2020-07-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Har han en ny kanal? Vill någon lägga ut länk?
han hänger på facebook nu.

https://facebook.com/herkko.siponen.52

Men var snälla mot Herkko! Han vill ingen något illa utan bara leva i sin fantasi med sexklubbar etc.
Citera
2020-07-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gg
hans vaggande beror förmodligen på autism. Inte ovanligt med extremt repetitiva rörelsemönster då.
Eller speedad
Citera
2020-07-07, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Har han en ny kanal? Vill någon lägga ut länk?
Han sänder tydligen live rätt ofta från sitt Facebook-konto där han även driver gruppen nakenpartiet😀😀😀
Citera
2020-07-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Eller speedad
Herkko är ingen knarkare.
Citera
2020-07-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gg
Herkko är ingen knarkare.
Hans vaggande påminner om barn med adhd som kan röra sig mer än vad som behövs när dom pratar....Överskottsenergi gör dom speedade, man kan således vara speedad utan att ta droger
Citera
2020-07-08, 16:21
Medlem
Vad var det jag sa, nu har Herkko gått ut med en rykande färsk krigsförklaring. Afrika hotade tydligen honom till livet igår.

https://www.facebook.com/herkko.siponen.52/videos/147623436941384
Citera
2020-07-08, 17:03
Medlem
Det skulle vara intressant att gå på rundvandring i herkkos lägenhet...Skulle vara spännande att ha honom med i "Vem bor här?" på SVT?
Citera
2020-07-10, 17:27
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hans vaggande påminner om barn med adhd som kan röra sig mer än vad som behövs när dom pratar....Överskottsenergi gör dom speedade, man kan således vara speedad utan att ta droger

Barn utan Adhd kan också vagga av och an medans dom pratar.
Men nu är Herkko inget barn, utan en 56årig gubbe.
Dessutom är det väl uppenbart för var och en att Herkko lider av mer än bara adhd.
Autism är en lågoddsare.
Citera
2020-07-10, 21:56
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dramagous
Barn utan Adhd kan också vagga av och an medans dom pratar.
Men nu är Herkko inget barn, utan en 56årig gubbe.
Dessutom är det väl uppenbart för var och en att Herkko lider av mer än bara adhd.
Autism är en lågoddsare.
Han verkar lida av kroniska schizofrena psykoser. Han saknar verklighetsförankring helt och hållet. Jag är ingen läkare, men det kan väl inte vara bara autism.
Citera
2020-07-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Han verkar lida av kroniska schizofrena psykoser. Han saknar verklighetsförankring helt och hållet. Jag är ingen läkare, men det kan väl inte vara bara autism.
Tror faktiskt han kan vara farlig om "rätt" (eller fel) till ges Låt oss säga han lyckas lura med sig ett barn hem genom övertalning, kanske lite långsökt men helt ofarlig är han deffinitivt inte
Citera
2020-07-13, 20:35
Medlem
dramagouss avatar
Citat:

Ja det är svårt det där. Att det är folk bakom kulisserna som tutar i honom både det ena och det andra gör det bara mer svårbedömt. Hans tidigare videos med handikappartiet i Trelleborg var betydligt lugnare, men då var han inte en lika stor kändis heller. Nej han har nog flera diagnoser, skulle vara trevligt att veta exakt vilka.
Citera
2020-07-17, 07:00
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:

Han är helt klart förståndshandikappad, förmodligen lite autism på det. Men jag tror hans videor är väldigt mycket show. Han lever ut sina fantasier. Finns en video där han ”intervjuar” en lokal politiker där han går från helt knasig till nästan normal. Jag tror inte han är full retard, om uttrycket tillåts.
Arbetade för länge sedan med en gammal patient som vuxit upp på gammelvärldens mentalsjukhus, påminde mycket om Herrko. När jag tittade i de gamla journalerna stod det diagnos: oligofreni. Jag tror Herkko är oligofren.
Senast redigerad av flesh-flute 2020-07-17 kl. 07:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in