Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Jag har haft det och hostat blod och kräkts. Två omgångar har jag drabbats av lunginflammation. Har ärr på lungorna efter det. Fick antibiotika och Mollipect endast. Tyckte mest känslan i halsen var obehaglig innan det bröt ut då. Så trots min historik med knarklaborerande tilltalar inte Cocillana mig överhuvudtaget. Så nej. Jag hade inte druckit det om Coronan infekterade mig rejält. Det smakar så illa så jag får inte ens ner det. Jag kräks av smaken så helt kontraproduktivt att ens försöka sätta i mig det.
Nej förmodligen kan du inte bli full på det för mängderna är något för små. Morfin + alkohol förstärker varandra lite när det kommer till vissa egenskaper. Vet själv då jag ätit bensodiazepiner med oxikodon till frukost. Lite liknande jämförelse. Skulle i så fall kunna ta den cocktailen mot hostan framför Cocillana alla dagar liksom. Enklare med tabletter som inte smakar illa överhuvudtaget.
Du om någon borde vaccinera dig mot lunginflammation..
Om jag vore du då skulle jag vaccinera mig både med Prevenar13 och med Pneumovax. Men kom ihåg att sprutorna ska tas just i den ordningen med minst 8 veckors mellanrum för att uppnå den förstärkande effekten på de gemensamma serotyperna. Tar man sprutorna i omvänd ordning då uppnås inte denna effekt.
Trist att du fick ärr, men det kan man leva med..