2020-07-20, 14:57
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Försvararen skulle vars glad för allt han får förutom livstid.
14 år skulle hon vara jätte nöjd med.
Hon kommer inte ens överklaga till HR om T får 14 år.
Det är inte hon som beslutar om överklagan, det är T. Men hon kan avsäga sig att vara hans advokat, fast då får hon ingen lön för det.
Citera
2020-07-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Förstår inte varför han inte bara erkänner. Han riskerar ju redan livstid och längre straff går ju inte få. Varför då hålla inne på det?

Han lär ju få livstid även om han skulle erkänna nu...
Citera
2020-07-20, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Han lär ju få livstid även om han skulle erkänna nu...
Det jag menar. Varför inte bara erkänna? Han förlorar sin stolthet, men om hon har någon liten gnutta empati i huvudet borde han göra det för anhörigas skull.
Citera
2020-07-20, 15:09
Medlem
KKNDs avatar
”När han då ska ledas ut ur rättssalen reser han sig upp, lutar sig fram och räcker upp långfingret mot Wilmas anhöriga, med blicken fast riktad mot dem.”

Jag vill bara att han ska lida. Lida så jääävla mycket.

Det måste väl vara någon nackdel för honom att hålla på såhär?

Må han brinna.
Citera
2020-07-20, 15:10
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Det jag menar. Varför inte bara erkänna? Han förlorar sin stolthet, men om hon har någon liten gnutta empati i huvudet borde han göra det för anhörigas skull.

Han skiter fullständigt i anhöriga. Fullständigt.

Han är en riktig narcissist och i hans värld gör han inte fel. Det är ALLA andra som gör fel.
Citera
2020-07-20, 15:12
Medlem
Sån nedrans Råtta detta är!
Citera
2020-07-20, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajohanna9090
Så kallt att peka finger åt de anhöriga.
Förstår systern hon blev ju provocerad, annars verkar hon ju hållit låg profil inte sätt henne mycket i media och gjort några uttalanden.

Systern emelie skrek med hat att han var ett jävla monster och att hon hoppades att han aldrig skulle se dagens ljus igen.
Vilket hat att bära med sig hela livet
Det håller jag med dig om.
Så det var systern som skrek ”hoppas att du aldrig kommer ut” till Tishko innan han lämnade salen med häktesvakterna?
Citera
2020-07-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KKND
”När han då ska ledas ut ur rättssalen reser han sig upp, lutar sig fram och räcker upp långfingret mot Wilmas anhöriga, med blicken fast riktad mot dem.”

Må han brinna.

Hur menar du med "nackdel"?
Citera
2020-07-20, 15:18
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Må han brinna.

Jag tar tillbaka det jag skrev tidigare, jag hoppas inte Tishko blir misshandlad i fängelset. Jag hoppas att han blir våldtagen! Vilket jävla skräp han är, inklusive hans äckliga anhöriga som säger att han är oskyldig, varför hade han då kvinnans huvud i en ryggsäck i sin lägenhet? Hur hamnade det där? Snacka om att vara en äcklig familj, säkert mycket kusingiften och inavel där som sänkt familjens IQ-nivåer till 75-80. Jävla sophögar hela bunten, stackars Wilma och hennes familj/anhöriga. Lider starkt med dem. Lägg gärna ut namn på fittorna som säger hävdar i rättssalen att han är oskyldig.
Citera
2020-07-20, 15:21
Medlem
KKNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Hur menar du med "nackdel"?

Jag förstår ju att rätten bara ser till bevisningen och vad åklagarsidan för fram(och advokaterna).

Men ändå, att betee sig så kallt, vidrigt och hemskt som han nu gjort.

Vad jag menar: förbi ser rätten sånt beteende helt?
Eller tar det sådant i beaktande? Förstår ju att det inte är något övervägande men... ändå...
Citera
2020-07-20, 15:22
Medlem
Citat:

Må han brinna.
Jäklar. Sträckte upp långfingret? Han är ju helsjuk!
Citera
2020-07-20, 15:29
Medlem
Citat:
Jag förstår ju att rätten bara ser till bevisningen och vad åklagarsidan för fram(och advokaterna).

Men ändå, att betee sig så kallt, vidrigt och hemskt som han nu gjort.

Vad jag menar: förbi ser rätten sånt beteende helt?
Eller tar det sådant i beaktande? Förstår ju att det inte är något övervägande men... ändå...

Nej, och det är av flera anledningar. Dels har det ingenting med den rättsliga prövningen (dvs mordet) att göra överhuvudtaget och dels var ju sakfrågan i målet redan avgjort inför den här rättegångsdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in