2020-07-11, 20:11
Medlem
Jag har hela tiden tänkt att CL gjort detta för att tillfredsställa CA. Att hon själv inte njöt av övergreppen utan utförde dem eftersom hon njöt av att hetsa upp honom. Tills jag kom till sida 1079 i FUP.

Carita för in en dildo i barnets anus och säger "Jag är jättesugen på att se din kuk därinne ... Det är du som knullar honom. Du ska det. .. Jag vill se din kuk i hans rövhål."

https://forumfiles.com/54W7v7F0o2/20200711_195139_png
Citera
2020-07-11, 20:17
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Nåja, hur ska man sammanfatta det här.Det sjukaste jag läst på mycket länge! Två riktigt vidriga människor. Carita är nog dock inte pedofil i mening med att hon tänder på barn. Dock verkar hon ha kraftig empatibrist.

Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.

Hela deras liv verkar kretsa kring kaos, avundsjuka, drama, piller, stölder, alhohol, bråk, otrohet etc. Carita är otrogen. Det ska fixas någon trekant som plåster på såren där en väninna bjuds in till en gruppchat. Väninnan vill bli kissad på säger hon (ett återkommande tema i vårt kärlekspars sexuella eskapader, se nedan) och skickar bilder på sina bröst. Visar sig dock att det inte var väninnan utan ett fejkkonto som Carita skapat med väninnans namn och lagt upp en random tuttbild från Google. Hon ville inte dela sin prins med någon annan.

Caritas mamma ringer en utredare på kvällen och ska snacka för sin dotter och ösa skit över Christian och några väninnor som minsann vill sätta dit henne. Noteras att hennes gubbe hörs i bakgrunden ropa att hon är full och ljuger. Både mamman och sambon har sett "negerkuk" på Caritas mobil som Christian har skickat. Gubben hade rotat i hennes telefon tydligen.

Både Christian och Carita gillar kissex och det är något de praktiserat ihop länge. Finns en film (alltså med Christian och Carita) som de pressar Carita med "men här ser det ju absolut inte ut som att du inte vill". Enligt Carita brukar han jaga henne med en rosa ridpiska och piska henne tills hon gråter innan de har sex. Händer ibland också att han helt apropå kissar på henne i duschen eller när hon ligger och sover. Förutom BP och kissex verkar Christian gilla gangbangporr och shemales vilket ju får ses som det absolut MINST uppseendeväckande av hans preferenser.

Christian verkar vara riktigt störd. Psykopat och sadist. Gick igång på att tvinga henne att göra det värsta möjliga. Verkade inte spela någon roll om det var barn eller gamlingar. Gillar nog förnedring. Carita har nog ingen direkt empati (även om hon faktiskt kräker under ett förhör där de spelar upp materialet: "(kräkljud) Ska vi hämta papper? (kräkljud) Här har du papper". Trots att barnen gråter och ber henne sluta är det viktigare för henne att tillfredsställa sin pojkvän.

Carita vägrar kännas vid vad hon gjort i de första 3 förhören men öppnar till slut upp. Dock driver hon hela vägen in i kaklet att hon minsann klippt filmerna, filmat i vinkel och därigenom fejkat det mesta. Dildo var avklippt och när det bevisade att så inte kunde vara fallet vid något tillfälle var det hade hon vinklat den så det skulle se ut som att hon penetrerade (polisen gav sig ut på dildojakt och hittade dels en stor doning i en bil och även en som låg och skräpade i Caritas gamla lägenhet. Dock ingen avklippt sak. Analyser avfärdar hennes påstående om avklippt dildo). Urinerat på dem har hon vara gjort en gång de andra gångerna har hon använt en vattenkanna som hon lirkat in mellan benen. Sen har hon sprungit på toa och spelat in ljud när hon kissar och klippt in dessa i filmerna (några bevis för att filmerna är manipulerade hittas inte). Det är väl ett sätt för henne att kunna leva med sig själv. Erkänna och acceptera bit för bit. P

På slutet anklagar hon Christian för att vid två tillfällen förgripit sig på en av pojkarna. Dessutom påstår hon att han förgripit sig på sina egna barn. Detta fick hon tydligen reda på precis när de blev ihop. En kort tid efter de blivit ihop hittade hon också hans BP på någon dator. Hon konfronterade honom men kommer inte ihåg vad han sa.

Usch. Ångrar jag laddade ner FUP:en. Den lilla Zopiklonen jag stoppade i mig kommer inte räcka långt. Skulle behöva typ hälften av Caritas nuvarande behovsmedicering för att kunna somna.

Utmärkt sammanfattning!

Jag ligger långt efter med läsningen i tråden nu, men har till slut kommit igenom förundersökningen.

Vet inte om jag missuppfattar dig i ditt uttalande: ”Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.”
Datorn lämnades till polisen den 10 november, snacket gick på byn redan samma kväll, men kärleksparet greps först på kvällen den 13..?
Alltså hade båda minst två dagar (om man generöst räknar bort kvällen den tionde november) på sig att undanröja bevis?
Citera
2020-07-11, 20:41
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/mamman-han-bad-mig-ha-sex-med-mina-vardtagare/
Citera
2020-07-11, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsFarsta
Finns visst bland deras chatt historik när hon skriver att han ska få en överraskning i morgon och att hans telefon kommer bombas.

Även förhörsledaren har ju konstaterat att övergrepp skett UTAN direktiv.

Inte för jag förstår vad det spelar för roll. Stor skillnad på att behaga och ha en trekant tex, men att våldta sina barn och skratta och skriva kommentarer som "han fick så mycket, han svalde det älskling" det kan man fan inte göra om man inte är pedofil själv. Men ni kanske skulle klara av det.

Det har verkligen skett utan hans direktiv också och det vet Carita, därför hon hittar på lögner förväg för att hon vet att det kommer synas.
”Han sa vad jag skulle skriva som svar”

Konfronterades hon med detta alls eller missade jag? Tyckte jag lusläste allt
Citera
2020-07-11, 20:54
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Utmärkt sammanfattning!

Jag ligger långt efter med läsningen i tråden nu, men har till slut kommit igenom förundersökningen.

Vet inte om jag missuppfattar dig i ditt uttalande: ”Den där Christian verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Han fullkomligen strösslar bp runt sig. De verkar ju ha hittat hans skit på varenda enhet de kollat igenom. Till och med i papperskorgen på en av hans datorer. Då ska man komma ihåg att han inte var misstänkt när hon greps och hade en hel dag på sig att undanröja bevis. Himla tur att han är korkad.”
Datorn lämnades till polisen den 10 november, snacket gick på byn redan samma kväll, men kärleksparet greps först på kvällen den 13..?
Alltså hade båda minst två dagar (om man generöst räknar bort kvällen den tionde november) på sig att undanröja bevis?

Ja, det kan nog ha varit så. Klockan var mitt i natten när jag skrev det och hade sträckläst FUP. Att CL inte förstod att undanröja bevis kan jag nog tycka är naturligt. Tror inte hon insåg vad som fanns i telefonen egentligen. Men att CA inte gör något när datorn är borta, hon blivit gripen, socialen har ringt och sagt att han måste lämna ifrån sig barnen samtidigt som han ju vet vad han har och har haft på mobilen och sina datorer är konstigt. Möjligen trodde han att han skulle gå fri eftersom han ju aldrig rört dem (om så är fallet, CL anklagelser i sista förhöret kan mycket väl vara en lögn, hon ljuger mycket). Det kan kanske ha varit hans strategi hela tiden. Eller så är det helt enkelt så att han inte har insett hur allvarligt läget är. De har ju trots allt använt Facebook messenger för ett skicka extremt olagligt material mellan varandra. Nu var det, som jag skrev, tur ett det blev som det blev. En del material hittades ju bara i hans telefon.
Citera
2020-07-11, 20:58
Medlem
TheBluntManClans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duttedittsson
Jag har hela tiden tänkt att CL gjort detta för att tillfredsställa CA. Att hon själv inte njöt av övergreppen utan utförde dem eftersom hon njöt av att hetsa upp honom. Tills jag kom till sida 1079 i FUP.

Carita för in en dildo i barnets anus och säger "Jag är jättesugen på att se din kuk därinne ... Det är du som knullar honom. Du ska det. .. Jag vill se din kuk i hans rövhål."

https://forumfiles.com/54W7v7F0o2/20200711_195139_png

Precis... Förstår inte att vissa fortfarande sitter här och skyller på killen. Och det är bara en liten del utav det som talar för att kvinnan inte bara tänder på att mannen tänder på barnen. Hon tänder bevisligen på alla delar, inklusive barnens roll i det hela. Och detta är endast det dokumenterade som bevisar att kvinnan gillar mer än att bara tillfredsställa sin partner, tänk hur det såg ut när de umgicks.

Tänker mig att vissa av kvinnans övergrepp på barnen kan ha börjat med att CL känner sig kåt, utnyttjar barnet sexuellt för det är vad som krävs för att nå i mål vid det här laget. Samtidigt tänker hon på sin partner och tänker att hon ska dela med sig av det hela, dels för sin partners skull, och dels för att ta det ännu en nivå högre genom att filma.

Känner mig smutsig av bara tanken, men det är viktigt att man förstår att även kvinnan är en pedofil som lika väl kan fortsätta begå övergrepp mot barn senare i livet om man endast fokuserar på att mannen är det. Båda är det helt enkelt... Även mannen är väldigt skadad och kan ses som en inkörsport till hela skiten, men den inkörsporten kan ha varit vad som helst om man är benägen att våldta sina egna barn. Tror inte att man ska låta kvinnan spela offer då hon verkar hal.

Undra om paret diskuterat att involvera andra barn? Hennes barns kompisar? Hade jag haft ett barn i närheten att hennes hade jag oroat mig i alla fall.
Citera
2020-07-11, 21:02
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Det har verkligen skett utan hans direktiv också och det vet Carita, därför hon hittar på lögner förväg för att hon vet att det kommer synas.
”Han sa vad jag skulle skriva som svar”

Konfronterades hon med detta alls eller missade jag? Tyckte jag lusläste allt

Sannolikt. Hon påstår att hon gjort exakt som han velat och enbart följt hans instruktioner. Jag tror nog hon också utfört saker på eget initiativ utifrån sådant hon vet att han gillar. Vidhåller dock att hon troligen inte tänder på barn men går igång på att kunna behaga honom och erbjuda något han inte kan få av någon annan. Gör honom kåt och blir själv åtråvärd. Hon tycker säkert det var spännande. Hon är således helt likgiltig inför hur barnen reagerar. Hur som helst spelar det egentligen inte så stor roll varför hon har gjort det. Hoten har inte varit tillnärmelsevis så grova så det skulle vara förmildrande på något sätt. Hennes efterhandskonstruktioner om avklippta dildos mm är enbart för att hon skäms.
Citera
2020-07-11, 21:06
Medlem
TheBluntManClans avatar
Citat:
Hur som helst spelar det egentligen inte så stor roll varför hon har gjort det. Hoten har inte varit tillnärmelsevis så grova så det skulle vara förmildrande på något sätt. Hennes efterhandskonstruktioner om avklippta dildos mm är enbart för att hon skäms.

I och med att vi inte kan förväntas oss varken livstids fängelse eller avrättning tycker jag att det spelar stor roll att diskutera och reflektera över varför hon varit delaktigt på sätter hon varit. Det kommer ju en tid efter kåken också, förutsatt att hon klarar av den tiden eller mot all förmodan blir ”rehabiliterad”.
Citera
2020-07-11, 21:10
Medlem
Citat:
Sannolikt. Hon påstår att hon gjort exakt som han velat och enbart följt hans instruktioner. Jag tror nog hon också utfört saker på eget initiativ utifrån sådant hon vet att han gillar. Vidhåller dock att hon troligen inte tänder på barn men går igång på att kunna behaga honom och erbjuda något han inte kan få av någon annan. Gör honom kåt och blir själv åtråvärd. Hon tycker säkert det var spännande. Hon är således helt likgiltig inför hur barnen reagerar. Hur som helst spelar det egentligen inte så stor roll varför hon har gjort det. Hoten har inte varit tillnärmelsevis så grova så det skulle vara förmildrande på något sätt. Hennes efterhandskonstruktioner om avklippta dildos mm är enbart för att hon skäms.

Det är nästan ännu värre. Barnen skriker och gråter och hon fortsätter. Hon ljuger om att de alltid sover och OM de var vakna så är det för att han var där eller så har hon klippt dit ljud så att det ska verka som att de är vakna.
Tror hon blev kåt av det men kanske mest för att hon visste att han blev kåt av det.
Men tänker att man måste ju klara av sånt fysiskt, som mamma tar det emot i alla celler i kroppen när man tänker på att vara något annat än moderlig med sitt barn. Hon lär ju ha en personlighetsstörning och en kraftig empatistörning.

Kommer man kunna skicka brev till henne på anstalten sen? Släpper de igenom ”hatbrev”? Inte för att jag tänker skicka men undrar
Citera
2020-07-11, 21:14
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBluntManClan
I och med att vi inte kan förväntas oss varken livstids fängelse eller avrättning tycker jag att det spelar stor roll att diskutera och reflektera över varför hon varit delaktigt på sätter hon varit. Det kommer ju en tid efter kåken också, förutsatt att hon klarar av den tiden eller mot all förmodan blir ”rehabiliterad”.

Självklart är det intressant att föra en diskussion kring det. Dock påverkar det inte vilket straff hon kommer få, mer så jag menade.

Jag hoppas på en framgångsrik rehabilitering, inte för att jag bryr mig det minsta om hennes välmående men med tanke på att om 10-12 år är hon en helt fri människa. För CA tror jag det är kört. Han kommer nog aldrig erkänna och lär fortsätta sitta och pula med sin barnporr när han kommer ut.
Citera
2020-07-11, 21:18
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Det är nästan ännu värre. Barnen skriker och gråter och hon fortsätter. Hon ljuger om att de alltid sover och OM de var vakna så är det för att han var där eller så har hon klippt dit ljud så att det ska verka som att de är vakna.
Tror hon blev kåt av det men kanske mest för att hon visste att han blev kåt av det.
Men tänker att man måste ju klara av sånt fysiskt, som mamma tar det emot i alla celler i kroppen när man tänker på att vara något annat än moderlig med sitt barn. Hon lär ju ha en personlighetsstörning och en kraftig empatistörning.

Kommer man kunna skicka brev till henne på anstalten sen? Släpper de igenom ”hatbrev”? Inte för att jag tänker skicka men undrar

Barn skriker och gråter i många situationer. För henne tror jag inte det här var annorlunda än när de får shampoo i ögonen eller när ett tovigt hår ska kammas ut.

Dock har jag reflekterat över det där med ev droger. Det förefaller otroligt att de i många situationer inte skulle vakna. Det är ju inte små leksaker hon använder (se tex beslagtagen dildo från hennes bil).
Citera
2020-07-11, 21:22
Medlem
TheBluntManClans avatar
Citat:
Självklart är det intressant att föra en diskussion kring det. Dock påverkar det inte vilket straff hon kommer få, mer så jag menade.

Jag hoppas på en framgångsrik rehabilitering, inte för att jag bryr mig det minsta om hennes välmående men med tanke på att om 10-12 år är hon en helt fri människa. För CA tror jag det är kört. Han kommer nog aldrig erkänna och lär fortsätta sitta och pula med sin barnporr när han kommer ut.

Håller med. Tror det är större chans att han fortsätter på egen hand än att hon skulle göra det. Men hon är väl bara en ”pedofilbeundrarpartner” med egna barn ifrån att begå dessa brott igen.

Citat:

Jag undrar också ifall man i så fall hade kunnat skicka t.ex egna vykort där framsidan föreställer utdrag ur FUP? För att påminna dem båda om vad de gjort ifall de skulle glömma... Alternativt posta hela protokollet lite i taget? Uppmuntrar ingen att göra det, tänker mest om man hade kunnat göra det rent teoretiskt. Hyser mer agg mot kvinnan då hon utsatt sina egna barn för eländet.
Senast redigerad av TheBluntManClan 2020-07-11 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in