2020-07-11, 20:39
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Bojanic ser ju på riktigt tjock ut. Kanske dags att säga åt Palmyra att han inte ska hänga där dagarna i ända.
Jävla rasist
Citera
2020-07-11, 20:44
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Ingen Astrit Ajdarevic i morgondagens trupp mot Gbg. Ska tydligen ha ledigt några dagar och då är det klart att något hänt.

Vi har nog sett det sista av honom skulle jag tro.

Helt plötsligt blev Djurgården storfavoriter 🤣
Citera
2020-07-11, 20:48
Medlem
mikeymikeys avatar
Abdul Khalili, kan han vara den största floppen hittills av alla värvningar? Har knappt tänkt på att han spelar i allsvenskan just nu.
Citera
2020-07-11, 20:52
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Abdul Khalili, kan han vara den största floppen hittills av alla värvningar? Har knappt tänkt på att han spelar i allsvenskan just nu.
Paulinho har inte imponerat han heller fast han har iofs varit småskadad om jag förstår det rätt. Abdul kan inte riktigt skylla på det.
Citera
2020-07-11, 21:04
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Paulinho har inte imponerat han heller fast han har iofs varit småskadad om jag förstår det rätt. Abdul kan inte riktigt skylla på det.
Abdul var bra i en match åtminstone (minns inte på rak arm vilken, Mjällby eller Blåvitt tror jag). Paulinho har varit totalt jävla värdelös varenda sekund han spelat.

Ludwigson, målvakterna, Aimar, Björklund och Fenger är de som varit okej eller bättre hittills. Övriga totalt jävla värdelösa, även om vissa åstadkommit mer än andra.
Citera
2020-07-11, 21:06
Medlem
Vad har hänt med Kacaniklic då? Jag tänkte på det efter matchen, att jag inte kommer ihåg en enda aktion av honom och sen blev han utbytt lite i skymundan också. Trodde stenhårt att han skulle vara i topp i poängligan i år.
Citera
2020-07-11, 21:07
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Han används ju fel tycker jag. Kommer för högt upp i banan. Sett till övriga mittfältare har han varit klart bäst, vilket såklart är ett jävla skämt. Tyvärr verkar Billborn fått en låsning där och måste tvunget lira Abbe på en position han inte trivs i. Påminner om Franzéns tid när han spelade Dahl-Bojassén 2011.

Skönt att Junior är tillbaka och såg bra ut. Bojanic och Jeppe måste bänkas omgående och göra sig förtjänta av en startplats.
Citera
2020-07-11, 21:09
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Abdul var bra i en match åtminstone (minns inte på rak arm vilken, Mjällby eller Blåvitt tror jag). Paulinho har varit totalt jävla värdelös varenda sekund han spelat.

Ludwigson, målvakterna, Aimar, Björklund och Fenger är de som varit okej eller bättre hittills. Övriga totalt jävla värdelösa, även om vissa åstadkommit mer än andra.

Tanko har faktiskt varit bra också. Övriga kan dra något gammalt över sig och skämmas rejält.

Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Vad har hänt med Kacaniklic då? Jag tänkte på det efter matchen, att jag inte kommer ihåg en enda aktion av honom och sen blev han utbytt lite i skymundan också. Trodde stenhårt att han skulle vara i topp i poängligan i år.

Måste vara skada eller känning, man tappar inte så mycket om man har den nivån i sig.
Citera
2020-07-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Tanko har faktiskt varit bra också. Övriga kan dra något gammalt över sig och skämmas rejält.

Måste vara skada eller känning, man tappar inte så mycket om man har den nivån i sig.
De inledande matcherna håller jag med om att han var bra. Desto sämre de senaste matcherna.

Min enda önskan är att hela säsongen spelas utan publik, vi lyckas hålla oss kvar och vi kan gå vidare låtsades som att den här säsongen inte existerat. Tråkigt om det blir utan Billborn men just nu känns det inte otänkbart..
Citera
2020-07-11, 21:20
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Nu vet jag väl inte riktigt om det är ett jättebra argument när man pratar om Kacaniklic..
Citera
2020-07-11, 21:26
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
De inledande matcherna håller jag med om att han var bra. Desto sämre de senaste matcherna.

Min enda önskan är att hela säsongen spelas utan publik, vi lyckas hålla oss kvar och vi kan gå vidare låtsades som att den här säsongen inte existerat. Tråkigt om det blir utan Billborn men just nu känns det inte otänkbart..

Tycker ändå att han är en av få som tar för sig och försöker leda laget genom att visa sig spelbar. Mot Häcken var han riktigt aktiv men var tyvärr usel i sina avslut för att kunna plocka ut godkänt betyg.

Ja, ser en positiv sak med att Stockholm går så dåligt just nu i serien, nämligen att detta leder till påtryckningar mot att öppna upp för publik. Stockholm befinner sig ju i en annan fas jämfört med övriga regioner i pandemin dessutom.

Annars är det som du säger: överlev och hoppas att vi kommer ut hyfsat på plus efter säsongen. Bygg om hela strategin sen och satsa på ungtuppar. Vi hade en chans på guldet och det var ifjol. Nu får vi bygga så att detta luftslott inte helt rasar samman.
Citera
2020-07-11, 21:31
Medlem
Ovcharkas avatar
Zlatan som spelande tränare i Hammarby? Spelar alla matcher. Lunkar fr.o.m. minut 60. Billborn bort. Röstar bort JJ? Zlatan värvar in alla Raiolas sämsta spelare. Dyrt. Framtidssatsning.

Zlatan Frankensteins monster: Bajen?

Gärna.

Titlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in