2020-07-09, 02:37
Medlem
Hej!

Hur tar ni reda på vart det finns rave (open-air och annat) i Stockholmsområdet? Jag är medlem i diverse facebookgrupper och mejl-listor etc samt reggad på en del av de större arrangörernas hemsidor men undrar nu med tanke på hur mycket polisen verkar utnyttja facebookgrupper och dylikt för att hitta raves hur man bäst ska gå tillväga? Någon som har några tips på hur man håller sig uppdaterad om det inte längre går att använda Facebook för att hitta stamp
Citera
2020-07-09, 10:21
Medlem
Zer0Shits avatar
Är du snut?

z
Citera
2020-07-09, 12:28
Medlem
Nä jag är verkligen inte snut 😔
Citera
2020-07-09, 13:21
Medlem
Jag vet, men delar inte med mig av information till ett nystartat konto. Kom tillbaka med ett annat fb-konto som uppnår viss legitimitet så ska jag överväga att hjälpa dig vidare.
Citera
2020-07-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Jag vet, men delar inte med mig av information till ett nystartat konto. Kom tillbaka med ett annat fb-konto som uppnår viss legitimitet så ska jag överväga att hjälpa dig vidare.

Lär ju bli lite svårt då det är mitt enda konto. Kanske kan visa att jag är legitim på något annat sätt? Vore tacksam för all hjälp jag kan få.
Citera
2020-07-10, 13:13
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Finns de nån rave ikväll?
Citera
2020-07-10, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spicegirls69
Lär ju bli lite svårt då det är mitt enda konto. Kanske kan visa att jag är legitim på något annat sätt? Vore tacksam för all hjälp jag kan få.
Om du är medlem i de privata grupperna för rave som finns på Facebook så lär du också ha människor där som kan hjälpa dig med det, det är olämpligt att komma som anonym och be om information om privata fester som arrangörerna inte vill ska spridas vind för våg.

Det bästa är att fråga någon som är med i svängen som du har träffat tidigare, eller som vet vem du är som vän till en vän eller dylikt. Det du gör nu är som att skicka ett SMS från oregistrerat kontantkort till någon du inte känner och be om privat information, det är inte så man gör. Prata med någon i någon av dessa grupper som du är med i, säkerligen har du någon väns vän eller gammal bekant som också är med i gruppen och kan peka dig i rätt riktning.
Citera
2020-09-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Har samma problem som ts, är mitt konto tillräckligt legitimt?
Citera
2020-09-27, 03:40
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Yo.

Någon som vet om dom 3 arrangörer som kör ikväll kommer ha något nästa helg också?

Står förvisso på listorna till dom alla men har ej Facebook och skulle vilja ha möjlighet att planera lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in