Citat:
Biden är det enda säkra Presidentvalet av dessa två kandidater, då trumpen är så svag och inkompetent har det visat sig och vänt ryggen åt folket och dess medborgare och lämnat dom till sitt öde.(Mary Trump förklarar detta)Too little, too late.
"Poor kids are just as bright and just as talented as white kids"
Hur var det med detta då? Inte rasism eller?
Citera vad Trump sa och länka till källan.
Om vi ska låta dig sitta och hitta på vad Trump sagt så blir det ju lite löjligt. Vi vet ju alla att du ÄR löjlig, men jag försöker hjälpa dig att bli lite mer seriös. Tillsammans kan vi tvätta bort din byfånestämpel, men då måste du jobba lite.
Så, ordagrant citat och länk till källan, tack.
Titta här, vi tar det en gång till. Se hur kompetent mutkolven Biden är:
https://youtu.be/ibUyRy4dV5M
Du måste skrivit fel, du menar BLM-demonstrationerna?
Det är väldigt oklart vad du menar. Varför tycker du att folket saknar betydelse? Om vi ska få bort byfånestämpeln så måste du svamla mindre. Jag tror på dig klyban, ansträng dig nu. Det räcker inte med att du skriver massa ord med usel grammatik, du måste vara saklig.
Ja, hon tjänar säkert en massa pengar på att skriva en massa svammel som inte går att validera.
Hur känns det att skvaller är allt som finns kvar i kampen mot Trump?
Så, hellre en rasistisk, dement mutkolv än Trump alltså. Ja, du får ju tycka som du vill, men det hjälper oss ju inte i kampen mot din byfånestatus.
"Poor kids are just as bright and just as talented as white kids"
Hur var det med detta då? Inte rasism eller?
Citera vad Trump sa och länka till källan.
Om vi ska låta dig sitta och hitta på vad Trump sagt så blir det ju lite löjligt. Vi vet ju alla att du ÄR löjlig, men jag försöker hjälpa dig att bli lite mer seriös. Tillsammans kan vi tvätta bort din byfånestämpel, men då måste du jobba lite.
Så, ordagrant citat och länk till källan, tack.
Titta här, vi tar det en gång till. Se hur kompetent mutkolven Biden är:
https://youtu.be/ibUyRy4dV5M
Du måste skrivit fel, du menar BLM-demonstrationerna?
Det är väldigt oklart vad du menar. Varför tycker du att folket saknar betydelse? Om vi ska få bort byfånestämpeln så måste du svamla mindre. Jag tror på dig klyban, ansträng dig nu. Det räcker inte med att du skriver massa ord med usel grammatik, du måste vara saklig.
Ja, hon tjänar säkert en massa pengar på att skriva en massa svammel som inte går att validera.
Hur känns det att skvaller är allt som finns kvar i kampen mot Trump?
Så, hellre en rasistisk, dement mutkolv än Trump alltså. Ja, du får ju tycka som du vill, men det hjälper oss ju inte i kampen mot din byfånestatus.
Biden är absolut ingen rasist idag, inte som trumpen som stödjer nazism och white power och utan be om ursäkt för det heller.
Som tex Biden bad om ursäkt för ett plumpt ordval, svarta kommer rösta på Biden i en överväldigande majoritet, nån demograf kanske röstar på trumpen.(och därför trumpen aktiverat den psyksjuka kaney för skumma av lite röster ifrån demokrater)
Ska tilläggas att t.o.m en tredjedel av hans egna väljare tror att han lider av demens.
(ps. för er som undrar varför han kallas "Sleepy Joe", här har ni svaret!
ds.)