Citat:
Ursprungligen postat av
E-pluribus-unum
Men fortfarande, kan du se ett MÖNSTER?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Mönstret av att M+Kd hoppar fram och tillbaks mellan lite invandringskritik och sedan att de röstar fram mer invandring, javisst.
Citat:
Ursprungligen postat av
E-pluribus-unum
Du kan alltså ej se mönster, indikerar på lågt IQ - vilket jag misstänkte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Du har lite fel där, jag klarade mensas IQ-test. Ett mönster till som jag ser är att sossarna regerar även när vänstern är i minoritet. Detta eftersom "högern" i två val i rad har röstat på Löfven som statsminister.
Vilka mansbebisar ni är hahaha. Ni påstår alltså att ni besitter intellekt ens värt att nämna samtidigt som ni på fullaste allvar sitter här och bråkar över internet om vem som har rätt. På riktigt?

Skärp till er för helvete och håll er till ämnet.
OnT: Enda stället där det finns en bubbla är i mäklarnas champagneglas. Villor(Gbg, Malmö, Sthlm) upp +7% senaste 12 månaderna. Unga söker sig centralt i städerna, där finns inga villor. Resultatet blir såklart att priser på Lgh hålls i schack. Perfekt +3%!
Masspsykosen är total och strax ser vi en standard á +100 åriga lån. Detta kommer aldrig ta stopp. Finns bara en väg, och det är upp. Bara att gratulera alla mäklare. Sociala medier inkl. influencers gjorde det möjligt!