Citat:
Varför har du medvetet vidtagit åtgärder för att betala mindre skatt? Då är du ju exakt som dom du beskyller för lata.
Dessutom är väl inte bidrags svenskar det stora Problemet med svenska skattepengar! Det är väl ändå vad sosse regeringen väljer att göra, genom att ge bort allt till invandrande apmänniskor.
Du betalar skatt och får bo i ett land som ändå är helt ok, tydligen enligt dig själv så tjänar du ju pengar här, det är din valuta för att du betalar skatt.
Tyvär så verkar du inte vara vidare klipsk alls och jag tror bara du är en liten kvinnohatare som sitter och låsas, kvinnor kvinnor kvinnor! Haha såN jävla mupp du är.
Du säger inget om bidragstagande män? Är det inte lika illa? För majoriteten bidragstagare i Sverige är ju män och inte kvinnor.
Jag tror nog allt du är ett bidragstagande liten mupp dom är så jävla ful att ingen kvinna vill ha dig, därav ditt kvinnohat.
Dessutom är väl inte bidrags svenskar det stora Problemet med svenska skattepengar! Det är väl ändå vad sosse regeringen väljer att göra, genom att ge bort allt till invandrande apmänniskor.
Du betalar skatt och får bo i ett land som ändå är helt ok, tydligen enligt dig själv så tjänar du ju pengar här, det är din valuta för att du betalar skatt.
Tyvär så verkar du inte vara vidare klipsk alls och jag tror bara du är en liten kvinnohatare som sitter och låsas, kvinnor kvinnor kvinnor! Haha såN jävla mupp du är.
Du säger inget om bidragstagande män? Är det inte lika illa? För majoriteten bidragstagare i Sverige är ju män och inte kvinnor.
Jag tror nog allt du är ett bidragstagande liten mupp dom är så jävla ful att ingen kvinna vill ha dig, därav ditt kvinnohat.
Skitsnack. Jag är redan gift och har barn dessutom. Svenska kvinnor är bevisligen nettobidragstagare från män som grupp betraktad. Detta har jag visat i en annan tråd. Närmare bestämt handlar det om 4 Mkr under deras livstid i genomsnitt. Själv har jag inte legat samhället till last en enda dag i mitt liv, utan enbart utgjort en tillgång på alla sätt och vis. Jag tillhör en skara välutbildade och produktiva män som tröttnat på att försörja lata kvinnliga idioter som förstör svenska barns framtid. Kvinnor som uppvisar en bristande lojalitet med nationen och dess män. Feminismen kommer att bli väldigt dyrköpt för svenska kvinnor.