2020-07-19, 10:15
Medlem
Novotars avatar
Fel stav

Man är lite undrande över varför hon inte kunde/fick bo hos mamma Linda? Det fanns vissa skäl till det som hon inte ville nämna i förhör. Kanske nya mannen vägrade? Jag menar, om dottern ingen bostad har att ta vägen till och en pojkvän som psykar henne etc etc Hur kan man låta det passera bara, undrar man??? Istället tar kompis o kompis mamma över...Det skaver!!
Citera
2020-07-19, 10:25
Medlem
Tror inte det gått upp för aset än att han mördat W. Han flashar på ett ytplan att han gjort det men så läggs hela batteriet med försvarslager på som slutar i tänket att det var hans rättmätiga plikt att göra det och alltså inget mord utan en nödvändig gärning. Sjok av "hederstänkande" som detta primitiva mentala och genetiska arshålsfolk implementerar i Sverige allteftersom. Det är bara att komma till Sverige och bete sig precis som deras aphjärnor från sina medeltida "kulturer" säger åt dom att tänka och göra. Se bara på hans liv i Sverige för övrigt: en knarkande odräglig narcissist som satte sig över allt. Egna Egot gick före allt. Med alla säkerhet var han en alldeles urusel "hemvårdare" också och politiskt anställd för att få ned arbetslösheten bland flyktingar. Lås in aset på livstid - livstid! - men så blir det ju inte här i Sverige.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-07-19 kl. 10:33.
Citera
2020-07-19, 10:57
Medlem
Bambambis avatar
Jag tror inte han mördade henne pga ekonomin/försörjning.
Det var ju slut och hon på väg därifrån, om han var trött på att hon inte hade egen försörjning skulle han väl vara nöjd med att slippa när det nu var slut på riktigt..
Nä jag tror mer att han inte tålde just att hon var färdig med honom, inte pga svartsjuka utan för att han såg henne som sin ägodel.
Han som är bäst (i hans egna grandiosa tankar) ska vara den som säger till när det är slut.
Nu blev det ju så, han fick sista ordet..han bestämde över hennes öde.
Hoppas verkligen att han får sig en omgång på fängelset, inte enbart för att han förtjänar det pga dådet utan även för att få honom att fatta att han inte är nån gud.
Citera
2020-07-19, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Tror inte det gått upp för aset än att han mördat W. Han flashar på ett ytplan att han gjort det men så läggs hela batteriet med försvarslager på som slutar i tänket att det var hans rättmätiga plikt att göra det och alltså inget mord utan en nödvändig gärning. Sjok av "hederstänkande" som detta primitiva mentala och genetiska arshålsfolk implementerar i Sverige allteftersom. Det är bara att komma till Sverige och bete sig precis som deras aphjärnor från sina medeltida "kulturer" säger åt dom att tänka och göra. Se bara på hans liv i Sverige för övrigt: en knarkande odräglig narcissist som satte sig över allt. Egna Egot gick före allt. Med alla säkerhet var han en alldeles urusel "hemvårdare" också och politiskt anställd för att få ned arbetslösheten bland flyktingar. Lås in aset på livstid - livstid! - men så blir det ju inte här i Sverige.
Om det blir mindre än livstid, var bredda på att demonstrera i hela landet, inte bara Uddevalla.
Det här är ett självklart fall med gott om bevismaterial.
Citera
2020-07-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet

När flashar han på ytan att han gjort det? Har inte vart så aktiv här på ett tag så kanske missat något?
Citera
2020-07-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Om det blir mindre än livstid, var bredda på att demonstrera i hela landet, inte bara Uddevalla.
Det här är ett självklart fall med gott om bevismaterial.

Tyvärr lär det bli så - om inte i lägre instans - att några f-i-i-n-a hovrättsråd finner det, mot framlagd bevisning, lagvidrigt att döma till längre fängelsestraff och de hänvisar till rättssäkerheten.
Står fast vid att han ute om 6-8 år.
Citera
2020-07-19, 11:58
Medlem
K.Blomkvists avatar
Jag har följt detta ämnet under lång tid nu.
Har lyssnat på "Rättegången" 8 avsnitt hittills plus FUP:en och en del andra .pdf filer.
Jag har oxo varit 17 bast en gång i tiden.

Så jag undrar och funderar varför T. mördar sin älskling.

Kan det vara så att hon har blivit trött på T. och träffat en annan kille?

I den åldern är ju sex en viktig del.

Kanske T. hade för en liten snopp eller en alldeles för stor? Kanske...
Eller alldeles för manipulativ, Wilmas vänner har nog sagt STOPP och belägg!

Jag har för mig att jag har läst tidigare att det fanns en annan kille inblandad, kommer inte ihåg var eller när.

Men om man är 23 bast och "min" tjej har träffat en annan kille så kan det ju brista, speciellt om man har en annan kultur.
Om inte jag får henne så ska ingen annan heller få henne...

Från häktet: "Hon fick vad hon förtjänade den fucking horungen"

Kan det vara "så enkelt" varför han dödade och slaktade henne och behöll huvudet?

Detta var enbart mina snurriga tankar...

Rätta mig om jag tänker totalt fel...
Senast redigerad av K.Blomkvist 2020-07-19 kl. 12:19. Anledning: Uttalnde från häktet
Citera
2020-07-19, 12:04
Medlem
Kommer man någonsin få ta del av den rättspsykiatriska utredningen?
Citera
2020-07-19, 12:10
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartAnonym
Den finns här i tråden, Picasso har lagt ut den.
Citera
2020-07-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Jag bara tänkte på att spela hög musik och ha ljuset tänt på natten. Det får man väl inte göra på ett vanligt sjukhus.
Jag tycker inte det är ett normalt beteende. Då tar man ju inte alls hänsyn till någon annan. Även om man bor i ett enkelrum så verkar det lite lyxigt.

Att du lyckas få detta till "lyx" är ju helt otroligt...
Citera
2020-07-19, 12:36
Medlem
Citat:
Den finns i tråden, du får leta.
Den tilltalade fick diagnosen Narcissistiska drag med en grandios självbild.
Citera
2020-07-19, 12:50
Medlem
Citat:

Varsågod!
(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in