2020-07-22, 13:02
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Fint for deg det, men for å avslutte dette så er vell det å gjennposte et utrolig langt innlegg spam samme hvordan innholdet i utgangspunktet er...

Ps, jo det tog faktisk lang tid å lese...

Litt merkelig at du ikke ønsker at informasjon skal komme frem
Jeg kommer ikke til å slutte
Citera
2020-07-22, 13:08
Medlem
Legokatts avatar
Om AEH vil hjem skal de vite at ting vil ordne seg. I retten kan AEH og de voksne barna påberope nødverge - ektepakt kan settes mot utpressing - AEH vil bli tilkjent riktig andel av formuen ved skilsmisse - samt passet på og støttet.

TH kan også bli dømt - betale erstatning - det vil bli rettferdighet og AEH og familien (uten TH) kan leve videre igjen - denne saken må være en stor byrde for sem slik den står nå - også for barnebarn
Citera
2020-07-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Om AEH vil hjem skal de vite at ting vil ordne seg. I retten kan AEH og de voksne barna påberope nødverge - ektepakt kan settes mot utpressing - AEH vil bli tilkjent riktig andel av formuen ved skilsmisse - samt passet på og støttet.

TH kan også bli dømt - betale erstatning - det vil bli rettferdighet og AEH og familien (uten TH) kan leve videre igjen - denne saken må være en stor byrde for sem slik den står nå - også for barnebarn

Varför tror du så stenhårt på att barnen har hjälpt AEH att komma bort? Var gömmer hon sig då? Då måste hon leva vidare utan identitet och kan varken gå till tandläkare eller doktor. Fast jag får ge dig lite beröm för din goda fantasi.
Citera
2020-07-22, 13:28
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Litt merkelig at du ikke ønsker at informasjon skal komme frem
Jeg kommer ikke til å slutte

For å avslutte dette engang for alle...
1, jeg synes det er helt topp att folk ikke tenker likt og ikke minst har forskjellige teorier...

2, jeg har aldri prøvd å nekte noen å poste noe her eller andre steder...

3, du ba om kommentarer på det du skrev, jeg svarte med min mening utfra hva jeg husket på sparket av hva som har kommet frem...

4, jeg har hele tiden villet ha så mye informasjon om denne saken som mulig frem i lyset, også om andre ting og saker gjelder dette, derfor har jeg flere ganger lakt ut linker her til ting som ikke nødvendigvis støtter mine teorier...

Ikke minst så er jeg helt klar på att jeg ville blitt glad om det har hendt noe mye bedre en det jeg tror, helt klart att en teori som innebærer at AEH lever og har det bra der hun er, som i mange av teoriene dine er noe jeg ønsker, men att det er mulig utfra hva som vi hvet er jeg ikke enig i og det legger jeg heller ikke sjul på...
Så skriv svar,innlegg og teorier så mye du vill der du vill, ikke sikkert jeg vill bruke så mye energi på det du poster fremover men jeg kan ikke og vill ikke nekte noen å skrive noe her
Citera
2020-07-22, 13:31
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Varför tror du så stenhårt på att barnen har hjälpt AEH att komma bort? Var gömmer hon sig då? Då måste hon leva vidare utan identitet och kan varken gå till tandläkare eller doktor. Fast jag får ge dig lite beröm för din goda fantasi.
Eneste logiske svar basert på kritisk informasjon
Hvor AEH er nå kan jeg ikke svare på - ingen kan heller si hvor et lik er

Et brorskap mellom prester er basert på tillit. "Kidnappere" har blant annet nevnt at de skulle benytte en "fersk norsk avis" med bilde av AEH - litt spesielt
Citera
2020-07-22, 13:51
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
FP..
Så hva du skrev
Det beste er om AEH kommer tilbake
De kan påberope seg nødverge selv om det har gått lang tid
De vil få en god advokat som ordner alt - de vil bli støttet
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-22 kl. 14:07.
Citera
2020-07-22, 14:05
Medlem
Citat:
Eneste logiske svar basert på kritisk informasjon
Hvor AEH er nå kan jeg ikke svare på - ingen kan heller si hvor et lik er

Et brorskap mellom prester er basert på tillit. "Kidnappere" har blant annet nevnt at de skulle benytte en "fersk norsk avis" med bilde av AEH - litt spesielt

Enig, litt spesielt at de skulle klare benytte en "fersk norsk avis" fra ei bortgjemt sydhavsøy uten tilknytning til omverdenen.
Citera
2020-07-22, 14:10
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Så hva du skrev
De kan påberope seg nødverge

Ja jeg skrev på feil sted bare, så skulle jeg fløtte det men kom noe i vegen her, så rakk bare fjerne ikke legga det inn igjen på rett plass...
Men her er det jeg skrev så også andre kan se sammenhengen :
" Ps, tviler på att norsk rett vill godta att noen påberoper seg nødverge over flere år, utrolig hvor langt en kan gå for et øyeblikk men over en periode på snart 2år ratt mere
det tviler jeg er mulig å ta med som annet en rent formildende... "
Citera
2020-07-22, 14:14
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurenskog
Enig, litt spesielt at de skulle klare benytte en "fersk norsk avis" fra ei bortgjemt sydhavsøy uten tilknytning til omverdenen.
Akkurat dette kan tyde på at hun ikke er i Australia
Men i Norge er sted
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-22 kl. 14:19.
Citera
2020-07-22, 14:21
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ja jeg skrev på feil sted bare, så skulle jeg fløtte det men kom noe i vegen her, så rakk bare fjerne ikke legga det inn igjen på rett plass...
Men her er det jeg skrev så også andre kan se sammenhengen :
" Ps, tviler på att norsk rett vill godta att noen påberoper seg nødverge over flere år, utrolig hvor langt en kan gå for et øyeblikk men over en periode på snart 2år ratt mere
det tviler jeg er mulig å ta med som annet en rent formildende... "
Gode advokater finnes det mange av
Citera
2020-07-22, 14:23
Medlem
Citat:
Så hva du skrev
De kan påberope seg nødverge selv om det har gått lang tid

Om AE är i livet och inte hålls fången finns det väl inget som hindrar henne från att när som helst dyka upp och leverera en historia om att hon blivit överfallen av maskerade män och bortförd från hemmet, samt därefter hållits inlåst på okänd plats? Ingen anledning att nämna att hon själv eller hennes barn legat bakom försvinnandet!
Citera
2020-07-22, 14:43
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Om AE är i livet och inte hålls fången finns det väl inget som hindrar henne från att när som helst dyka upp och leverera en historia om att hon blivit överfallen av maskerade män och bortförd från hemmet, samt därefter hållits inlåst på okänd plats? Ingen anledning att nämna att hon själv eller hennes barn legat bakom försvinnandet!
At AEH kommer tilbake er det beste - uansett hvordan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in