Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Hehe, ovanstående var kul att läsa....
- Var det typ 2000 psykologer som skrev under på att Trump var det allvarligaste fall de sett?
- Han innehar världens mäktigaste post, och ändå reagerar han som en 3-åring på varje kritik. Som idag, när han ombeds stå för sin deklaration som alla presidenter i modern tid gjort. Och Trump sprutar ur sig 10-15 tweet på kort tid, som många indikerar direkt mental ohälsa.
- Har du sett "vindkraftstalet" som jag länkar i min profil nedan? Kolla på det, återkom med vad du tycker

Kollade på vindkraftstalet. Hade väntat mig en helt bindgalen Trump, men det fanns ingenting av det. Största delen handlade om att vindkraftverk dödar fåglar, och detta är det kanske starkaste argumenten mot vindkraft, utom de rent ekonomiska. Vindkraft är en katastrof för våra rovfåglar. Ingen bryr sig om ifall några fiskmåsar stryker med, men våra havsörnar och falkar, det är en annan sak.
Vid något tillfälle sa han att jorden är liten jämfört med universum, vilket kanske låter lite gränspsykotiskt, men i sammanhanget var det helt adekvat. Han ville säga att vi bara har en enda planet och det gäller att ta vara på den, och vad tyskarna eller kineserna gör får konsekvenser för oss alla.