2020-07-22, 09:51
Medlem
Messials avatar
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_pop ulation

Jag läser lite statistik gällande städer i Europa med mest muslimer sett till befolkningsantal, städer inom EU.
Jag fick nästan gnugga mina ögon när jag såg att Bryssel har 25% muslimer, hallå 25%. Hur ser de ut i den staden? Jag antar att barnafödandet bland belgare är lågt som i Sverige och i Malmö bland etniska svenskar, kommer Bryssel bli den första staden i EU med en muslimsk majoritetsbefolkning?

Är de skottlossning varje dag i staden? Våldtäkterna och gruppvåldtäkterna avlöser varandra? Staden har mängder utav IS krigare och sympatisörer? Hur tänkte staden när de tog in mängder utav muslimer? En annan stad som också ligger strax bakom Bryssel är Paris och vårt "kära" Malmö har 16% muslimer men de kanske är 20% nu. En stad som Bryssel, som tråden handlar om, måste vara "helvetet" i EU. I klass med någon stad i Colombia kanske.
Citera
2020-07-22, 09:57
Medlem
TokigPonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messial
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_the_European_Union_by_Muslim_pop ulation

Jag läser lite statistik gällande städer i Europa med mest muslimer sett till befolkningsantal, städer inom EU.
Jag fick nästan gnugga mina ögon när jag såg att Bryssel har 25% muslimer, hallå 25%. Hur ser de ut i den staden? Jag antar att barnafödandet bland belgare är lågt som i Sverige och i Malmö bland etniska svenskar, kommer Bryssel bli den första staden i EU med en muslimsk majoritetsbefolkning?

Är de skottlossning varje dag i staden? Våldtäkterna och gruppvåldtäkterna avlöser varandra? Staden har mängder utav IS krigare och sympatisörer? Hur tänkte staden när de tog in mängder utav muslimer? En annan stad som också ligger strax bakom Bryssel är Paris och vårt "kära" Malmö har 16% muslimer men de kanske är 20% nu. En stad som Bryssel, som tråden handlar om, måste vara "helvetet" i EU. I klass med någon stad i Colombia kanske.

Jag rekommenderar en resa dit! Mycket fin stad med trevliga människor och god öl. Priserna är lite högre i centrum på grund av alla EU-tjänstemän, men ändå billigare än i Sverige.

Bästa är att man får ta med sig sin öl från en bar till en annan!

Rekommenderar även krigsmuséet, finns bland annat en enigma-maskin!

Vänta tills pandemin är över och boka en resa!

(Var inte med om några våldsamheter när jag var där. Ej heller såg jag några moskéer eller minareter)
Citera
2020-07-22, 11:09
Medlem
Om det stämmer kommer islamiseringen gå undan då vi alla vet att dom får många fler barn än oss.
Citera
2022-07-11, 21:14
Medlem
spoilers avatar
"“I no longer dare to walk hand in hand with a man in Molenbeek”, Gilles Verstraeten, a gay parliamentarian, confessed.

“[i]n the Brussels region as a whole”, Destexhe noted, “only a quarter of Belgians are of Belgian origin, 39 per cent of Belgians are of foreign origin and 35 per cent are foreigners.”

/.../

It is true not just Brussels. Antwerp, the country’s second-largest city, is now 25% Muslim. Another parliamentarian, Herman de Croo , revealed that 78% of Antwerp’s children aged 1-6 are foreigners.

The former Brussels Secretary of State Bianca Debaets recently said, “there are too many areas where it is difficult for women and homosexuals to walk”.

The Chief Rabbi of Brussels, Albert Guigui, was attacked by a group of Arabs. They insulted him, spat on him and kicked him. Since then, Guigui has not worn his skullcap in public."

https://www.document.dk/2022/07/11/brussels-capital-of-europe-or-eurabia/
Citera
2022-07-14, 19:37
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"“I no longer dare to walk hand in hand with a man in Molenbeek”, Gilles Verstraeten, a gay parliamentarian, confessed.

“[i]n the Brussels region as a whole”, Destexhe noted, “only a quarter of Belgians are of Belgian origin, 39 per cent of Belgians are of foreign origin and 35 per cent are foreigners.”

/.../

It is true not just Brussels. Antwerp, the country’s second-largest city, is now 25% Muslim. Another parliamentarian, Herman de Croo , revealed that 78% of Antwerp’s children aged 1-6 are foreigners.

The former Brussels Secretary of State Bianca Debaets recently said, “there are too many areas where it is difficult for women and homosexuals to walk”.

The Chief Rabbi of Brussels, Albert Guigui, was attacked by a group of Arabs. They insulted him, spat on him and kicked him. Since then, Guigui has not worn his skullcap in public."

https://www.document.dk/2022/07/11/brussels-capital-of-europe-or-eurabia/

Jag blir rätt provocerad av folk som visar sin kärlek helt öppet oavsett om de är homo eller ej. Vissa saker ska vara privata. Och nej jag anser inte at islam löser det problemet det är sånt man får ta i en demokrati.
Citera
2022-11-10, 21:58
Medlem
Polis död efter misstänkt terrordåd i Bryssel

En polis har dött och en annan skadats efter en knivattack i Bryssel under torsdagen, det skriver nyhetsbyrån AP. Enligt belgiska myndigheter misstänks länkar till terrorism.

Enligt belgisk media ska gärningsmannen ha skrikit ”allah akbar”. Tidningen Le Soir skriver att den ena polisen ska ha blivit knivhuggen i halsen och sedan dött på sjukhus................

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/polis-dod-efter-misstankt-terrordad-i-bryssel
Citera
2022-11-10, 22:03
Avslutad
Det är konstigt att folk inte förstår faran med muslimer.
Det är precis som att dom inte tror på att något kan hända.

Deras profet va en krigare. Och utvecklade flera strategier för att ta över ett land.
Om man inte har kapacitet att ta över med våld så kan det tas över genom att bli majoiritet.

Hur lång tid det tar är orrelevant. Dom är tålmodiga som fan och ser långsiktigt.

Nu skickas muslimer runt i hela världen och förökar sig.

Det sjuka är ju att ingen lyssnar nu. Sen när det är för sent då börjar folk reagera.

Vi kommer aldrig att ha frid och fröjd på jorden. Det är bara så det är.
Citera
2022-11-10, 22:07
Medlem
Riktigt skräpig stad ja haha.

Fyfan vad smutsigt och äckligt det är där!

Man måste även hålla hårt i värdesaker, sen är det taggtråd, missbrukare och poliser med automatvapen överallt.
Citera
2022-11-10, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är konstigt att folk inte förstår faran med muslimer.
Det är precis som att dom inte tror på att något kan hända.

Deras profet va en krigare. Och utvecklade flera strategier för att ta över ett land.
Om man inte har kapacitet att ta över med våld så kan det tas över genom att bli majoiritet.

Hur lång tid det tar är orrelevant. Dom är tålmodiga som fan och ser långsiktigt.

Nu skickas muslimer runt i hela världen och förökar sig.

Det sjuka är ju att ingen lyssnar nu. Sen när det är för sent då börjar folk reagera.

Vi kommer aldrig att ha frid och fröjd på jorden. Det är bara så det är.

Att kriga för Gud och verkställa Guds vilja är bland det mest hederliga en dyrkare kan göra.

Du blandar ihop denna ärofyllda obligation med individer som krigar för makt, inflytande och rikedomar.

Guds vackraste Profet är en gåva till civila oskyldiga människor.

21. SURAT AL-ANBIYa’

107 We did not send you but as a mercy to all the nations.

Är du däremot en makthungrig och stridslysten idoldyrkande farao som vill utmana och förfölja Guds representant för att utplåna Guds religion, då får du skylla dig själv om du drunknar likt Profeten Moses fiender.

Värre än en idoldyrkande tyrann är en tyrann som påstår sig dyrka Gud och följa Profeten men i verkligheten är en girig rövare som sprider ondska och kallar det för Guds vilja och Profetens ”tradition”.

Minst lika värdelösa är förnuft befriade idioterna som upphöjer dessa kriminella tyranniska svin till helgon status.

Detta är anledningen till all terrorism/ondska och svartmålning av Guds Profet och religion.

Islams främsta fiende är muslimerna.

3. SURAT aL-I ‘IMRaN

144 Muhammad is but an apostle;
[other] apostles have passed before him.
If he dies or is slain,
will you turn back on your heels?
Anyone who turns back on his heels will not harm Allah in the least,
and soon Allah will reward the grateful.

Guds frid och välsignelse vare över Profeten Muhammad och hans Heliga Familj.

Guds frid och välsignelse vare över Profeten Moses.

4. SURAT AL-NISa’

145 Indeed the hypocrites will be
in the lowest reach of the Fire,
and you will never find any helper for them,
Citera
2022-11-11, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbuLuLuAh
Att kriga för Gud och verkställa Guds vilja är bland det mest hederliga en dyrkare kan göra.

Du blandar ihop denna ärofyllda obligation med individer som krigar för makt, inflytande och rikedomar.

Guds vackraste Profet är en gåva till civila oskyldiga människor.

21. SURAT AL-ANBIYa’

107 We did not send you but as a mercy to all the nations.

Är du däremot en makthungrig och stridslysten idoldyrkande farao som vill utmana och förfölja Guds representant för att utplåna Guds religion, då får du skylla dig själv om du drunknar likt Profeten Moses fiender.

Värre än en idoldyrkande tyrann är en tyrann som påstår sig dyrka Gud och följa Profeten men i verkligheten är en girig rövare som sprider ondska och kallar det för Guds vilja och Profetens ”tradition”.

Minst lika värdelösa är förnuft befriade idioterna som upphöjer dessa kriminella tyranniska svin till helgon status.

Detta är anledningen till all terrorism/ondska och svartmålning av Guds Profet och religion.

Islams främsta fiende är muslimerna.

3. SURAT aL-I ‘IMRaN

144 Muhammad is but an apostle;
[other] apostles have passed before him.
If he dies or is slain,
will you turn back on your heels?
Anyone who turns back on his heels will not harm Allah in the least,
and soon Allah will reward the grateful.

Guds frid och välsignelse vare över Profeten Muhammad och hans Heliga Familj.

Guds frid och välsignelse vare över Profeten Moses.

4. SURAT AL-NISa’

145 Indeed the hypocrites will be
in the lowest reach of the Fire,
and you will never find any helper for them,
Nej, Islams främsta fiende är araberna. Om man kollar globalt så finns de värsta muslimerna i Mellanöstern. Och eftersom araberna bara fler fler och fler och sprider sig till Europa så kan framtiden bara bestå av konflikter och ond bråd död.
Citera
2022-11-11, 13:01
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Bryssel är ju globalisternas huvudstad, så det verkar inte vara något konstigt med detta.

25% muslimer borde det väl även finnas i Malmö? Att vart fjärde person jag går förbi är en kvinna med slöja, eller en man från MENA, låter som verkligheten här i Malmö.
Citera
2022-11-11, 13:07
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Bryssel är ju globalisternas huvudstad, så det verkar inte vara något konstigt med detta.

25% muslimer borde det väl även finnas i Malmö? Att vart fjärde person jag går förbi är en kvinna med slöja, eller en man från MENA, låter som verkligheten här i Malmö.

Malmö ligger ju på 25,4% muslimer enligt den där wikisidan. Sedan är kanske trovärdigheten inte helt tillförlitlig på sidan som helhet, men som jämförelse kan det ju vara intressant.

Religionstillhörighet eller etnisk tillhörighet är väl förbjudet att dokumentera, så varifrån siffrorna kommer vet jag inte. När jag klickade vidare på en av källorna, så gick det inte att sortera efter religionstillhörighet, om jag nu gjorde rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in