2020-07-13, 20:38
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Hans namn finns med i dokumenten, dock har det inte länkats så mycket om honom (så länge jag har hängt med i tråden).
Enligt mig har han det jobbigt nog utan att vi ska sniffa honom i röven just nu.

Ja, det är inte läge att dissikera pappan. Han är dömd till stöld, och det betyder inte ett skit i sammanhanget. Jag är redo att se honom som en pappa som kommer göra allt för att hans barn kommer att ges en dräglig tillvaro. Jag hoppas att han känner allvaret i denna situation, vilket jag tror.
Citera
2020-07-13, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Hans namn finns med i dokumenten, dock har det inte länkats så mycket om honom (så länge jag har hängt med i tråden).
Enligt mig har han det jobbigt nog utan att vi ska sniffa honom i röven just nu.
Det var inte min tanke heller.👍 han har nog med alla tankar om sina älskade pojkar.
Citera
2020-07-13, 20:47
Medlem
Attityds avatar
En teori kan vara så att CA har groomat CL genom att ge pengar (30.000) tv,laptop,telefon,ordna lägenhet m.m för att få tillgång till filmer o hennes barn.
Han har en baktanke med det hela.
Hon är gränslös och gör vad som helst för att få pengar,och behålla sin kassako. Hon tänker inte längre än att hon gör illa sina barn för pengar/saker.

Hon verkar dock ha en gräns (enligt förhör) att hon inte vill att han ska förgripa sig på dem.
Hon gör det hellre själv än att han ska göra det.

Ingen ursäkt alls,och moderkänslor måste vara noll/förträngda

Vad tror ni om det,att han groomade henne?

edit;
Alternativ 2,att båda gillade det men på olika sätt. Han pedofil,hon gillar att prova/ tänja sina gränser på sexfronten? Att hon inte är groomad,utan båda gjorde detta i samförstånd?
Senast redigerad av Attityd 2020-07-13 kl. 20:51.
Citera
2020-07-13, 20:57
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
En teori kan vara så att CA har groomat CL genom att ge pengar (30.000) tv,laptop,telefon,ordna lägenhet m.m för att få tillgång till filmer o hennes barn.
Hon är gränslös och gör vad som helst för att få pengar,och behålla sin kassako. Hon tänker inte längre än att hon gör illa sina barn för pengar/saker.

Hon verkar dock ha en gräns (enligt förhör) att hon inte vill att han ska förgripa sig på dem.

Är inne på samma spår. Lätt svagbegåvad, att fylla ett behov, att vara älskad, få bekräftelse. Troligtvis väldigt lätt att manipulera. Detta med en djup empatistörning, men vet hur man spelar rollen som vanlig mamma som älskar sina barn (se insta) Numera är bilderna på barnen borttagna men det var många emoji-hjärtan och oneliners över sin kärlek till barnen. En dubbelhet där hon kan gå bra långt att utnyttja sina barn, men ändå har en gräns där hon anser att hennes övergrepp troligtvis blir mindre om hon gör det och inte CA. Amatörpsykologen pentry har talat....
Senast redigerad av pentry 2020-07-13 kl. 21:08.
Citera
2020-07-13, 20:59
Medlem
Detta äckelparet har åkt på otaliga utlandsresor betalda med pengar dom tjänat genom att killen sålt barnporr vidare på Darknet som tjejen producerat åt honom.

Häng dom högt.

Detta är något jag befarar, alltså tror, men inte vet. Hur fan skulle hon som lever på soc annars haft råd att resa utomlands såpass ofta?

Kolla hennes instagram blandannat. Hennes Facebook var knökfull av foton från utlandsresor. Flera resor varje år..
Senast redigerad av mangalam 2020-07-13 kl. 21:21.
Citera
2020-07-13, 21:11
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Detta äckelparet har åkt på otaliga utlandsresor betalda med pengar dom tjänat genom att killen sålt barnporr vidare på Darknet som tjejen producerat åt honom.

Häng dom högt.

Var kommer den informationen från?

Edit: antar att det är en spekulation. Jag tror inte att CA är tillräckligt teknisk för att hålla på med sådant utan att lämna några som helst spår. De hittar ju hans BP både här och var men inga tecken på att det skulle ha skickats vidare.
Senast redigerad av Don.C 2020-07-13 kl. 21:19.
Citera
2020-07-13, 21:17
Medlem
Attityds avatar
Citat:

Häng dom högt.
Det står inget i FUP om att något skulle tyda på att filmer/bilder skulle spridit på internet. Hur vet du det?
Om du vet något som inte polisen vet,så ska polisen informeras.....eller ska vi mata t r o l l e t ?
Citera
2020-07-13, 21:18
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

edit;
Alternativ 2,att båda gillade det men på olika sätt. Han pedofil,hon gillar att prova/ tänja sina gränser på sexfronten? Att hon inte är groomad,utan båda gjorde detta i samförstånd?

Fast det där kan mycket väl bara vara en bortförklaring för att rikta skuld bort från henne själv. Visst gjorde hon det för hans skull (eller egentligen deras skull) men att anledningen skulle vara att hon egentligen ville skydda sina barn ska man nog ta med en stor nypa salt. Samma sak med att hon påstår att han hotat henne. Visst verkar han vara en krävande och gnällig jävel som aldrig blir nöjd (om man ser till deras konversationer) men det finns inga bevis på att han hotat. Tvärtom är det ju väldigt puttinuttigt och gulligt mellan dem under tiden som hon skickar övergreppen. Jag tror det är dom du säger. Hon är gränslös. Det spelar nog inte så stor roll vad gör perversa önskemål han hade haft så hade hon ställt upp på det.
Citera
2020-07-13, 21:21
Medlem
Citat:
Det står inget i FUP om att något skulle tyda på att filmer/bilder skulle spridit på internet. Hur vet du det?
Om du vet något som inte polisen vet,så ska polisen informeras.....eller ska vi mata t r o l l e t ?

Detta är något jag befarar, alltså tror, men inte vet. Hur fan skulle hon som lever på soc annars haft råd att resa utomlands såpass ofta?

Kolla hennes instagram blandannat. Hennes Facebook var knökfull av foton från utlandsresor. Flera resor varje år..
Citera
2020-07-13, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Är inne på samma spår. Lätt svagbegåvad, att fylla ett behov, att vara älskad, få bekräftelse. Troligtvis väldigt lätt att manipulera. Detta med en djup empatistörning, men vet hur man spelar rollen som vanlig mamma som älskar sina barn (se insta) Numera är bilderna på barnen borttagna men det var många emoji-hjärtan och oneliners över sin kärlek till barnen. En dubbelhet där hon kan gå bra långt att utnyttja sina barn, men ändå har en gräns där hon anser att hennes övergrepp troligtvis blir mindre om hon gör det och inte CA. Amatörpsykologen pentry har talat....

Jag får också intrycket att hon har gjort dom här filmerna som nån slags "sexting" alltså ungefär som vanligt folk skickar nudes på sig själva. Ett mer normalt scenario är kanske att killen triggar igång tjejen att göra mer och mer saker med sig själv och fota/filma på hans uppmaning, men CL har använt barnen för att hetsa upp och tillfredsställa honom. Dom har varit helt och hållet objekt för henne, redskap för att göra "Kricke" nöjd. Otroligt vidrigt.
Citera
2020-07-13, 21:26
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

CA hade en taxerad inkomst på runt 300 000, han delade dessutom hus med sin mamma.Då går det att spara undan till en resa för de båda. Är ju dessutom många som åker på resor även om de inte har råd (se t ex programmet "Lyxfällan") utan att för den delen syssla med sådant.
Citera
2020-07-13, 21:29
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Vill minnas att jag läste i FUP att CA bjöd CL till Spanien på en resa i Maj (minns ej om det var 2018 eller-19)
Kanske han bjöd på resor?

Polisen har inte hittat någonting i alla fall som tyder på spridning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in