Citat:
Ja det hände samtidigt, då blev alla siffror plötsligt mycket mindre, även worldometers började rapportera mindre siffror som du vet och där rapporterar man knappt Sverige längre.
Regeringen håller kanske på eftersläpningen för att förbättra siffrorna för varje vecka?
Genom att hålla på eftersläpningen och bara rapportera låga siffror försöker regeringen ljugande påstå att situationen är bättre än vad den är så att Sverige inte ska få kritik för sin strategi och att svenskar ska släppas in i andra länder.
Kan det vara så illa? Skulle inte förvåna mig vad regeringen sysslar med.
Regeringen håller kanske på eftersläpningen för att förbättra siffrorna för varje vecka?
Genom att hålla på eftersläpningen och bara rapportera låga siffror försöker regeringen ljugande påstå att situationen är bättre än vad den är så att Sverige inte ska få kritik för sin strategi och att svenskar ska släppas in i andra länder.
Kan det vara så illa? Skulle inte förvåna mig vad regeringen sysslar med.
Det är noll transparens från Staten.
Plus att det är Löfven som styr, inte så konstigt att man kommer fram till dessa slutsatser med tanke på dennes historik.
Men som sagt tidigare, om det framkommer att de manipulerar datan så kommer det framkomma förr eller senare.
Viruset bryr sig knappast om hur Sverige väljer att presentera läget.
Nog spelar säsongen och semester in med fallande siffror, men inte magiskt som FHM vill och speciellt i samma läge där hela världen började extremt kritisera Sveriges val av väg.
Men sedan så har vi inte alls några problem med invandringen i Sverige heller. De slutade våldta efter vi började dela ut armband med texten "jag vill inte bli våldtagen".
I Sverige ska man inte ifrågasätta auktoriteten.
Att svenskar är världskända för att vara socialt efterblivna samt extremt regimtrogna är ingen nytt under solen.
Det är ju samma folk som tror att FHM har gjort rätt som antar att det är ett stabilt läge i Sverige.
Samma folk som sitter inne hela dagarna och bygger sin världsbild på luftslott.