Citat:
Ursprungligen postat av
Parasolltroll
Det är bara "hata-sverige" mupparna som in i det sista försöker vrida nån skit ur disktrasan. Men det är väl nu det är dags att sticka långa nålar i T för att få honom att berätta vad han gjort med resten av Wilma, tycker jag.
Jag tycker han skulle kunna berätta varför han blev så arg. När man följde rättegången tyckte jag inte att han någon gång fick den frågan. Var det för att han blev tvungen att försörja Wilma? Det verkar ju inte som att föräldrarna var intresserade av den saken så ärendet hamnade ju till slut hos Tishko. Han fick försörja henne. Hon skulle kompensera med att vara hushållerska och laga mat mm. Men det finns väl ingen 23åring som är i behov av någon hushållerska om man inte är handikappad förstås.
Men eftersom han inte erkännt mordet så skulle han förstås inte kunnat svara och pratat om dessa saker. Men hans föräldrar kan kanske också haft synpunkter på dessa omständigheter. Ja bara några funderingar jag ofta har. Om han hade erkännt mordet kanske han skulle kunnat förklara sig lite bättre om upphovet till denna ilska. Ja, inget som ursäktar gärningen men kanske en förklaring.