2020-07-18, 03:20
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
På riktigt, vem bryr sig? Aldrig hört talats om denna glassjävel, och jag har ändå ätit förbannat många glassar i mina dar.
Är det glassens vara eller icke som är ditt "bekymmer"?
Citera
2020-07-18, 04:04
Medlem
Va tveksam redan när museerna slutade ställa ut nyligen avlidna exemplar som hämtats från Lappland och när man slutade sterilisera folk pga sinnesslöhet kände jag att pk-samhället gått för långt. Sen dess har jag vart tvungen att rösta på nassarna, oavsett om dom säljer ut arbetsrätten eller låter marknaden sätta priset på allmännyttan.
Citera
2020-07-18, 05:43
Avslutad
Det kan inte vara lätt för människor som Antonie som går runt och blir kränkta av allt dom ser? Vore inte det bästa om hon tog livet av sig så att hon slipper den pärsen?

Om Triumf viker sig för denna sinnessjuka människa så är det inte bara sitting bull som kommer försvinna från min butik iallafall. Det kommer bli en rejäl utrensning av Triumfs produkter.
Senast redigerad av trazke 2020-07-18 kl. 05:46.
Citera
2020-07-18, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Va tveksam redan när museerna slutade ställa ut nyligen avlidna exemplar som hämtats från Lappland och när man slutade sterilisera folk pga sinnesslöhet kände jag att pk-samhället gått för långt. Sen dess har jag vart tvungen att rösta på nassarna, oavsett om dom säljer ut arbetsrätten eller låter marknaden sätta priset på allmännyttan.

Du ska alltså rösta på sossarna?
Jag tycker också det är sorgligt att man sålt ut arbetsrätten via bemanningsföretag och låtsas att man står för LAS som spel för galleriet.

Att marknaden styr är enligt svenskt samarbete DÖ, JÖK konkurrenskraftigt.
De rasbiologiska sossarna har inte blivit snällare mot sin befolkning.
De är storhetsvansinniga och "Världsledande "

Att tvångssteriliseringarna skulle ha effekt på "sinnesslöhet " har det tyvärr inte haft långvarig effekt på medlemmar i socialdemokraterna.

Det borde finnas något vettigare och mer demokratiskt alternativ att rösta på.
Citera
2020-07-18, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthisworld91
Vilket jävla psykfall. Hon är varken indian
Hur vet du det, menar du att hon ljuger i inslaget?
Citera
2020-07-18, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Rödskinnen kan bli kränkta. Hur kommer det bli med nogger och 88? Konstig att glassen 88 få finnas kvar. 88 står för Heil Hilter.

Den senaste tiden har frågan om Frölunda Indians logga aktualiserats.
Nu kritiseras även Triumfglassen ”Sitting Bull” för användandet av stereotypa och kränkande bilder.
Nu kan glassen komma att tas bort, enligt företaget.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/glasstillverkaren-kan-komma-att-ta-bort-glassen

Den här kvinna bli kränkt av glassen :

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/triumfglassen-sitting-bull-kritiseras-det-ar-skamligt

Fråga indianerna själv först.
Vilka av dessa ska bort

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:Godis
Citera
2020-07-18, 06:52
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoolyard
Hur många indianer finns det kvar i världen?

Haha mera som hur många indianer finns kvar i kanoten när dessa pk idioter är klara.
Citera
2020-07-18, 06:53
Medlem
Såg på Facebook att det var några som åkte till ett reservat och faktiskt intervjuade personer ur den amerikanska ursprungsbefolkningen. Dom kände sig inte kränkta av "Washington Redskins". Det rör sig alltså om godhetsapostlar som känner sig mer kränkta än de grupper de säger sig representera. Triumfglass och SIA Glass kan för min del ta bort hela sitt sortimebt. Deras glassar blir allt mindre och mer och mer baserat på okända kemikalier. Tacka vet jag SIA Glass som är gjord på äkta grädde.
Citera
2020-07-18, 06:55
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Haha mera som hur många indianer finns kvar i kanoten när dessa pk idioter är klara.
Den feministiska regeringen har alltid indianer i vassen.
Citera
2020-07-18, 07:02
Medlem
asskissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsdoktor
Såg på Facebook att det var några som åkte till ett reservat och faktiskt intervjuade personer ur den amerikanska ursprungsbefolkningen. Dom kände sig inte kränkta av "Washington Redskins". Det rör sig alltså om godhetsapostlar som känner sig mer kränkta än de grupper de säger sig representera. Triumfglass och SIA Glass kan för min del ta bort hela sitt sortimebt. Deras glassar blir allt mindre och mer och mer baserat på okända kemikalier. Tacka vet jag SIA Glass som är gjord på äkta grädde.
Men så är det alltid. Det kommer någon konfliktskapande jude och skriker rasism när det finns pengar att tjäna på motsättningar. Inte nog med att juden själv stod för slavhandeln och ägde oproportionerligt många slavar i förhållande till övrig befolkning, man vet att skuldbelägga vita. Samma visa om och om igen. De flesta krig har sitt ursprung ur judens makt över ekonomin. Så än idag.

Sia glass rasrena vita glass kommer säkerligen köpas upp av den judiska Ben & Jerry. Sen kommer den blandas ut med choklad och bruna kakor till oigenkännlighet. Helt enligt judisk modus operandi.
Citera
2020-07-18, 07:12
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsdoktor
Ingen är egentligen kränkt, den här typen av radikal kulturkritik är blott ett verktyg för att bryta ned samhällsstrukturer. Det handlar i grund och botten om att förstöra vita samhällen:

"We Jews, we, the destroyers, will remain the destroyers forever. Nothing that you will do will meet our needs and demands. We will forever destroy because we need a world of our own." - Maurice Samuel, You Gentiles 1924

Batikhäxan ifråga är måhända inte judisk själv, men hon har genom massmedia internaliserat och kanaliserar den här destruktiva mentaliteten. Alla marxister är marinerade i det.
Senast redigerad av PK-befriad 2020-07-18 kl. 07:15.
Citera
2020-07-18, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Eller så är 88 en förkortning för "puss och kram" vid morsetelegrafering och Nogger typ slang för nougat?

Självklart är det ju det och bilden på Sittin Bull glassen är han idianen som börjar på W i serietindingen.

Nu fattar ju inte kvinnan i klippet det.

Alla vill ha 5 minuters fame just nu så allt kommer ryka.

Sen om ett år eller två så kommer någon komma på att det är rasistiskt att inga minoriteter finns på förpackningar och så kör vi ett varv till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in