2020-07-09, 19:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Och där kom det ja. "POLITICAL WITCH HUNT!" i versaler.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1281260329247399936

Han är för skön. Enligt Trumpen är det alltså en häxjakt att tycka att han ska göra det som alla presidenter i modern tid helt självklart har gjort, att stå för sin deklaration.

Men att han är så rädd för att någon ska se den beror på två saker:
1. Att han inte alls är så rik som han skryter om att han är (detta skrämmer Trump enormt)
2. Att det sannolikt döljer sig allehanda mygel och brottslighet i den
Citera
2020-07-09, 19:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Och där kom det ja. "POLITICAL WITCH HUNT!" i versaler.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1281260329247399936
jag tror trumpen har fått en psykos tror jag, han är helt galen i sina tweets.
Och när trumpen beter sig så här, så vet vi att nått är inte bra för trumpen.
För trumpen går alltid till attack när han är hotad av verkligheten, gjort större delen av sitt liv.

The Linconl projet wteet:
"What happened to Law & Order, honey?" Republikanerna retar trumpen än mer
Citera
2020-07-09, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
jag tror trumpen har fått en psykos tror jag, han är helt galen i sina tweets.
Och när trumpen beter sig så här, så vet vi att nått är inte bra för trumpen.
För trumpen går alltid till attack när han är hotad av verkligheten, gjort större delen av sitt liv.

The Linconl projet wteet:
"What happened to Law & Order, honey?" Republikanerna retar trumpen än mer

Mmm. Man undrar också om han är orolig över vad Ghislaine Maxwell kan komma att avslöja...
Citera
2020-07-09, 20:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Mmm. Man undrar också om han är orolig över vad Ghislaine Maxwell kan komma att avslöja...
trumpens psykos kommer nog vara idag och kanske någon dag till.
Och kommer det rykten ifrån FBI att dom hittat nått och det har med trumpen eller hans släkt, då komemr vi nog se samma attack igen om det är något bakom detta.

Jag ser risken stor att hon halkar på en tvål och slår skallen in.
Citera
2020-07-09, 20:11
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Jeesus Fucking Krajst!

Shut up and do some serious work now, Donald!

Mer text i det där hysteriska JAG JAG JAG DET ÄR SÅ SYND OM MIG på en timme än vad Trump uttryckt de senaste veckorna runt en skenande kris som bokstavligen riskerar att ta död på hundratusentals och åter hundratusentals Amerikaner om man inte får kontroll över utvecklingen, och det snabbt. Charmigt.
Citera
2020-07-09, 20:16
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Mer text i det där hysteriska JAG JAG JAG DET ÄR SÅ SYND OM MIG på en timme än vad Trump uttryckt de senaste veckorna runt en skenande kris som bokstavligen riskerar att ta död på hundratusentals och åter hundratusentals Amerikaner om man inte får kontroll över utvecklingen, och det snabbt. Charmigt.

Han är helt sjuk. Det går inte att tolka det på något annat sätt. De senaste timmarma har han öst ut tweet åt alla håll, ett 10-tal. Bland annat dessa 4:

PRESIDENTIAL HARASSMENT!

PROSECUTORIAL MISCONDUCT!

Courts in the past have given “broad deference”. BUT NOT ME!

POLITICAL WITCH HUNT!

Hade en vanlig medborgare öst ur sig dessa tweet på några timmar så hade man mycket troligt antagit att denne fått någon sorts allvarlig psykos, och antagligen skickat sjukvårdspersonal. Men nu är det alltså ....... USA's ...... President.... Försök ta in det. Hur sjukt är detta egentligen.....
Citera
2020-07-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Hehe, ovanstående var kul att läsa....

- Var det typ 2000 psykologer som skrev under på att Trump var det allvarligaste fall de sett?

- Han innehar världens mäktigaste post, och ändå reagerar han som en 3-åring på varje kritik. Som idag, när han ombeds stå för sin deklaration som alla presidenter i modern tid gjort. Och Trump sprutar ur sig 10-15 tweet på kort tid, som många indikerar direkt mental ohälsa.

- Har du sett "vindkraftstalet" som jag länkar i min profil nedan? Kolla på det, återkom med vad du tycker
Kollade på vindkraftstalet. Hade väntat mig en helt bindgalen Trump, men det fanns ingenting av det. Största delen handlade om att vindkraftverk dödar fåglar, och detta är det kanske starkaste argumenten mot vindkraft, utom de rent ekonomiska. Vindkraft är en katastrof för våra rovfåglar. Ingen bryr sig om ifall några fiskmåsar stryker med, men våra havsörnar och falkar, det är en annan sak.

Vid något tillfälle sa han att jorden är liten jämfört med universum, vilket kanske låter lite gränspsykotiskt, men i sammanhanget var det helt adekvat. Han ville säga att vi bara har en enda planet och det gäller att ta vara på den, och vad tyskarna eller kineserna gör får konsekvenser för oss alla.
Citera
2020-07-10, 09:57
Medlem
Ta in och åtminstone fundera på det skrämmande scenariot att kanske 50% i alla fall är sant i det Mary Trump skriver i sin bok om Trump
T.om om bar 25% är med sanningen överensstämmande så framträder ju en rejält störd Donald Trump,
en alltid skyddad Donald Tump som troligen inte skulle klara sig länge ute i den verkliga världen.
Citera
2020-07-10, 10:55
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ta in och åtminstone fundera på det skrämmande scenariot att kanske 50% i alla fall är sant i det Mary Trump skriver i sin bok om Trump
T.om om bar 25% är med sanningen överensstämmande så framträder ju en rejält störd Donald Trump,
en alltid skyddad Donald Tump som troligen inte skulle klara sig länge ute i den verkliga världen.

Lär allt finnas sanningar i den boken. Det lilla som kommit ut stöder väl hans beteende generellt.
En grinunge är vad han är.
Citera
2020-07-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Lär allt finnas sanningar i den boken. Det lilla som kommit ut stöder väl hans beteende generellt.
En grinunge är vad han är.
Och ännu en avslöjande bok om Trumpfamiljen är tydligen på gång. En tidigare medarbetare och väninna till vackra fru Trump har beslutat bikta sig och samtidigt tjäna en hacka på Trump. Sliskiga avslöjanden går alltid hem i stugorna.
Citera
2020-07-10, 22:04
Medlem
Och nu attackerar han universiteten....

"Too many Universities and School Systems
are about Radical Left Indoctrination, not Education. "

"Therefore, I am telling the Treasury Department
to re-examine their Tax-Exempt Status..."

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1281616586273468416

Detta är lågt, han attackerar en åsiktsgrund och menar att de indoktrineras på deras universitet.
Sanslöst, så vad - de hjärntvättar folk...???
Citera
2020-07-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Och nu attackerar han universiteten....

"Too many Universities and School Systems
are about Radical Left Indoctrination, not Education. "

"Therefore, I am telling the Treasury Department
to re-examine their Tax-Exempt Status..."

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1281616586273468416

Detta är lågt, han attackerar en åsiktsgrund och menar att de indoktrineras på deras universitet.
Sanslöst, så vad - de hjärntvättar folk...???

Måste ta fortsättningen med

"Funding, which will be taken away if this Propaganda or Act Against Public Policy continues. Our children must be Educated, not Indoctrinated!"

Jag skulle skratta om det var en film, nu är det bara skrämmande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in