2020-07-09, 16:15
Medlem
WallabeJoys avatar
Sitter med fupen och läser. Har precis kommit till första förhöret med CA.
Det som jag stör mig på, nu har jag inte kollat mer men det förhöret är i februari och man förstår på inledningen det varit fler. Kommer de tidigare senare eller hur är det upplagt. Finns k te heller någon innehållsförteckning av förhören i början bara med den tekniska bevisningen. Rörig fup måste jag säga.

MEN en annan sak när jag scrollade till slutet för att se om det fanns något där om förhör och sidor. På sista förhöret på sidan 1331 med CA står det:
Förhöret fortsätter gällande annan misstanke
K1529971-19

Någon som vet något om det? Kan det vara så att CA är misstänkt för tex andra övergrepp eller anstiftan till. Tex på sina egna barn eller andra barn som i te har med CL att göra?
Citera
2020-07-09, 16:22
Medlem
På hennes Insta kommenterar någon att hennes fosterföräldrars son (Edvin?) begått ett ”iskallt hemskt dubbelmord” i Mantorp. Har detta varit uppe tidigare i tråden och finns det någon sanning i det?
Citera
2020-07-09, 16:43
Medlem
Sök på edvin gyllensvaan
Citera
2020-07-09, 16:51
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Sitter med fupen och läser. Har precis kommit till första förhöret med CA.
Det som jag stör mig på, nu har jag inte kollat mer men det förhöret är i februari och man förstår på inledningen det varit fler. Kommer de tidigare senare eller hur är det upplagt. Finns k te heller någon innehållsförteckning av förhören i början bara med den tekniska bevisningen. Rörig fup måste jag säga.

MEN en annan sak när jag scrollade till slutet för att se om det fanns något där om förhör och sidor. På sista förhöret på sidan 1331 med CA står det:
Förhöret fortsätter gällande annan misstanke
K1529971-19

Någon som vet något om det? Kan det vara så att CA är misstänkt för tex andra övergrepp eller anstiftan till. Tex på sina egna barn eller andra barn som i te har med CL att göra?

Kränkande fotografering.
Citera
2020-07-09, 16:53
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Kränkande fotografering.

Han delges för det ja. Mens en övergår förhöret till något annat.
Menar du att det är kränkande behandlingen?
Citera
2020-07-09, 17:02
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marstrand08
På hennes Insta kommenterar någon att hennes fosterföräldrars son (Edvin?) begått ett ”iskallt hemskt dubbelmord” i Mantorp. Har detta varit uppe tidigare i tråden och finns det någon sanning i det?
Det är dagens sanning.
(FB) Ann-Christine och Tor Lekander hittade döda på gård i Mjölby 2017-06-12
Citera
2020-07-09, 17:02
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Carita erkänner kränkande fotografering och det är också det enda som Christian erkänner. Han ville ett hon skulle ha sex med brukarna.

Enligt Carita har Christian velat att hon skulle förgripa sig på andra barn. Mycket information maskat just där. Hon nekar till att ha gjort det, finns inga bevis och inget hon är åtalad för. Carita påstår också att Christian förgripit sig på sina egna barn men inte heller några bevis där och inget som leder någon vart (man intervjuar mamman till hans barn). Man ska ha i åtanke att Carita ljuger en hel del i förhören och försöker förminska sin egen roll så knycker det går.

Edit: I sista förhöret slänger Carita fram ett "just det, nu kom jag ihåg" och säger sig ha bevittnat att Christian förgripit sig på ett av hennes barn vid två tillfällen korta stunder som hon har avbrutit.
Senast redigerad av Don.C 2020-07-09 kl. 17:05.
Citera
2020-07-09, 17:10
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Förstår vad du menar nu. Man har lagt delen om kränkande fotografering sist och förhöret du läser är en del av ett längre förhör som även innefattar det andra han är misstänkt för. Man har lyft ut biten kring kränkande fotografering och lagt där. Hela förhöret finns med tidigare i FUP.
Citera
2020-07-09, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Carita erkänner kränkande fotografering och det är också det enda som Christian erkänner. Han ville ett hon skulle ha sex med brukarna.

Enligt Carita har Christian velat att hon skulle förgripa sig på andra barn. Mycket information maskat just där. Hon nekar till att ha gjort det, finns inga bevis och inget hon är åtalad för. Carita påstår också att Christian förgripit sig på sina egna barn men inte heller några bevis där och inget som leder någon vart (man intervjuar mamman till hans barn). Man ska ha i åtanke att Carita ljuger en hel del i förhören och försöker förminska sin egen roll så knycker det går.

Edit: I sista förhöret slänger Carita fram ett "just det, nu kom jag ihåg" och säger sig ha bevittnat att Christian förgripit sig på ett av hennes barn vid två tillfällen korta stunder som hon har avbrutit.
Har läst/skummat igenom fup och så fruktansvärd läsning hur kan man som förälder ens tänka tanken oavsett om hon har blivit tillsagd el tvingad så måste det väl för sjutton finnas en spärr som säger nej detta är FEL alltså det är ju ja det finns inte ord vilken sjuk jäveln denna människa är, egentligen inte värd att kallas människa inte ens djur behandlar de sina på ett sånt vidrigt sätt. Fy faan kissar på sin egna son bla.
Citera
2020-07-09, 17:32
Medlem
WallabeJoys avatar
Har läst igenom till sidan 824 tror jag det är.
Jag tycker det är uppenbart CA är hjärnan om man nu kan vara hjärna med hans kaliber men CL vet ju inte vad hon skall göra eller säga utan någon annan. Hon har ingen ringen vilja.
Jag är helt säker på att CL inte är pedofil utan helt besatt av att tillfredsställa CA.
Utifrån hur deras relation ser ut så kräver han henne pås sker. Spelar på hennes otrohet m.m.

Dock är min största fundering i detta, vilka typer av övergrepp har hänt mellan 2018 och sommaren 2019. Det finns inga filmer. Men jag kan inte tänka mig att CA är nöjd under korta perioder.
Dessa övergrepp sker ju när de inte bor tillsammans. Vad sker när de bor tillsammans?
Citera
2020-07-09, 17:42
Medlem
Citat:
Har läst igenom till sidan 824 tror jag det är.
Jag tycker det är uppenbart CA är hjärnan om man nu kan vara hjärna med hans kaliber men CL vet ju inte vad hon skall göra eller säga utan någon annan. Hon har ingen ringen vilja.
Jag är helt säker på att CL inte är pedofil utan helt besatt av att tillfredsställa CA.
Utifrån hur deras relation ser ut så kräver han henne pås sker. Spelar på hennes otrohet m.m.

Dock är min största fundering i detta, vilka typer av övergrepp har hänt mellan 2018 och sommaren 2019. Det finns inga filmer. Men jag kan inte tänka mig att CA är nöjd under korta perioder.
Dessa övergrepp sker ju när de inte bor tillsammans. Vad sker när de bor tillsammans?

Usch personligen klarar jag inte av att ens tänka tanken kring tiden emellan 😢
Citera
2020-07-09, 17:45
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ARCV82
Usch personligen klarar jag inte av att ens tänka tanken kring tiden emellan 😢

Nej det är det jag menar.
Tror det finns så mycket mer slut dessa barn varit utsatta för
Och CAs andra barn.
Citera