2018-06-29, 23:56
Medlem
Urinterapis avatar
Har snackat med Herkkolover. Hon var där men fick kalla fötter när vår hjälte uppenbarade sig. Tråkigt för oss Herkkofans givetvis men samtidigt förståeligt. Herkko är inte lika gemytlig i interaktion med andra som han är på film.

Hon tog iaf en bild på Herkko på City Gross. Första gången jag ser Herkko ute i fältet så att säga.

Aja, bättre lycka nästa gång för både Herkko och oss fans. Hoppas Herkkolover kan ge oss sin version här snart.

Men vi sä så! Ciao!
Citera
2018-06-30, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapi
Har snackat med Herkkolover. Hon var där men fick kalla fötter när vår hjälte uppenbarade sig. Tråkigt för oss Herkkofans givetvis men samtidigt förståeligt. Herkko är inte lika gemytlig i interaktion med andra som han är på film.

Hon tog iaf en bild på Herkko på City Gross. Första gången jag ser Herkko ute i fältet så att säga.

Aja, bättre lycka nästa gång för både Herkko och oss fans. Hoppas Herkkolover kan ge oss sin version här snart.

Men vi sä så! Ciao!
Vilken underbar bild. Herkko är onekligen "dressed for love". Här kommer han, klädd i kärlekens tecken från topp till tå, och sedan visar det sig att fega herkkolover inte är beredd att ta emot Herkkos kåta initiativ.

Ja, se den ungdomen...
Citera
2018-06-30, 00:17
Avslutad
Nu kanske ni undrar över varför jag går på den fega herkkolover så hårt? Jo, för att jag för en månad sedan gjorde vad hon inte vågade. Jag var till och med hemma hos honom. Därav min kännedom om hans boendeförhållande.

Han var väldigt noggrann med att han inte var bög. Jag intygade att inte heller jag tar den i stjärten.
https://imgur.com/a/i4NB3eS

Kamratlig selfie tillsammans med Herkko finns också, men den sparar jag för framtiden.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2018-06-30 kl. 00:23.
Citera
2018-06-30, 00:28
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu kanske ni undrar över varför jag går på den fega herkkolover så hårt? Jo, för att jag för en månad sedan gjorde vad hon inte vågade. Jag var till och med hemma hos honom. Därav min kännedom om hans boendeförhållande.

Han var väldigt noggrann med att han inte var bög. Jag intygade att inte heller jag tar den i stjärten.

Kamratlig selfie tillsammans med Herkko finns också, men den sparar jag för framtiden.

Och detta satt du inne på ända tills nu din sadist! Hur gick detta till??

Vad annorlunda Herkko ser ut på din bild förövrigt. Betydligt mer normal men samtidigt mer sliten på något vis.
Senast redigerad av Urinterapi 2018-06-30 kl. 00:30.
Citera
2018-06-30, 00:35
Avslutad
Citat:
Och detta satt du inne på ända tills nu din sadist!

Hur gick detta till??
Jag kan uppvisa en makalös handlingskraft av och till.

En kamrat ville göra resan ner och tura till Tyskland och jag hängde på eftersom det var tomt i spritskåpet. Hela besöket tog kanske en halvtimme. Det var lätt att hitta. Någon ur dagcenterpersonalen ledde mig till trappan som går upp till hans bostad.

Det var som sagt lätt att hitta.
https://imgur.com/a/SCOuTYO
Citera
2018-06-30, 00:39
Avslutad
Citat:
Vad annorlunda Herkko ser ut på din bild förövrigt. Betydligt mer normal men samtidigt mer sliten på något vis.
Det var samma Herkko som vi lärt oss att älska på Jootoob. Han berättade för mig att han var medlem i tretton stycken klubbar, jag antar att alla är hans egna enmansklubb, och han berättade att han skickat brev till Lennart.

Väggarna i The Herkko Den ser för övrigt ut precis som ni föreställer er. Psykotiska lappar från golv till tak och kartonger och skräp överallt.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2018-06-30 kl. 00:43.
Citera
2018-06-30, 00:43
Avslutad
Citat:

Herkko (vilket jävla namn) verkar ha dålig ordning på grejerna.
Citera
2018-06-30, 01:02
Medlem
Urinterapis avatar
Citat:
Det var samma Herkko som vi lärt oss att älska på Jootoob. Han berättade för mig att han var medlem i tretton stycken klubbar, jag antar att alla är hans egna enmansklubb, och han berättade att han skickat brev till Lennart.

Väggarna i The Herkko Den ser för övrigt ut precis som ni föreställer er. Psykotiska lappar från golv till tak och kartonger och skräp överallt.

Så han vet att det var Lennart och inte Lisa han skrev till? Vad ansåg han om detta? Filmade du något? Är löjligt många frågor jag vill ställa egentligen men jag kan inte ta allt samtidigt
Citera
2018-06-30, 01:12
Avslutad
Citat:
Så han vet att det var Lennart och inte Lisa han skrev till? Vad ansåg han om detta? Filmade du något? Är löjligt många frågor jag vill ställa egentligen men jag kan inte ta allt samtidigt
Jag är inte helt hundra på att Herkko förstod skillnaden mellan Lennart och Lisa. Han hade inga åsikter alls om Lennarts eskapader eftersom han med stor sannolikhet är helt omedveten om dem. Han var väldigt noga med att påpeka att han inte var bög och att hans engagemang i Lisa hade föranlett den italienska maffian att agera mot honom. Han var mycket besviken på kvinnor rent generellt.

Jag filmade inte. Jag spelade dock via blåtandshörlurarna in en ljudsnutt till min mor som är ett lika stort Herkko/Lennart-fan som ni andra. Det är dock privat.
Citera
2018-07-05, 10:26
Avslutad
Herkko Siponen söker nu ny tjej, vilket är hans meddelande som hans kvinnoförening nu går ut med.
https://www.youtube.com/watch?v=gjjL9TXOswg

Hon bör bo i Trelleborg, Malmö eller hela Skåne. Med några undantag. Hon får inte bo i Helsingborg, Malmö eller Göteborg. Just därifrån söker han inga tjejer "huetaget".

Han vill att ni hugade spekulanter skriver till honom via postadressen.

Han vill även ha sex med några söta tjejer, men bara på vanligt sätt. Inte så som sexklubbarna har det, utan bara vanligt sex i sin kvinnoförening.

En sak som verkar ligga kvar i Herkkos sinne är den avbrutna dejten med flashbackanvändaren herkkolover, eller som hon hette för Herkko, Ellinor Karlsson. Han återkommer till att man inte ska luras utan hålla sig till sanningen "huetaget" och säga att man kommer när man sen inte kommer. Herkko verkar överlag vara väldigt låg i sinnet i dagens film så det här är säkert något han har funderat på under veckan som har gått. Kanske har han även tagit ut sina frustrationer på sexdockan Nikita Ung? Vem vet?

Så då vet ni, alla tjejer, kvinnor flickor och damer och särskilt ni som bor i Malmö. Herrko söker ny tjej. Men inte ni som bor i Malmö, er vill han inte ha sex med.

Citera
2018-07-05, 13:58
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Ja, hade aldrig Lennart blivit bjuden på en utomjordisk grogg, full utav grönt självlysande skit från yttre rymden som lett till hans ivrigt rabblande jiddisch - så är ju dessa filurer med knullpartier för att bejaka småtjejers sexualitet och allt därtill väldigt lika! Dessutom fick man ju se Lennart utklädd till Gunilla ibland.

"Utan politiker nytt samhället med rättvisa för fittor samt kåta tjejer egen liv vakt herrko för fittor samt kåta tjejer skydd son"

"Nytt samhället utan poliser med sexklubb tjejer fittor kåta tjejer egen liv vakt som använda vapen i skybb mot hot utbildning för fittor samt kåta tjejer träning i skydd samt liv vakt utbildning herrko radio gå i nytta samhället och som är bättre en i dag"

"Hajj ögän! Wi masst chäng dä sysstämm"

"Looking får samm göörls får majj säxsajjt ån JOTOOB, mäjbi shåw såmm najs positiens, dånt bi shajj!"
Citera
2018-07-05, 16:00
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Alltså, vad är för jävla droppformad snabel han besitter?!

https://twitter.Com/herkosiponen/status/977867536967626752
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in