2020-07-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Varför läggs vissa serie avsnitt upp så långsamt? En serie (Spökjakt) brukar läggas in direkt när ett nytt premium avsnitt läggs upp på Dplay. Men avsnitt 6 har inte lagts in ännu. Vem kontaktar man för att stressa upp dem lite? Haha! Har messat min återförsäljare.

De har en officiell hemsida där de både har discord och telegram där man kan fråga ställa frågor, dvs ägarna av n1
2020-07-17, 17:42
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mopbivers
De har en officiell hemsida där de både har discord och telegram där man kan fråga ställa frågor, dvs ägarna av n1
Bullshit.
2020-07-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mopbivers

Det stämmer absolut inte.

N1 har ingen egen hemsida eller Discord. Det är återförsäljare som har den du menar. Men dom vill gärna framstå som ägare när man läser deras Discord.
Du menar antagligen dom som har samma namn som en av N1 konkurrenterna som blev nerstängda för en tid sen i tillslaget i bland annat Spanien och Sverige. Rxxxd
Senast redigerad av Mattej 2020-07-17 kl. 19:09.
2020-07-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrolerhatt
Ligger Nordic one nere?

Nej! Mina kanaler funkar bra!
2020-07-18, 16:51
Moderator
Falukropps avatar
Rensat bort inlägg + citat innehållandes maskerad länk till operatör.

Glöm inte att trådens existens är kontroversiell redan som det är, allt som ens kommer i närheten av brott mot regel 1.02 raderas.

Har tidigare avhandlat utgångspunkt och orsak till detta här.

//mod
2020-07-18, 19:32
Medlem
R4hu7s avatar
Om fler pushar på sin återförsäljare att lägga in 90 Days fiance till VOD-utbudet, tror ni det läggs in då?
2020-07-18, 20:23
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Om fler pushar på sin återförsäljare att lägga in 90 Days fiance till VOD-utbudet, tror ni det läggs in då?
Eller så kanske du köper ett Dplay konto och allt är löst?
2020-07-18, 20:33
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Eller så kanske du köper ett Dplay konto och allt är löst?
Jo men skönt att ha allt på ett ställe. De har ju redan vissa Dplay-program i sitt utbud, vore gött at ha denna där också.
2020-07-19, 14:18
Medlem
Vet det diskuterats D-play och deras sändningar från Allsvenskan innan. Men hur ser det ut för er nu ett tag in.

Jag upplever att när man tittar på kanalerna för respektive lag, då är jag cirka 90 sekunder efter live, eller iaf när spelbolag o andra får in målet.

Vet detta är IPTV och man kanske inte kan förvänta sig få allt perfekt. Men vet även att på många andra kanaler, Viasat och C-more, så är de inte alls så långt efter live.

Utan att behöva nämna operatörer..hur upplever ni andra det?
2020-07-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Vet det diskuterats D-play och deras sändningar från Allsvenskan innan. Men hur ser det ut för er nu ett tag in.

Jag upplever att när man tittar på kanalerna för respektive lag, då är jag cirka 90 sekunder efter live, eller iaf när spelbolag o andra får in målet.

Vet detta är IPTV och man kanske inte kan förvänta sig få allt perfekt. Men vet även att på många andra kanaler, Viasat och C-more, så är de inte alls så långt efter live.

Utan att behöva nämna operatörer..hur upplever ni andra det?

All IPTV har fördröjning jämfört med livematcherna.
2020-07-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
All IPTV har fördröjning jämfört med livematcherna.

Absolut, det förstår och köper jag med. Menar bara att D-play skiljer så ganska mycket jämfört med Cmore och Viasat. Jaja, bara gilla läget..
2020-07-19, 18:55
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Absolut, det förstår och köper jag med. Menar bara att D-play skiljer så ganska mycket jämfört med Cmore och Viasat. Jaja, bara gilla läget..
Det är inte leverantörens fel utan det är Dplay som automatiskt i sin infrastruktur har fördröjning på för att deras "utsändningsservrar" ska hinna synka i matcher ifall det blir stopp på internetlinan. Tittar du på en Ishockeymatch på C More så kommer du se att IPTV-signalen är betydligt mycket före än om du hittar direkt ifrån C More.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in