Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
SD tipsade LW vem hon kunde ut på geo med. Vad får dig att tro att det skulle vara något annat han tipsade om?
Jag tror inte att SD var svartsjuk så långt innan mordet. Han trodde nog att han var den ende Guden för både HD och LW.
Han vill inte tro, när LW tipsar honom, att HD har något intimt med sin fisk.
Han säger att LW är "osmidig" i sina kontakter med män (dessa missförstår att LW skulle vara intresserad).
Det var när han förstod att båda kvinnorna började ta sig loss från honom som det blev riktigt besvärligt med svartsjuka (eller äganderätt) började ta ut sin rätt.
Ps min fråga till dig häromdagen där du påstår att UW/son gick in i LW:s avspärrade hus (när de ringde till polisen och frågade om det var OK att gå in) har du inte svarat på... var LW:s hus avspärrat vid tillfället som du påstod? Ds
Citat:
SD tipsade LW vem hon kunde ut på geo med. Vad får dig att tro att det skulle vara något annat han tipsade om?
Varför tipsade han inte om några kvinnor i
så fall? Han visste mycket väl vad "ut på geo
med" betydde för LW.
Citat:
Ps min fråga till dig häromdagen där du påstår att UW/son gick in i LW:s avspärrade hus (när de ringde till polisen och frågade om det var OK att gå in) har du inte svarat på... var LW:s hus avspärrat vid tillfället som du påstod? Ds
Varför är det viktigt? Frågan är väl varför de
ville gå in i LWs hus? Vad de gjorde där?