2020-07-10, 00:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du ikke må glemme er at uskyldige også kan bli avhørt. Fordi foranledningen ofte er traumatisk, så er det helt normalt at forklaringen ikke alltid henger sammen.

Derimot, har man planlagt en gjerning, så kan det være at forklaringen passer altfor godt.

Jo men et menneske som er vant til å styre samtalene sjøl og ikke er vant til at samtalepartner er intresert i andre detaljer en det en sjøl er vil ikke gjøre et avhør enkelt for seg sjøl..
Citera
2020-07-10, 00:43
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja å er den ene fake eller bare løgn så er den andre sansynligvis det også, enkelt å greit....
Du får tolke som du vil. Hvis du tolker at sønn og lønnsansvarlig er med på dette så er det opp til deg
Jeg tror ikke det - virker som politiet har sjekket denne samtalen ut
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-10 kl. 00:47.
Citera
2020-07-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Et moment i hypotesen jeg ikke har tatt opp før, er at TH neppe ville frarøve barna sin mamma uten deres viten eller «samtykke», det samme tror jeg gjelder det enkelte av barna hvis ikke alle var med.

Felles skjebne, felles forståelse, og en plan som ikke kunne mislykkes. Når den viste seg å slå sprekker, ble alle desperate fordi de ikke hadde tatt høyde for det.

Av alle innlegg jeg har lest, så er dette det dårligste...
Citera
2020-07-10, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
POIROT har nok tusen andre teorier om hva som kan ha skjedd
Les hva du skriver mann! Nå driver du og er bastant og overdriver noe voldsomt IGJEN!!
Du driter deg så loddrett ut at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Skjerpings om du vil bli tatt seriøst!
Tusen lissom...Jeg kan ikke se mer enn et par titalls maks😉😁
Citera
2020-07-10, 00:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH skal ha bekreftet at han hadde kontroll på kjelleren, mens AEH tok seg av vaskingen i 1. og 2. etasje.
Ok, så TH svingte litt på vaskekosten...
Ja, det er jo et stort hus for to gamle mennesker. Trimrom og badstu ble sikkert ikke så mye brukt etter at barna flyttet ut.
Da er det jo litt positivt at TH tok de største kaninene i krokene i kjelleren (tror ikke det finnes mer hvis man graver dypere).
Citera
2020-07-10, 00:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Blendet av sin uovertrufne evne til suksess, trodde han at han kunne overliste enhver etterforskning foretatt av folk «uten evne» til å lykkes på samme måte som han.

Tror faktisk dette kan bety mere for han en mange er villig til å se for "ingen miliardær dreper kona"..
akuratt som lomboka har noe å si, nei han driter møkk han også penger eller ikke...
har han gjort dette handler det mest om hva han har mellom øra og ikke så jækla mye om hva han har i formue...
Citera
2020-07-10, 00:52
Avslutad
Citat:
Jo men et menneske som er vant til å styre samtalene sjøl og ikke er vant til at samtalepartner er intresert i andre detaljer en det en sjøl er vil ikke gjøre et avhør enkelt for seg sjøl..
Sant nok! Det er en utfordring i tillegg - både for TH og politiet. Men det trenger ikke å si noe om skyld eller uskyld.
Politiet har mest erfaring med andre karakterer enn THs.
Citera
2020-07-10, 00:53
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja vil tro politiet har forsøkt selv, og noen burde gjenkjenne mannen.
Selv så tror jeg det er BB.

Det är en versalförkortning i alla händelser, det tror jag vi kan enas om. Frågan är bara vilken.
Citera
2020-07-10, 00:54
Medlem
Citat:
Så en printer fra før mitten av 80 tallet kan hvære trygg å bruke, hvem kan ha noe sånt utenom museumer tro...
"In the mid-1980s Xerox pioneered an encoding mechanism for a unique number represented by tiny dots spread over the entire print area"
All the major printer makers have added a secret tracking pattern. If you have a color printer – ink or laser – then your printed pages will have the secret dots added.
Brother, Canon, Dell, Epson, Hewlett-Packard / HP, IBM, Konica / Konica-Minolta, Kyocera, Lanier, Lexmark, NRG, Panasonic, Ricoh, Savin, Toshiba, Xerox.
It appears likely that all recent commercial color laser printers print some kind of forensic tracking codes, not necessarily using yellow dots. The printer tracking patterns don’t officially exist so there’s no switch to turn the tracking pattern off. Aside from a major hack of the printer firmware (definitely NOT recommended).
Citera
2020-07-10, 00:54
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HellYeah-
Av alle innlegg jeg har lest, så er dette det dårligste...
Så bra, da gikk det inn på deg.
Citera
2020-07-10, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud
Det kommer fram det ene etter det andre nå. Blod som er vasket bort. Vaskebøtte som er borte. I tillegg mangler det samtaler fra hans logg. Kan jo tyde da på at det er affekt? Eller så er dette med manglende vaskebøtten en feil som er begått. Hvis det hadde vært grundig planlagt, så hadde han kjøpt inn en vaskebøtte til dette formålet. Ser ihvertfall ikke for meg at kidnappere skulle finne fram vaskebøtte og tue. Ser temmelig kjørt ut for TH nå.

Kidnappere som dreper offeret, ikke vil ha penger før en tiltale er tatt ut, vasker, rydder, tar med seg vaskefiller og bøtta har jeg ikke hørt om før... Han hadde spurt AEH om hun ville ha vaskehjelp, men her juger gjerrigknarken igjen. Blodvask kan jo være skudd fra en ivrig skytter med våpen i huset. Enig med deg. Nå er det straks 4 uker med brev og besøksforbud. TH kan nå gi familien fred og en grav og gå til.
Citera
2020-07-10, 00:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Du får tolke som du vil. Hvis du tolker at sønn og lønnsansvarlig er med på dette så er det opp til deg
Jeg tror ikke det - virker som politiet har sjekket denne samtalen ut

Ja jeg tolker som jeg vill, å enten er begge samtala ekte eller begge fake/jug, om opplysningene fra media stemmer så er dem bygd på hværandre, jeg har ikke sakt noe om hva jeg mener om lønningsansvarlig og sønnen, hvet ikke om jeg egentlig mener noe om dem heller, men forklaringene bygger jo på hværandre så sjangsa for at ene juger og andre er ærlig ser ut til å være veldig små...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in