2020-07-11, 11:01
Medlem
jewclaws avatar
Nässpray eller olja har jag dålig koll på, tyvärr. Är din son förmögen att hantera en bong?
Citera
2020-07-11, 11:05
Bannlyst
Det finns "spice" som är syntetisk marijuana där man kan genetiskt modifiera drogen för att ta bort vissa hälsorisker. Jag rekommenderar att ni köper någon traditionell CBD-olja och mixar med spice och känner av tills ni får rätt effekt. Tror dock spice måste rökas men det kan ni också fixa isåfall...
Citera
2020-07-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Nässpray eller olja har jag dålig koll på, tyvärr. Är din son förmögen att hantera en bong?

Nej, det är han inte. Vi provade cbd olja in i munnen, men bara det var en kamp. Han vill inte ha saker i munnen och det tror jag beror på alla mediciner som smakar skit som gjort att han inte vill ta något in i munnen. Det var svårt att hålla oljan under tunga som rekommenderat. 😔
Citera
2020-07-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw

Förångare och indica i väldigt små doser kan man testa.. (såg nu situationen som skulle komplicera detta)

Tror inte endast cbd produkt skulle hjälpa din tungt medicinerade son.

I USA testade de ju ren thc på barn med add adhd vilket funkade bra.

Finns nog dock mycket bättre anti epileptiska naturliga preparat att få tag i!

Gissar på att medicinerna han får nu ger besvärliga biverkningar... vilket cannabis t.ex kan hjälpa med.
Senast redigerad av Datten123 2020-07-11 kl. 11:10.
Citera
2020-07-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornova19
Googla greenmovment eller iriearoma o kontakta dom , dom hjälper alldeles säkert dig

Tack, ska kika direkt!
Citera
2020-07-11, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Förångare och indica i väldigt små doser kan man testa..

Tror inte endast cbd produkt skulle hjälpa din tungt medicinerade son.

I USA testade de ju ren thc på barn med add adhd vilket funkade bra.

Finns nog dock mycket bättre anti epileptiska naturliga preparat att få tag i!

Gissar på att medicinerna han får nu ger besvärliga biverkningar... vilket cannabis t.ex kan hjälpa med.

Det är det jag säger till vården, om han inte redan är mer fången och instängt i sin kropp så skapar alla syntetiska droger mer fångenskap och vi kan inte fråga hur han mår! Han är helt instängd i sin kropp. Han gråter och skriker hela dagarna, han mår sämre för varje år som går! Mitt hjärta värker och jag har tappat tron på läkarvården helt. Jag behöver testa cannabis och det borde jag gjort förut. Men vet inte hur jag ska få tag på det i den form som får han att må bra! Jag känner i hela kroppen att han kommer må bättre med sin hjärnskada av detta. Jag kanske kan få möta hans blick igen!
Citera
2020-07-11, 11:17
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Det finns "spice" som är syntetisk marijuana där man kan genetiskt modifiera drogen för att ta bort vissa hälsorisker. Jag rekommenderar att ni köper någon traditionell CBD-olja och mixar med spice och känner av tills ni får rätt effekt. Tror dock spice måste rökas men det kan ni också fixa isåfall...

Detta kan vara ett av de dummaste inlägg jag någonsin läst på fb....och det säger inte lite.

OnT. Googla charlottes web cbd.

Och kolla denna film. Handlar om exakt det problem din son har.

https://m.youtube.com/watch?v=PRLYV0_6zY8

Edit. Det är en film från Cnn så "riktiga" nyheter så att säga. Handlar om barn med epelepsi och hur väl en viss sorts cbd olja funkar för dessa barn. Otroligt rårande film i tre delar.
Önskar dig och sonen all lycka som finns. Kram
Senast redigerad av justinsane420 2020-07-11 kl. 11:28.
Citera
2020-07-11, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Detta kan vara ett av de dummaste inlägg jag någonsin läst på fb....och det säger inte lite.

OnT. Googla charlottes web cbd.

Och kolla denna film. Handlar om exakt det problem din son har.

https://m.youtube.com/watch?v=PRLYV0_6zY8

Edit. Det är en film från Cnn så "riktiga" nyheter så att säga. Handlar om barn med epelepsi och hur väl en viss sorts cbd olja funkar för dessa barn. Otroligt rårande film i tre delar.
Önskar dig och sonen all lycka som finns. Kram

Tack, ska absolut titta på dem. Jag har läst mkt om cannabis och dess verkan på människan. Där jag fastnar är - var fasiken vänder jag mig för att få tillgång till det? 🙏
Citera
2020-07-11, 11:40
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaware0512
Tack, ska absolut titta på dem. Jag har läst mkt om cannabis och dess verkan på människan. Där jag fastnar är - var fasiken vänder jag mig för att få tillgång till det? 🙏

https://www.charlottesweb.com/
Citera
2020-07-11, 11:47
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaware0512

Vill också rekommendera Charlotte's Web.
Ditt problem blir dock att få tag på det. Och få in det i landet.
Det näst bästa alternativet är att näthandla.
Om det nu måste vara med THC i?

Har ni provat rena cbd oljor?
Senast redigerad av PippiDreng 2020-07-11 kl. 11:49.
Citera
2020-07-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Är du helt jävla spicebränd i skallen? Tänk om hon hade övervägt detta hade kunnat innebära döden för sonen.

Spice är totalt out of the question! Sämsta förslaget
Citera
2020-07-11, 12:11
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Hjälp mig hitta rätt olja till mitt väldigt sjuka barn!" infogad./mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem