Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Det er mye som er mulig men jeg synes det er rimelig drastisk å påstå at AEH var alkoholiker som smugdrakk. Vi har bare noen få som hevder å kjenne til familien som sier dette.
Jeg har sagt og sier igjen det er sikkert godt mulig at TH er drapsmannen, men.utfra det vi har fått vite bør vi være forsiktig med å forhåndsdømme.
Alt er mulig , men hvis AEH falt ned trappen og døde hvorfor skjule det?
Dette er jo mine tanker da, men det må jo uansett være bedre å si sannheten enn å prøve å skjule at AEH var alkoholiker,/pillemisbruker.
Viktige poenger, dette. Sladder og ubekreftet informason bør man ta med et par spiseskjeer salt.
Jeg anser denslags som noe man kan sette i parentes, det bør ikke bli for avgjørende når man
prøver å sette sammen et scenario.
For min del er alle omtaler av TH som mulig GM basert på politiets siktelse. Jeg har naturligvis
hatt mine egne tanker om dette siden nyheten falt i januar 2019, men alltid med forbehold om
at det meste blir spekulasjoner. Han er uskyldig helt til en rettskraftig dom sier noe annet.
Citat:
Jeg forstår alle dere som har bestemt dere for at TH er gjerningsmannen pga.statistikk tilsier det, men om man går inn på denne statistikken vil man også finne ut at flertallet av oartnerdrao gjelder drap begått i affekt.
Jeg har tenkt lenge at affekt og påfølgende rigging for å skjule drapet, er mest sannsynlig.
Men gitt alle de forvirrende faktorene med telefoner og alibier og mystiske menn vet jeg
egentlig ikke hva jeg skal tro.
Hvis TH er uskyldig, dvs. at de finner en annen GM og vedkommende blir dømt, ja da lurer
jeg på hvordan TH - og politiet - vil forholde seg til saken. Tror ikke de blir mer vennligstilt
overfor hverandre, akkurat.