2020-07-12, 09:14
Medlem
Hagen-barna med ny kritikk: - Fremstår som at politiet ikke klarer å løse en avansert kidnappingssak
- Barna har sett hvordan foreldrene har støttet hverandre, og de rundt, gjennom et langt livsløp. De har sammen skapt et harmonisk og åpent hjem for seg og sine til alle tider. Derfor er det helt uforståelig for dem at politiet har funnet det riktig å sikte deres far, som overhodet ikke har noe motiv for å skulle skade sin kone, som han nærmest er helt avhengig av, og som er selveste hjertet i familien.
https://www.nettavisen.no/nyheter/hagen-barna-med-ny-kritikk---fremstar-som-at-politiet-ikke-klarer-a-lose-en-avansert-kidnappingssak/3423992524.html
Citera
2020-07-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Her har Slettsnoken rett. Og jeg tror også han har rett i det fetade.
Jeg tror politiet gjorde den her ransakingen fordi dem ville teste sine nye bevis. Det er mulig de håpte att TH/Holden skulle anke, for også å få prøvd dem der. Da ville vi kanske sett en ny pågripelse av TH.
Dette er utvilsomt rett. SH luktet selvsagt lunta og bet ikke på agnet. Da ville det blitt ny fengsling. Ellers anket han selv tredjemannsransakelsen som om politiet ikke skulle ha anledning å etterforske på et åsted, drap eller kidnapping.
Citera
2020-07-12, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Narko og elskerinner hvet jeg ikke helt, fullt mulig, men synes klart det er mye mere sansynlig at han ikke bare solgte juletrær for å betale studiene, hembrent vill ikke overaske meg om han solgte, hvet ikke prisen på tog fra jaren til gjøvik den gangen og ikke hybel leie/hyre kosta da, men det + skolesaker, mat og mere til har jo kosta litt det også, kansje derfor han sjarmerte AEH som jo bodde på gjøvik....

Du har fornuftige tanker. Men det hadde vært mer lettlest om du kjørte en stavekontroll før du postet innlegg.
Citera
2020-07-12, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colli
Hagen-barna med ny kritikk: - Fremstår som at politiet ikke klarer å løse en avansert kidnappingssak
- Barna har sett hvordan foreldrene har støttet hverandre, og de rundt, gjennom et langt livsløp. De har sammen skapt et harmonisk og åpent hjem for seg og sine til alle tider. Derfor er det helt uforståelig for dem at politiet har funnet det riktig å sikte deres far, som overhodet ikke har noe motiv for å skulle skade sin kone, som han nærmest er helt avhengig av, og som er selveste hjertet i familien.
https://www.nettavisen.no/nyheter/hagen-barna-med-ny-kritikk---fremstar-som-at-politiet-ikke-klarer-a-lose-en-avansert-kidnappingssak/3423992524.html

Barna og deres advokat kunne gjort en strålende karriere i Nord Koreas propagandaministerium.
Citera
2020-07-12, 09:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Selvfølgelig er det synd for barna om det viser seg at far har drept mor, men at barna syns det er fælt er ingen god grunn til å ikke ettergå den muligheten.
Citera
2020-07-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Selvfølgelig er det synd for barna om det viser seg at far har drept mor, men at barna syns det er fælt er ingen god grunn til å ikke ettergå den muligheten.
Jeg synes det er lidt påfaldende, med tanke på politiets teori om motivet kunne ligge i at hun ville skilles, at børnene siger, at de overhovedet ikke ser noget motiv og at han var nærmest helt afhængig af hende. Hvis hun ville skilles, og han var helt afhængig af hende, kunne der vel netop ligge et motiv der.

Jeg ved ikke hvad der er op og ned i sagen. Politiet synes at have en klar ide om at hun er dræbt og TH står bag. Problemet er bare, at de ikke har nogen beviser, og han har alibi. Og de har ikke sigtet nogen MGM, og de har ikke noget lig.
Citera
2020-07-12, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Barna og deres advokat kunne gjort en strålende karriere i Nord Koreas propagandaministerium.
Enig. Går over styr dette. Umulig at barna ikke visste om turbulensen. Nå vet de også om ektepakt og flytteplanene til gjvk. Likevel fortsetter skjønnmalingen. De overser biologiske spor og fortsetter å tro på kidnapping ingen andre enn familien og Holden tror på. Dog med unntak av lego som begynner å tvile litt. Angrep er beste forsvar.
Citera
2020-07-12, 09:47
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio

Ja, det her blir for mye... Jeg forstår hvorfor noen tenker at de også er involvert, om ikke annet så for å dekke over for sin far.
Citera
2020-07-12, 09:50
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Jeg synes det er lidt påfaldende, med tanke på politiets teori om motivet kunne ligge i at hun ville skilles, at børnene siger, at de overhovedet ikke ser noget motiv og at han var nærmest helt afhængig af hende. Hvis hun ville skilles, og han var helt afhængig af hende, kunne der vel netop ligge et motiv der.

Jeg ved ikke hvad der er op og ned i sagen. Politiet synes at have en klar ide om at hun er dræbt og TH står bag. Problemet er bare, at de ikke har nogen beviser, og han har alibi. Og de har ikke sigtet nogen MGM, og de har ikke noget lig.

Det fetade, nettopp.
Citera
2020-07-12, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig. Går over styr dette. Umulig at barna ikke visste om turbulensen. Nå vet de også om ektepakt og flytteplanene til gjvk. Likevel fortsetter skjønnmalingen. De overser biologiske spor og fortsetter å tro på kidnapping ingen andre enn familien og Holden tror på. Dog med unntak av lego som begynner å tvile litt. Angrep er beste forsvar.

Rart at de motarbeider politiet ved å nekte å stille til avhør
Rart også at det ikke kom en eneste uttalelse fra familien før TH ble siktet
Citera
2020-07-12, 09:53
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Ja, det her blir for mye... Jeg forstår hvorfor noen tenker at de også er involvert, om ikke annet så for å dekke over for sin far.

Husk at fasaden aldri må vise sprekker..!

Fritt gjenfortalt fra min egen barndom som barn av en som var opptatt av fasade for enhver pris.
Citera
2020-07-12, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Rart at de motarbeider politiet ved å nekte å stille til avhør
Rart også at det ikke kom en eneste uttalelse fra familien før TH ble siktet

Ligner mer og mer på at det var AEH som var gjort til syndebukken for problemene i familien, som kan skyldes langvarig manipulasjon fra TH. F.eks. ved å sammen med barna bruke nedsettende kallenavn på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in