2020-07-11, 14:19
Medlem
Verkar ju nstan som att du har ngot problem ifall du inte kan g till ett gym med mnga invandrare...
Citera
2020-07-11, 14:20
Medlem
Fnigt argument d idioter p gymmet knappast hrleds av en hudfrg eller ursprung. Men om det nu r s jkla viktigt s skulle ja sga att bara vlja det dyraste gymmet. r nd en ekonomiskt utsatt grupp allt som oftast.
Citera
2020-07-11, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Fnigt argument d idioter p gymmet knappast hrleds av en hudfrg eller ursprung. Men om det nu r s jkla viktigt s skulle ja sga att bara vlja det dyraste gymmet. r nd en ekonomiskt utsatt grupp allt som oftast.

Exakt, hller med dig! De personer som jag uppfattar som mest korkade p gymmet r 9/10 gnger White trash
Citera
2020-07-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aznee1
Verkar ju nstan som att du har ngot problem ifall du inte kan g till ett gym med mnga invandrare...

Precis. Jag har ett problem, vilket adresseras och jag ber om frslag fr att tgrda det.
Du fr grna bidra om du sitter p adekvat information.
Citera
2020-07-11, 14:38
Medlem
Citat:
Exakt, hller med dig! De personer som jag uppfattar som mest korkade p gymmet r 9/10 gnger White trash

Ett problem med svarat/araber r att deras svett luktar ckligare n andras, eller om det beror p att de inte anvnder deodorant.
Citera
2020-07-11, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritonus2
Tack fr infon. Jag testade att skicka till dig, men fick de restriktioner du nmner ovan.
Frsteligt, men lite tokigt nr ordentliga personer drabbas.
Jag fr terkomma nr jag r mindre grn.
50 inlgg - det betyder inte 50 startade trdar hoppas jag 😩

Nej, nu har du 7 inlgg. Str under ditt profilnamn hr till vnster <----
Citera
2020-07-11, 14:58
Medlem
FiniteLifes avatar
Leta efter riktiga byggargym, d slipper du hela spnnis/raggkulturen som rder inom SATS t ex.
Sen r det mest tidpunkten d du trnar som avgr hur mycket folk du stter p.
Visst finns det n och annan med invandrarbakgrund men dom r tminstone dr av samma skl som du och inte fr att st framfr spegeln och filma nr polaren kr bicepscurl i squatracket.

Hade Ronnie Coleman trnat samtidigt som du hade du nog kunnat ha verseendet med det, hans etnicitet till trots.
Citera
2020-07-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tritonus2
Jag trnar p SATS, och r ofta p Odenplan. Dr trnar mnga svarta och araber.
Fr vrigt har jag ett liv dr jag i stort slipper konfronteras med pgende rasutbyte. Fr att hlla humret och trningsviljan uppe skulle jag vilja hitta ett gym med s liten andel utomeuropeiska frmlingar som mjligt.
Drfr skulle jag vilja ha tips p gym i Sthlm.
vrigt kriterie r vlutrustat. Grna en HaqSquat.

1. Gym inom SATS
2. vriga gym

Vill ni lista gym som har extra mnga invandrare, s att jag vet vad jag ska undvika fr ni grna gra det ocks.

Med vnlig hlsning, T

Vlj SATS Grdet, Stadium, Sprvagnshallarna , Fridhemsplan eller Schelegatan istllet, visst en och annan arab, men mestadels svenskar och frsch atmosfr, inte alls som p Odenplan, testat det stllet ett par gnger men det kndes som om trnade p ngot frortsgym....... fattar inte att folk frn orten ker in dit och trnar, mste vl finnas gym nrmare.....
Citera
2020-07-11, 15:30
Medlem
mendokses avatar
Hur kommer det sig att SATS r s invandrarttt?

Citat:

Kanske fr att du sjlv r blatte som du tycker s.
Citera
2020-07-11, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus

Kanske handlar det inte bara om att undvika idioter? Vill man hlla sig fri frn corona br man undvika de som sprider smittan, vilket i Sverige frmst r MENA-mnniskor.
Citera
2020-07-11, 17:07
Medlem
G-punktens avatar
SATS Grdet. Dock r gymmet inte ens i nrheten av Odenplan i form av utrustning
Citera
2020-07-11, 17:20
Medlem
https://goodtogreat.se/sv/pa-arenan/gym/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera