for hele scenario vil gå fri med alle penga i behold.
Jeg tror at barna faktisk blåser i hva som skjedd med mora og de alle 3 kun interessert i penger.
Mulig sønnen er bare dum og hele Futurum ansatte står for sirkuset.?
Og jeg synes det er noe rart med den avis mannen fra Drøbak..
Ja,den perfekte drapet hvor liket kunne ikke finnes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in