2020-07-10, 20:03
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Var kanskje et uhell? GM (Hettemann 1?) falt i trappa med AEs telefon på seg. Og derfor halter Hettemann 1 (som vi kan se på videofilmen)?
Så du tror seriøst at en kidnapper/drapsmann halter rundt på Metro etter å ha skadet seg i aksjonen? Eller er du bare vanskelig nå?
Citera
2020-07-10, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Er det bekreftet at det er VE som er sjåfør, eller noe du gjetter?

Synes ikke profilbildet av ham på fb gir inntrykk av særlig med muskler, der ser
man armene godt når han sitter på motorsykkelen sin.

Av det lille jeg ser av armen til sjåføren på bildet i artikkelen, ser det mer ut som
hockeyarmene til PAS. Han er en del kraftigere bygd enn VE, ser det ut som.
VE ser ut som han har litt sånn Guffen-i-Donald-kropp, etter min mening.

Men for all del, det trenger ikke være sjåføren til TH har koblinger til saken.

Det er bekreftet. Bildet som jeg linker til et tatt ut av en video der han ankommer Kripos.
Man kunne se reg.nr. og noen her sjekket med vegvesenets register, og VE kom opp som eier av den blå e-golf. Har ikke link til den originale videoen, og heller ikke registreringsnummeret.
Citera
2020-07-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Så du tror seriøst at en kidnapper/drapsmann halter rundt på Metro etter å ha skadet seg i aksjonen? Eller er du bare vanskelig nå?
Jeg tror dette seriøst. Det var nødvendig for Hettemann 1 å ta seg til Sloraveien til fots for å undersøke noe før han og GM nr 2 kunne utføre neste skritt av planen, tror jeg.
Citera
2020-07-10, 20:08
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Jeg tror dette seriøst. Det var nødvendig for Hettemann 1 å ta seg til Sloraveien til fots for å undersøke noe før han og GM nr 2 kunne utføre neste skritt av planen, tror jeg.
Da må vi jo nesten synes synd på GM da, for han skadet seg jo i fantasien din.
Citera
2020-07-10, 20:12
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Fallet i trappa?
Det er ikke slik at alle automatisk er enig i hva du skriver, selv om du er veldig ivrig. Ser at du jobber på her for å forsøke å få ting til å henge sammen.

Har du tenkt noe mer over familierelasjoner? Hvordan klarte TH å få med alle barna på dette?

Kan du forklare hvordan det henger sammen at en major feltprest i militæret kunne være med på å drepe sin mor?
Hvordan kunne en kunstnersjel av en sønn drepe sin egen mor?
Hvordan kunne den mellomste datteren drepe sin egen mor?

Hvordan kunne de rotte seg sammen alle tre mot sin egen mor???

Det går ikke frem i det hele tatt at politiet er i nærheten av å ha en slik hypotese!
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-10 kl. 20:20.
Citera
2020-07-10, 20:14
Medlem
Citat:
Kan du fortelle oss hvorfor du er så spydig og hva du vil oppnå med det?

Jeg bare lurer.
Citera
2020-07-10, 20:25
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Det er bekreftet. Bildet som jeg linker til et tatt ut av en video der han ankommer Kripos.
Man kunne se reg.nr. og noen her sjekket med vegvesenets register, og VE kom opp som eier av den blå e-golf. Har ikke link til den originale videoen, og heller ikke registreringsnummeret.

Takk for info! VE svinger seg kanskje på isen innimellom han også?

Lurer på om politiet har plantet mikrofoner i Golfen hans.
Jeg regner nesten med de har gjort det i TH sin bil.

Kan ikke være mange muligheter de har til å diskutere saken uten at det blir overhørt.
Citera
2020-07-10, 20:29
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kan du fortelle oss hvorfor du er så spydig og hva du vil oppnå med det?

Jeg bare lurer.
Neida, det er ikke meningen å være spydig, men noen ganger lurer jeg på om folk har mer sympati for GM enn AE. Særlig hvis det dreier seg om TH.
Citera
2020-07-10, 20:37
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Det er ikke slik at alle automatisk er enig i hva du skriver, selv om du er veldig ivrig. Ser at du jobber på her for å forsøke å få ting til å henge sammen.

Har du tenkt noe mer over familierelasjoner? Hvordan klarte TH å få med alle barna på dette?

Kan du forklare hvordan det henger sammen at en major feltprest i militæret kunne være med på å drepe sin mor?
Hvordan kunne en kunstnersjel av en sønn drepe sin egen mor?
Hvordan kunne den mellomste datteren drepe sin egen mor?

Hvordan kunne de rotte seg sammen alle tre mot sin egen mor???

Det går ikke frem i det hele tatt at politiet er i nærheten av å ha en slik hypotese!
Jeg vet alle ikke er enig med meg, om noen.

Man må evne å snu saken på hodet, ikke begynne med umulighetene.

Se på sakens fakta, tidslinjer, spor, så får man til slutt ta for seg hvordan det kunne være mulig.

Da først får man innblikk i saken, og forhåpentligvis løsningen.

I min hypotese mener jeg elementene står sterkere enn det «utenkelige» scenariet at TH og alle barna står bak.

I en menneskehjerne ligger mye man ikke begriper seg på, så jeg anser ikke noe som helt utenkelig i slike sammenhenger.

At politiet ikke går ut med slike teorier skyldes trolig at de venter til en tiltale er klar, fordi det er nokså sterke saker.
Citera
2020-07-10, 20:39
Medlem
Citat:
Var kanskje et uhell? GM (Hettemann 1?) falt i trappa med AEs telefon på seg. Og derfor halter Hettemann 1 (som vi kan se på videofilmen)?
Kan ha skjedd under angrepet. TH sa hun var sterk. Mulig det han siktet til. TH hadde ikke synlige skader så mulig han kun har trukket i trådene. Det kan stemme med at han dro inkognito, jf hettemannen, for å sjekke åstedet etter at aeh var bortkjørt. Dette er en stor tabbe. Aeh har trolig kjent gjerningsmannen som kan ha kommet ryggende 9,05 med bil og slått til når hagen kjørte på jobb.
Senast redigerad av LH07 2020-07-10 kl. 20:41.
Citera
2020-07-10, 20:39
Medlem
Citat:
Det fetade: Nei. Jeg forsøkte å forklare hvorfor appen registrerte et hopp/fall i trappen.

Men ja, han skadet seg hvis han falt i trappen.

Jeg tror at:
- AE ble overfalt inne på det lille gjestetoalettet ved hovedinngangen (og at hun deretter ble slept ut av huset og plassert i en bil),
- og at bloddråpene i trappeveggen som så ut til å være forsøkt vasket bort, var fra en annen hendelse måneder eller år tidligere,
-og at GM hadde AEs telefon på seg for å følge med på anrop til hennes telefon slik at GM kunne skynde seg og komme seg vekk fra åstedet i tide i tilfelle noen plutselig skulle finne på å komme dit når de ikke fikk svar når de forsøkte å ringe til AE.

Det trenger ikke å være mer komplisert enn dette.
Citera
2020-07-10, 20:45
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det fetade: Nei. Jeg forsøkte å forklare hvorfor appen registrerte et hopp/fall i trappen.

Men ja, han skadet seg hvis han falt i trappen.

Jeg tror at:
- AE ble overfalt inne på det lille gjestetoalettet ved hovedinngangen (og at hun deretter ble slept ut av huset og plassert i en bil),
- og at bloddråpene i trappeveggen som så ut til å være forsøkt vasket bort, var fra en annen hendelse måneder eller år tidligere,
-og at GM hadde AEs telefon på seg for å følge med på anrop til hennes telefon slik at GM kunne skynde seg og komme seg vekk fra åstedet i tide i tilfelle noen plutselig skulle finne på å komme dit når de ikke fikk svar når de forsøkte å ringe til AE.

Det trenger ikke å være mer komplisert enn dette
.
Jo, ellers ville saken vært oppklart for lenge siden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in