2020-07-18, 01:56
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller om han gav upp den relationen för att han trodde det var seriöst med LW (om det är så att relationen gavs upp för LWs skull) ? LW var en lika stor skithög som hon sade att SD var mot henne?
LW kanske gick igång på att såra andra?

Ja det är ju det man undrar över ?
Funderar på om hon blivit bortvald många gånger när hon var på Barnhemmet ?
Därav hennes behov av att välja bort män när de lagom vill skapa framtid ihop?
?????
Du menar typ att hon hade ett behov utav att låta andra känna av, hur hon hade känt som liten flicka?
Bortvald.....

??
Verkar otroligt jobbigt att ha varit adoptivbarn ?

(spekulation)
Senast redigerad av landbandy 2020-07-18 kl. 02:06.
Citera
2020-07-18, 02:12
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Eller om han gav upp den relationen för att han trodde det var seriöst med LW (om det är så att relationen gavs upp för LWs skull) ? LW var en lika stor skithög som hon sade att SD var mot henne?
LW kanske gick igång på att såra andra?

Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
?????
Du menar typ att hon hade ett behov utav att låta andra känna av, hur hon hade känt som liten flicka?
Bortvald.....

??

(spekulation)

Enligt vad glorian minns så var det slut med flickvännen när han flyttade till Örebro. Det var när han kom till Örebro som han tog kontakt med Lena.
Citera
2020-07-18, 02:21
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Enligt vad glorian minns så var det slut med flickvännen när han flyttade till Örebro. Det var när han kom till Örebro som han tog kontakt med Lena.

Okej , tack , det var alltså så det var ?
Ja då vet vi ju inte hur mycket förväntning det var på att ha ett liv ihop ?

Jag har lite svårt att bli sams med att om människor enbart har sex ihop så skall man flytta ihop ?

Finns så mycket annat som är viktigt , som att man trivs ihop i vardagliga livet .

Finns ju faktiskt folk som kan ha jättebra sex men som inte förstår sig på varandra ett endaste dugg förövrigt .
Senast redigerad av landbandy 2020-07-18 kl. 02:32.
Citera
2020-07-18, 02:33
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
?????
Bortvald.....

??

(spekulation)

Det är nog jobbigt, även i de fall de är så små att de inte minns något från tiden innan de kom till adoptivfamiljen så sätter det väl spår. På ett barnhem kan ju knappast få den uppmärksamhet och bekräftelse som ett barn typiskt får i en familj (jo, givetvis finns väl familjer där föräldrar är olämpliga), även om det är ett barnhem med bra pedagogik och whatnot finns väl ändå avsevärt fler barn för varje vuxen anställd att se efter, anställda som växlar till skillnad från barn som har samma föräldrar dag ut och dag in, hela dagarna. Så det behöver nog inte bottna i att ha blivit bortvald många gånger, den gången den biologiska föräldern lämnar bort eller fråntas barnet räcker nog för den känslomässiga otryggheten.

Adopterade har väl högre frekvens av självmord och missbruk.
Citera
2020-07-18, 02:42
Medlem
landbandys avatar
Ja det vi har märkt är att LW gjorde så att människor retade sig på henne i många lägen ?

Kan hon haft en sådan stark egen vilja så att hennes förmåga till diplomatisk deal inte var genomförbart för henne , Envis som hon verkade vara , och det gjorde att många blev förgrymmade på henne ?

Det hade varit lite lättare att förstå det som hände om hon hade sprungit efter någon som till slut var på vippen att krevera av ilska utav stalkningen , men det var ju någon som själv ville ha ut LW då,när hon hade fullt upp med paketinslagning , så lite undrandes är man ?

Ja hur kommer det bli nu ?

Mördaren, vem det nu må vara , kommer ju självklart inte ange sig själv, för sitta innanför lås och bom vill ju ingen .
Senast redigerad av landbandy 2020-07-18 kl. 03:19.
Citera
2020-07-18, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen

Det utesluter inte att det va p.g.a. LW som han gjorde slut med flickvännen
och flyttade till Örebro.
Citera
2020-07-18, 06:24
Medlem
Citat:
Den enda som jag skulle kunna tänka mig bli så där ohejdat arg på LW skulle kunna vara den karl som bodde nedanför Kilsbergen ihop med sin kvinna .Han blev ju förtjust i LW; LW likadant ,men hon ville bara vara KK medans han (antar jag) var van vid ett samboliv med en kvinna (matordningar, tvätten tvättad osv.planerade matinköp och sådant.Kanske få inhandlat ifrån systemet när man ej kan köra bil själv i vissa lägen ,vad vet jag ??)
Spekulationer givetvis...
Iallafall så hade ju denna man sagt till LW i vredesmod att :
.Du har förstört hela mitt liv! !!
Han tvingades ju göra slut med kvinnan hans,när LW blev intressant.
Han blev tvungen att flytta in till egen lägenhet i stan efter att ha bott fint ute på landet,intew kul alls....
LW ville ej flytta ihop bara typ"ligga" då och då ,och då sa han helt NEJ! till den varianten och lämnade LW åt sitt öde...(kan man ju förstå) Man vet ju vad man har och inte vad man får och ibland kan det bli inte så bra ....ju....suck...

Aja,det var visst någonting om att hans fd flickvän varit rädd för honom i något visst läge ,något som han inte ens märkte av själv ,så oförstående i detta så kände han sig helt oskyldig ...
Vet inte om det står någonstans i FUP:en om den händelsen ,antar ej ???

Tror LW också känt sig rädd någon gång ...
Men som sagt svaga minnen att jag läst detta i tråden,så det är ju mina egna spekulationer såklart.

Men visst kan en person som blivit av med sitt tidigare liv och sen blir mer eller mindre dumpad utav LW ,med endast en sak som var intressant ,kan ju göra var och varannan man ilsk ,och tvär .
Det skulle jag ha blivit åtminstone ,även bitter.

Sen att hon dagarna innan hon skulle resa till Norge bad om att få låna hans mobilladdare när hon skulle charma in sig hos en ny "stjärna" måste ha känts otroligt weird för denne man?

Så visst ,om en man (mycket arg inombords), skulle ha stått utanför LW med en laddare i handen ,kan ju ha gjort så att LW gav sig ut ...men hur billigt är inte det ,går ut för laddaren ,ej för karln?
Men då hade jag sett till att använda laddaren som strypsnara ....OM jag hade varit en ARG man på LW ...i denna specifika situation...
Tror ärligt talat LW var en sådan kvinna som man inte skulle nästla in sig för mycket med för det var då vi män verkade bli ondsinta och besvikna ,så typ:
-Tjenare! Vackert väder idag ! verkade typ räcka som vänskapskontakt.

Ja jag undrar verkligen ,hur hon behandlade folk?
De flesta män vill ju inte bli utnyttjade enbart sexuellt ...eller för en snygg guldring ,eller laddare...så jao ...hon levde aningens fel kan jag börja tycka nu efteråt.

(Endast spekulationer,antagligen rena fantasin ifrån mig)

Ps. Hade i så fall denne person lyckats gjort något mot LW och sen hunnit iväg för att hämta sin kompis kl.08.00 på morgonkvisten för att de skulle vidare ner mot Tyskland ?
Men allt detta måste ju polisen kollat upp noga ,visst ?
Vet bara att denna person var redigt arg och besviken på LW och hennes sätt mot honom ...som man faktiskt kan förstå... Ds.

Var kommer det ifrån, att LW har förstört hela hans liv.
Citera
2020-07-18, 08:33
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Hur svårt ska det vara att fatta att han inte ville
ha henne längre? Hon fick ju hota till sig sex
från honom det sista året.

Hur många KKs hon än visade upp på sin
GC-logg, för att göra SD svartsjuk, så ville han
bara ha HD.

Hon gav aldrig SD och HD någon chans att
hitta tillbaka till varandra. SD sa att han inte
ville ha LW även om han inte hade HD men det
vägrade hon att tro på. Hon trodde tydligen
att det inte fanns någon man som inte
dreglade efter henne. Vilket ego.

Till styrkande att det inte är offtopic (duger det Picasso?): ÅK fattar inte ens motivet till
mordet.

Pricis så var det eftersom SD var 100% säker på att han inte vill ha LW som annat än KK.

Aktbilaga 150 vittnesförhör (5) sid 147-148.
Hur är det annars?
L: Lite lustigt just i kväll
På vilket sätt?
Känner mig orolig i själen över att S kommer hem i morgon
Längtat så mycket. Rädd för hur det ska bli när han verkligen kommer hem Han har haft en fantastisk resa, roligt med familjen. Skrev senast igår att han "Älskar Hanna, vill dela livet med henne" Har samtidigt också visat mycket tydligt att han längtar efter mig Vet inte vad jag ska tro om hur det blir.

De har ju sex timmars jetlag, även om resan säkert tar på dem (barn och fru, de är ju så SVAGA!), så lär de kanske inte lägga sig förrän assent

J: Skrev han så till dig ... om henne?
Och då lär han knappast säga till henne att han går ut när de är vakna

Ja
Han säger det då och då. Inte ofta, men några gånger
"Vill vara tydlig"
Jag har slutat kommentera

På slutet har han också sagt ett par gånger att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner". Ganska säker på att han skulle vilja motsatsen om hon nu slängde ut honom. Tror han har två skäl att säga så:

J: Som om han inte bär något ansvar för eran relation - han har ju varit 'rak' mot dig hela tiden ... 'öppet lekt med dina känslor' är ju ett annat sätt att se det på ...

L: 1. Han skulle inte uthärda att visa världen hur han verkligen ser på mig, det skulle bli så uppenbart att han hela tiden haft såna känslor och en sån bild av sig själv KAN han inte visa upp, det förintar hans bild som SNällStefan - som han hatar, men lever av

J: Det låter ju helt skruvat - varför ligger han då med dig nu ... om han inte skulle göra det om han inte var med henne ...

L: 2. Han gör stora ansträngningar för att inte (i alla fall uttalat) invagga mig i några falska förhoppningar. Både för att jag inte ska bli besviken, men kanske allra mest för att själv slippa hantera det och framstå som en svikare

----------------------
Notera hur oerhört viktigt det är för Lena i varenda chatt att upprätthålla myten att SD vill ha henne och tom, ljuger om att SD skulle vilja ha henne om HD slänger ut honom. Precis det SD sagt han INTE skulle göra. Den bild av relationen hon förmedlade till den vilseförda gruppen "lyssnarna" är mytomanisk.

Och det fastän hon själv skriver att SD flera gånger sagt "att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner"

Lena duperade sin omgivning med en sanning som bara var hennes egen. Hennes utopiska dröm om kärleken med SD. I chattarna läser man lätt av mognaden hos dom som gjorde henne björntjänsten att upprätthålla hennes dröm.

Sanningen är att LW var så sårig av att bli avvisad att hon vägrade inse vad 100% betyder.

Förutom att Åkl utsiktslösa harvande efter att binda honom vid mordet så är genusmotivet att Lena blev mördad eftersom hon ville lämna en svartsjuk så tokigt att man tar sig för pannan.

Ni vet den febrilt nerfilade fyrkantiga klossen som ändå inte passar i det runda hålet.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-07-18 kl. 08:58.
Citera
2020-07-18, 08:52
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Klart hon kunde bytt kod. Det gjorde hon inte. Klart hon kunde anmält våldtäkt - väldigt få gör det i relationen. Småsakerna hon anmälde är i ditt enkla huvud. Eller det kanske är "till styrkande av" att hon är skyldig till sin egen död?

Om du har minsta lilla insikt i hur saker och ting fungerar så är det oerhört vanligt att en kvinna tar tillbaka sin anmälan. Det är också ovanligt att våldtäkter i relationer anmäls, och oftast fortsätter man relationen av olika orsaker som jag inte tänker gå in i diskussion på.

"Till styrkande av..." Herregud.

Det är sant att få anmäler våldtäkt och annat som sker i relationer. Däremot inte alls ovanligt att byta kodlås. Om man inte bor ihop och har möjligheten att kunna skydda sig själv bättre och träffa sin kärlekspartner under sina egna villkor så byter man kod när hen missbrukat förtroendet så grovt.

Nu har jag glömt för det var ett tag sedan jag tänkte på Lenas lås. Bytte hon någonsin ut koden eller hade SD den fram till hennes död?

Det fanns ingenting i SD och Lenas chattar som antydde om en våldtäkt. Men samtidigt tror jag heller inte Therese skulle ljuga om att Lena ringde och var uppriven och berättade att det ägt rum.
Senast redigerad av Rosamund 2020-07-18 kl. 08:55.
Citera
2020-07-18, 09:14
Medlem
Snor-Johans avatar
AK 150 vittnesförhör (9)pdf sid 135-136
27/10/2014 18:42

L: Oj, jag återkom ju aldrig! Det blev en synnerligen trevlig kväll - som räckte mycket länge□ Svävar i stor osäkerhet dock. Han är "helt såld" som han själv säger. Jag är rätt förtjust jag med, men mera tveksam. Supertrevlig kille, Joakim Sjöberg, finns bland nya vänner Kompis med Stefan. Levde med nån som han själv beskriver som nåt icke, trist uppbrott i somras.

Som Stefan säger: "Lågt hängande frukt".

Känt till hans existens sen nån gång i somras. Cachar. Sett hans nick här och där. Och han var med Stefan några dagar till Tyskland på sensommaren och då följde jag ju Stefan väldigt intensivt i chatt och hörde en del om honom. Såg honom på håll och morsade hastigt i dörren hos Stefan och Hanna en kväll när vi var där och åt, sen har jag inte tänkt mer på honom.

Nu är Stefan på semester i tre veckor och jag var lite bekymrad över vem jag skulle leka med när han var borta. "Ring Putte" sa Stefan. Putte är en annan kompis till honom som jag träffat på nån gång, MYCKET ointressant som objekt, fast rätt kul ändå.

En kväll förra helgen visste jag att jag skulle vara själv tog jag sats och hörde av mig till Putte och frågade om han ville med ut och ta en burk. Han nappade direkt och tog med sig Jocke och vi hade en rätt kul kväll i skogen, flera timmar. Sen sågs vi lite nästa kväll igen. Ledig på tisdagen och ville ut i skogen. Tog sats och frågade Jocke, han var väldigt trevlig. Kände inte direkt som att han var ett objekt på riktigt, men tänkte ändå att det skulle vara ett trevligt sällskap i skogen. Det var det. Vi var ute hela dagen, supertrevligt! Efter en lång fikapaus blev det lite hurvet i småregnet och jag frustade lite när jag skulle igång efter det.

En kram och kramen blev lång och sen blev det puss ochsen var det lite sånt resten av vägen. Puss och hej i bilen. På kvällen kom SMS:et. Romantiskt! Men det värsta är att jag känner ändå inte riktigt att det är bra, kräsen som jag är. Herregud, jag får skylla mig själv att jag är själv!
Han är så snäll och trevlig och vill så väl och rätt rolig och MYCKET begeistrad. Lite mesig kanske. Inte så "cool", inte särskilt bildad, inte så bright liksom. Jag vill ha smarta, snygga, djupa, känsliga, snygga, socialt begåvade kavaljerer! Som kan hantera känslor och nära relationer.
Bring them in!
Men nu är han på väg hit och jag ser fram emot en trevlig kväll.

------------------
Vet inte hur många ggr jag läst i FUP om hur SD försökt parat ihop LW med ett antal andra killar vilket talar starkt emot Åkl,s (liksom dom snurriga genustrollens) bild av SD som en våldsam svartsjuk man.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-07-18 kl. 09:20.
Citera
2020-07-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
AK 150 vittnesförhör (9)pdf sid 135-136
27/10/2014 18:42

L: Oj, jag återkom ju aldrig! Det blev en synnerligen trevlig kväll - som räckte mycket länge□ Svävar i stor osäkerhet dock. Han är "helt såld" som han själv säger. Jag är rätt förtjust jag med, men mera tveksam. Supertrevlig kille, Joakim Sjöberg, finns bland nya vänner Kompis med Stefan. Levde med nån som han själv beskriver som nåt icke, trist uppbrott i somras.

Som Stefan säger: "Lågt hängande frukt".

Känt till hans existens sen nån gång i somras. Cachar. Sett hans nick här och där. Och han var med Stefan några dagar till Tyskland på sensommaren och då följde jag ju Stefan väldigt intensivt i chatt och hörde en del om honom. Såg honom på håll och morsade hastigt i dörren hos Stefan och Hanna en kväll när vi var där och åt, sen har jag inte tänkt mer på honom.

Nu är Stefan på semester i tre veckor och jag var lite bekymrad över vem jag skulle leka med när han var borta. "Ring Putte" sa Stefan. Putte är en annan kompis till honom som jag träffat på nån gång, MYCKET ointressant som objekt, fast rätt kul ändå.

En kväll förra helgen visste jag att jag skulle vara själv tog jag sats och hörde av mig till Putte och frågade om han ville med ut och ta en burk. Han nappade direkt och tog med sig Jocke och vi hade en rätt kul kväll i skogen, flera timmar. Sen sågs vi lite nästa kväll igen. Ledig på tisdagen och ville ut i skogen. Tog sats och frågade Jocke, han var väldigt trevlig. Kände inte direkt som att han var ett objekt på riktigt, men tänkte ändå att det skulle vara ett trevligt sällskap i skogen. Det var det. Vi var ute hela dagen, supertrevligt! Efter en lång fikapaus blev det lite hurvet i småregnet och jag frustade lite när jag skulle igång efter det.

En kram och kramen blev lång och sen blev det puss ochsen var det lite sånt resten av vägen. Puss och hej i bilen. På kvällen kom SMS:et. Romantiskt! Men det värsta är att jag känner ändå inte riktigt att det är bra, kräsen som jag är. Herregud, jag får skylla mig själv att jag är själv!
Han är så snäll och trevlig och vill så väl och rätt rolig och MYCKET begeistrad. Lite mesig kanske. Inte så "cool", inte särskilt bildad, inte så bright liksom. Jag vill ha smarta, snygga, djupa, känsliga, snygga, socialt begåvade kavaljerer! Som kan hantera känslor och nära relationer.
Bring them in!
Men nu är han på väg hit och jag ser fram emot en trevlig kväll.

------------------
Vet inte hur många ggr jag läst i FUP om hur SD försökt parat ihop LW med ett antal andra killar vilket talar starkt emot Åkl,s (liksom dom snurriga genustrollens) bild av SD som en våldsam svartsjuk man.

SD tipsade LW vem hon kunde ut på geo med. Vad får dig att tro att det skulle vara något annat han tipsade om?

Jag tror inte att SD var svartsjuk så långt innan mordet. Han trodde nog att han var den ende Guden för både HD och LW.

Han vill inte tro, när LW tipsar honom, att HD har något intimt med sin fisk.
Han säger att LW är "osmidig" i sina kontakter med män (dessa missförstår att LW skulle vara intresserad).

Det var när han förstod att båda kvinnorna började ta sig loss från honom som det blev riktigt besvärligt med svartsjuka (eller äganderätt) började ta ut sin rätt.

Ps min fråga till dig häromdagen där du påstår att UW/son gick in i LW:s avspärrade hus (när de ringde till polisen och frågade om det var OK att gå in) har du inte svarat på... var LW:s hus avspärrat vid tillfället som du påstod? Ds
Citera
2020-07-18, 10:08
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Pricis så var det eftersom SD var 100% säker på att han inte vill ha LW som annat än KK.

Aktbilaga 150 vittnesförhör (5) sid 147-148.
Hur är det annars?
L: Lite lustigt just i kväll
På vilket sätt?
Känner mig orolig i själen över att S kommer hem i morgon
Längtat så mycket. Rädd för hur det ska bli när han verkligen kommer hem Han har haft en fantastisk resa, roligt med familjen. Skrev senast igår att han "Älskar Hanna, vill dela livet med henne" Har samtidigt också visat mycket tydligt att han längtar efter mig Vet inte vad jag ska tro om hur det blir.

De har ju sex timmars jetlag, även om resan säkert tar på dem (barn och fru, de är ju så SVAGA!), så lär de kanske inte lägga sig förrän assent

J: Skrev han så till dig ... om henne?
Och då lär han knappast säga till henne att han går ut när de är vakna

Ja
Han säger det då och då. Inte ofta, men några gånger
"Vill vara tydlig"
Jag har slutat kommentera

På slutet har han också sagt ett par gånger att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner". Ganska säker på att han skulle vilja motsatsen om hon nu slängde ut honom. Tror han har två skäl att säga så:

J: Som om han inte bär något ansvar för eran relation - han har ju varit 'rak' mot dig hela tiden ... 'öppet lekt med dina känslor' är ju ett annat sätt att se det på ...

L: 1. Han skulle inte uthärda att visa världen hur han verkligen ser på mig, det skulle bli så uppenbart att han hela tiden haft såna känslor och en sån bild av sig själv KAN han inte visa upp, det förintar hans bild som SNällStefan - som han hatar, men lever av

J: Det låter ju helt skruvat - varför ligger han då med dig nu ... om han inte skulle göra det om han inte var med henne ...

L: 2. Han gör stora ansträngningar för att inte (i alla fall uttalat) invagga mig i några falska förhoppningar. Både för att jag inte ska bli besviken, men kanske allra mest för att själv slippa hantera det och framstå som en svikare

----------------------
Notera hur oerhört viktigt det är för Lena i varenda chatt att upprätthålla myten att SD vill ha henne och tom, ljuger om att SD skulle vilja ha henne om HD slänger ut honom. Precis det SD sagt han INTE skulle göra. Den bild av relationen hon förmedlade till den vilseförda gruppen "lyssnarna" är mytomanisk.

Och det fastän hon själv skriver att SD flera gånger sagt "att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner"

Lena duperade sin omgivning med en sanning som bara var hennes egen. Hennes utopiska dröm om kärleken med SD. I chattarna läser man lätt av mognaden hos dom som gjorde henne björntjänsten att upprätthålla hennes dröm.

Sanningen är att LW var så sårig av att bli avvisad att hon vägrade inse vad 100% betyder.

Förutom att Åkl utsiktslösa harvande efter att binda honom vid mordet så är genusmotivet att Lena blev mördad eftersom hon ville lämna en svartsjuk så tokigt att man tar sig för pannan.

Ni vet den febrilt nerfilade fyrkantiga klossen som ändå inte passar i det runda hålet.

Jag känner en kvinna IRL som är precis som
LW. Jag ser rakt igenom hennes manipulationer.
Jag tror att det är därför det är så lätt för mig
att genomskåda LW.

Narcissistiska, som tror att hela världen kretsar
kring dem. Respekterar inte andra människors
fria viljor. Hjärntvättar sig själva med sina
önskedrömmar.

Citat:
"Älskar Hanna, vill dela livet med henne"

Citat:
På slutet har han också sagt ett par gånger att han oavsett om det skulle ta slut mellan dem så är han "100% ointresserad av att försöka få ihop det med mig, vi är vänner". Ganska säker på att han skulle vilja motsatsen om hon nu slängde ut honom

Hur mycket tydligare skulle han kunna vara?
Men LW vägrade ju att ta en "nej".
Hon kunde inte fatta att det fanns någon som
inte ville ha henne. Och när hon till sist var
tvungen att inse det, efter att HD flyttat och
SD inte ville ha henne (precis som han sagt),
så skulle hon hämnas. För så fick ingen göra
mot henne, ostraffat.

Om SD är GM så tror jag motivet ligger där.
Att hon gav sig på HD när hon sökte hämnd.
SD måste ha varit livrädd för att hon skulle
knäcka HD så att hon blev sjuk igen eller
t.o.m. begick självmord. Ingeting han sa och
gjorde hjälpte eftersom LW vägrade att
acceptera att hon blivit behandlad som en
"bajstrasa".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem