2020-07-18, 09:16
Medlem
DenVilsnaGrodans avatar
Fick för mig att titta på lite Crazy Frog igår kväll, för att på minna mig om vad det var för nåt. Dra mig bakifrån! Vad kul det var. Så jag tittade på några fler klipp och de var lika roliga dem med.

Nu imorse kom jag att tänka på faktumet att trender går i cykler. Vilket innebär att Crazy Frog skulle mycket väl kunna göra en comeback. Tror ni det kommer ske? Om det sker, kommer det ske snart? Med tanke på att många, p.g.a. Corona, i stort sett har sett allting bra på de olika streamingtjänsterna, så kommer de kanske att tänka på denna excentriska groda och det skulle ju kunna leda till en comeback innan året är slut.
Citera
2020-07-18, 09:31
Bannlyst
Ja.
Citera
2020-07-18, 09:47
Medlem
BucNasty-s avatar
Crazy frog va en riktigt dryg liten jävel hoppas skiten inte kommer tillbaka. Du vet att man kan se snorrens hans?
Citera
2020-07-18, 10:12
Medlem
DenVilsnaGrodans avatar
Det här var intressant: Crazy Frog Is Releasing A New Album in 2020. Frågan är ju förresten då endast hur stort genomslag hans comeback kommer att få. Albumet verkade kunna bli rätt så bra.
Citera
2020-07-18, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BucNasty-
Crazy frog va en riktigt dryg liten jävel hoppas skiten inte kommer tillbaka. Du vet att man kan se snorrens hans?

Man kan även se på hans ögon att de sitter betydligt tätare än på en vanlig groda, så vad säger detta?
Kan det möjligen vara så att han besitter mer rovdjurs tendenser, samtidigt så verkar han vara på flykt ifrån lagen.
Citera
2020-07-18, 10:29
Medlem
FiniteLifes avatar
Han kan nog komma tillbaka men han behöver kanske en uppdatering för att passa in i nuet och sen förstås en catchig låt.
Citera
2020-07-18, 10:34
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Man kan även se på hans ögon att de sitter betydligt tätare än på en vanlig groda, så vad säger detta?
Kan det möjligen vara så att han besitter mer rovdjurs tendenser, samtidigt så verkar han vara på flykt ifrån lagen.

Ja han ser jävligt lurig ut, tror mer han är en blottare då han visar sin snorre för alla. Eller kanske nudist?
Citera
2020-07-18, 10:35
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVilsnaGrodan
Det här var intressant: Crazy Frog Is Releasing A New Album in 2020. Frågan är ju förresten då endast hur stort genomslag hans comeback kommer att få. Albumet verkade kunna bli rätt så bra.

Ingen av hans låtar är bra, det är väl bara små barn som tycker han är bra? min grabb tycker han är rolig och han är 6 år
Citera
2020-07-18, 10:54
Medlem
DenVilsnaGrodans avatar
Citat:
Ingen av hans låtar är bra, det är väl bara små barn som tycker han är bra? min grabb tycker han är rolig och han är 6 år

Ja, men innerst inne är väl ändå alla barn?
Citera
2020-07-18, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ja han ser jävligt lurig ut, tror mer han är en blottare då han visar sin snorre för alla. Eller kanske nudist?

Man kan se att han saknar en tand , möjligen kan han förlorat den i någon form av strid.
Det är väl ett tecken på att han är benägen att hamna i våldsamma konflikter.
Visst kan de hända att en blottare åker på stryk, men de känns som de kan röra sig om något mycket grövre brott han jagas för.
En riktigt oberäknelig jävel har man att göra med i vilket fall.
Citera
2020-07-18, 11:07
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVilsnaGrodan
Ja, men innerst inne är väl ändå alla barn?

Så är det fast inte när det gäller musik
Citera
2020-07-18, 11:08
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Man kan se att han saknar en tand , möjligen kan han förlorat den i någon form av strid.
Det är väl ett tecken på att han är benägen att hamna i våldsamma konflikter.
Visst kan de hända att en blottare åker på stryk, men de känns som de kan röra sig om något mycket grövre brott han jagas för.
En riktigt oberäknelig jävel har man att göra med i vilket fall.

Han är väl svensk crazy frog? han är nog från orten därför han ser lite våldsam ut
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in