2020-07-13, 23:49
Medlem
Nu säger deSantis att barn smittar inte så det är bara fint att de går i skolorna. HAHAHHAAHA var har de grävt upp dåren ...
Citera
2020-07-13, 23:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, det beror nog på att det finns en naturlig fluktuation. Kanske handlar det även om en eftersläpning pga 4 juli semestern.
Och ändå har procentandelen som är smittade mot antalet tester ökat mot innan.
Detta är vad vi kallar fakta och inget annat.
Citat:
Nej KLyban. Vi återupptar inte detta! Jag har postat länken till alla företag som fått pengar. Du fortsätter tjata om något som inte finns. Jag vill ha ett svar av dig! Vilka pengar är det som du tror saknas? Hur i hela fridens namn kunde du komma på en så vansinnig idé att 500 miljarder gött till Trumps hotell? Vad är det för svar du vill vänta på till kovember,?

Här har du länken till ALLA företag som fått covidpengar. Vad är problemet din jävla stolle? Du är och förblir en skam för hela detta forum med dina ständiga försök att samma sönder tråd efter tråd med dina upprepningar och idiotiska frågor.
https://m.box.com/shared_item/https%3A%2F%2Fsba.app.box.com%2Fs%2Ftvb0v5i57oa8gc 6b5dcm9cyw7y2ms6pp
Återkom när uppgifterna är ute.
Citat:
Uppgifterna är ute. De finns i denna länk.
Jag vet att du tycker det är skitkul att sabotera trådar.
Vad är det för uppgifter för du saknar?
https://m.box.com/shared_item/https%3A%2F%2Fsba.app.box.com%2Fs%2Ftvb0v5i57oa8gc 6b5dcm9cyw7y2ms6pp
Återkom när uppgifterna finns tillgängliga.
Senast redigerad av klyban 2020-07-13 kl. 23:57.
Citera
2020-07-13, 23:50
Medlem
Citat:
Det är ju fantastiskt! Tror du verkligen att 14% av Floridas befolkning är sjuka i covid? Finns inte en chans, om vi inte förutsätter att smittan är näst intill ofarlig. Detta betyder ju att hela jävla lockdown bar meningslös och att Trump hade rätt hela tiden.

Eller så är det så att de testar antikroppar och att antikropparna reagerar på fler coronavirus än just detta.

Wow! 14% helt sinnessjukt vilken bluff detta har varit om dessa siffror stämmer.

Du förstod uppenbarligen inte vad du läste. Testningarna har börjat visa att fler är smittade än tidigare.
Citera
2020-07-13, 23:51
Bannlyst
.
Citera
2020-07-13, 23:52
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det låter lite som att de inte riktigt vill prata om COVID-19, mycket rabblande.
Sen låter det som de försöker.

När folk tackar varandra för vara där, så undrar man alltid varför.
Det är ju faan ert jävla jobb

Svaret kommer inte före November har vi lärt oss, kanske vi kan återuppta det då och vart pengarna verkligen gick till.
Prata om annat kan du försätta göra, vilket antyder en stor nervositet av dig.

Men vi återupptar detta när nödvändig fakta kommer vart pengarna tog vägen.(och nu om de jag pratar om och inte de du länkar om)
Nej KLyban. Vi återupptar inte detta! Jag har postat länken till alla företag som fått pengar. Du fortsätter tjata om något som inte finns. Jag vill ha ett svar av dig! Vilka pengar är det som du tror saknas? Hur i hela fridens namn kunde du komma på en så vansinnig idé att 500 miljarder gott till Trumps hotell? Vad är det för svar du vill vänta på till november,?

Här har du länken till ALLA företag som fått covidpengar. Vad är problemet din jävla stolle? Du är och förblir en skam för hela detta forum med dina ständiga försök att spamma sönder tråd efter tråd med dina upprepningar och idiotiska frågor.
Citera
2020-07-13, 23:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och ändå har procentandelen som är smittade mot antalet tester ökat mot innan.
Detta är vad vi kallar fakta och inget annat.

Återkom när uppgifterna är ute.
Uppgifterna är ute. De finns i denna länk.
Jag vet att du tycker det är skitkul att sabotera trådar.
Vad är det för uppgifter för du saknar?

Vi är nu uppe i sjunde upprepningen från KLyban, där han om och om igen frågar om var pengarna gått. Jag har postat länken till samtliga företag som tagit del av dem.

KLyban kommer såklart fortsätta spamma sönder tråden eftersom han är mycket psyksjuk nu.
Senast redigerad av Japhy 2020-07-13 kl. 23:59.
Citera
2020-07-13, 23:57
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Du förstod uppenbarligen inte vad du läste. Testningarna har börjat visa att fler är smittade än tidigare.
Jo Jag förstod precis vad jag läste. Tror du verkligen att 14% är smittade och vilka slutsatser drar du av att dödstalen är så pass låga.
Jag tycker själv att en sund betraktelse av detta måste leda till någon sorts analys från din sida.
Tror du verkligen att 14% av alla som testas går runt med covid och i så fall, tror du det är vettigt med drakoniska åtgärder?
Senast redigerad av Japhy 2020-07-14 kl. 00:00.
Citera
2020-07-14, 00:02
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nu säger deSantis att barn smittar inte så det är bara fint att de går i skolorna. HAHAHHAAHA var har de grävt upp dåren ...
Fast det är ju vad som vetenskap och beprövad erfarenhet säger. Varför invänder du mot det? Våra skolar har varit öppna hela tiden. Inga barn döda.
Citera
2020-07-14, 00:03
Medlem
Citat:
Jo Jag förstod precis vad jag läste. Tror du verkligen att 14% är smittade och vilka slutsatser drar du av att dödstalen är så pass låga.
Jag tycker själv att en sund betraktelse av detta måste leda till någon sorts analys från din sida.
Tror du verkligen att 14% av alla som testas går runt med covid och i så fall, tror du det är vettigt med drakoniska åtgärder?

Nej, du förstod inte vad du läste. Om du lugnar ner dig lite och läser sakta och försöker förstå det engelska språket så kommer du nog att på bli på det klara med det hela.
Citera
2020-07-14, 00:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nej, du förstod inte vad du läste. Om du lugnar ner dig lite och läser sakta och försöker förstå det engelska språket så kommer du nog att på bli på det klara med det hela.
Snälla förklara för mig vad jag inte förstår av att 14% testats positiva, som du berättade för mig.
Varför är du så rädd för att diskutera betydelsen av att 14% testats positivt? Det är väl inte farligt.
Senast redigerad av Japhy 2020-07-14 kl. 00:09.
Citera
2020-07-14, 00:08
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Det är ju fantastiskt! Tror du verkligen att 14% av Floridas befolkning är sjuka i covid? Finns inte en chans, om vi inte förutsätter att smittan är näst intill ofarlig. Detta betyder ju att hela jävla lockdown bar meningslös och att Trump hade rätt hela tiden.

Eller så är det så att de testar antikroppar och att antikropparna reagerar på fler coronavirus än just detta.

Wow! 14% helt sinnessjukt vilken bluff detta har varit om dessa siffror stämmer.

Vad menar du?

Av de som testats för viruset så har 14% en pågående infektion. Vad är konstrigt med det, det är inte samma sak som att 14% av alla Florida har en pågående infektion.

Är du dum?
Citera
2020-07-14, 00:10
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:

Det är nog någonting han har rätt. Dom flesta länder i Europa anser att skolstängningar för de yngsta inte var nödvändigt. Det skapar mer problem än det hjälper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in